XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
*jaloers*
Na m'n 'reguliere' werkdag heb ik nog een technische meeting...
Eten sla ik daar over: lekker m'n eigen bakje rijst mee :D

hehehe, je lijkt mij wel, elke morgen heb ik mijn boodschappen tas vol eten, shakes en supps bij me :D Tussen de middag eet ik altijd rijst, meestal indiaas eten :D Lekker veel kip erin ook jummy! :rolleyes:

Werk ze meid! Morgen wel naar de gym?

hehehe, je lijkt mij wel, elke morgen heb ik mijn boodschappen tas vol eten, shakes en supps bij me :D Tussen de middag eet ik altijd rijst, meestal indiaas eten :D Lekker veel kip erin ook jummy! :rolleyes:

Werk ze meid! Morgen wel naar de gym?

Ik eet kleinere porties, dus kleinere bakjes: leuke handtas met tupperware ;)
Morgen wel lekker trainen!

welkom weer.. Jammer dat je de Pump overslaat :(

Ik eet kleinere porties, dus kleinere bakjes: leuke handtas met tupperware ;)
Morgen wel lekker trainen!

ZO herkenbaar :o altijd je eigen eten mee, ook omdat ik glutenvrij eet :o:rolleyes:. Ik kom dus ook altijd met maaltijden aan ipv standaard brood met kaas etc., vaak denken ze dat ik op dieet ben haha:roflol: (klopt ookwe l een beetje, dieet voor het leven ;)).

He Peetje, je bent lekker aan het trainen zo te lezen ;). Ook belangrijk om je rust te nemen! Ik ben ook al een tijdje gestopt met de pump, werd me ook iets te veel...maar wie weet pak ik het binnenkort weer op.

Tjonge, vind dat jullie veel oefeningen doen voor de benen
Ik dacht dat 3 a 4 verschillende oefeningen zat waren.

Ik hou het zelf maar op de Squat, horizontal leg press, Lunges en de staande calves raises. Heb daar al genoeg last van.

Je bent fanatiek bezig hoor Petra, kijk je uit dat je niet helemaal opbrand met al die trainingen. :)

Dat komt omdat het ons lot is dat wij veel meer vetmassa op onze benen mee moeten dragen dan jullie mannen :( Wij moeten gewoon twee keer zo hard werken voor gedefinieerde benen....

• Topic Starter Topic Starter

Same here: ook op m'n werk... moe & met gematigd enthousiasme!
+1
ach ja, altijd het zelfde eh met die maandag ochtend! hehe
Kom op, ff doorbijten, neem nog een lekker bakkie leut, voor je ut weet ben je weer in de gym!

Vooral de maandag na je vakantie is niet leuk:mad: maar heb geen bakje pleur genomen .;)

Tjonge, vind dat jullie veel oefeningen doen voor de benen
Ik dacht dat 3 a 4 verschillende oefeningen zat waren.

Ik hou het zelf maar op de Squat, horizontal leg press, Lunges en de staande calves raises. Heb daar al genoeg last van.

Je bent fanatiek bezig hoor Petra, kijk je uit dat je niet helemaal opbrand met al die trainingen. :)
Ik vind het zelf wel meevallen, ik beschouw benen en kuiten als aparte spiergroep waardoor ik normaal 2 kuitoefeningen doe.
Je loopt daar al een aantal dagen slecht door dus dan is dat toch prima voor jou.:)

I'm back en meteen weer volgas er tegen aan. :o
Het gaat nog ff duren voor me vet is opgebrand. ;)
Ik zal uitkijken, snap wel wat je bedoeld.:p
You wish... Vanavond tot 21.00u op kantoor in Diemen - trainen komt er vandaag niet van :(

3 of 4 is volgens mij wel prima hoor, vandaar dat ik nog al eens wissel qua oefeningen (alleen standig gluteus houd ik er in op advies van de eigenaar).
Nog ff en je bent vrij. :D

Jij vind dat ook al.:eek: Ik wissel zelf ook af maar dat is dan meer door bijvoorbeeld het squaten te wisselen met front squat, hack squat en binnenkort sumo squat.:)
welkom weer.. Jammer dat je de Pump overslaat :(
Dankje.Ik vind het ook jammer maar kom zeker terug.:D
Er is een kans dat ik er morgen wel ben, heb me benen gister al getraind.:rolleyes:

ZO herkenbaar :o altijd je eigen eten mee, ook omdat ik glutenvrij eet :o:rolleyes:. Ik kom dus ook altijd met maaltijden aan ipv standaard brood met kaas etc., vaak denken ze dat ik op dieet ben haha:roflol: (klopt ookwe l een beetje, dieet voor het leven ;)).

He Peetje, je bent lekker aan het trainen zo te lezen ;). Ook belangrijk om je rust te nemen! Ik ben ook al een tijdje gestopt met de pump, werd me ook iets te veel...maar wie weet pak ik het binnenkort weer op.
Inderdaad een dieet voor het leven.
Is glutenvrij brood trouwens geen optie of is dat niet lekker? (ik heb niks gevraagd als dit helemaal niet in je schema past ;) )

Ja werd wel weer tijd na 12 luie dagen.;)
Klopt en daar probeer ik nu ook wat beter op te letten, dat is ook de belangrijkste reden dat ik even met body pump stop.
Best maf dat ik 1 van me 2 favo groepslessen tijdelijk opgeef omdat ik van mezelf 10 km wil kunnen hardlopen.:roflol:
Dat komt omdat het ons lot is dat wij veel meer vetmassa op onze benen mee moeten dragen dan jullie mannen :( Wij moeten gewoon twee keer zo hard werken voor gedefinieerde benen....
Het is zo oneerlijk. :( Wij vrouwen hebben het er maar zwaar mee. ;)
En jij lekker nat.... :D

Nice job P, lekker weer je training opgepakt en weer buffelen!
Thanks. Buffelen is het momenteel zeker. :o

Vanavond heb ik mijn eerste zwemtraining gehad.
Ik vond het echt heel leuk. :)
Ik was telkens wel kapot maar gelukkig rust je tussendoor wel waardoor het achteraf gezien best goed te doen was.
De dames uit me baan vonden dat ik ze goed kon bij houden voor de eerste keer.:D
Wel jammer dat de training van 45 minuten echt heel snel voorbij vloog.:(
Dat is iniedergeval een goed teken want cardio dat ik niet leuk vind lijkt veel langer te duren. ;)

Met me voeding gaat het weer prima volgens schema.
Na zo'n vakantie is het echt weer fijn om schoon te eten.

Vandaag heb ik het volgende gegeten: (heb geen zin om de verhoudingen erbij te zetten :o)
m1: havermout,magere melk, banaan, gebr. lijnzaad en een beetje whey.
m2: 2 volkorenboterhammen met rosbief + appel
m3: 2 volkorenboterhammen met rosbief + amandelen
m4: whey met magere melk, 4 rijstwafels en rauwkost
m5: rijst, kipfilet, prei en olijfolie
m6: omelet van 3 eiwit+ 1 eigeel, spinazie, ui en knoflook gebakken in olijfolie
m7 kwark met een beetje whey (dit eet ik 22:30)

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dat klinkt goed. :D

Damn ik heb nu de ergste spierpijn in me liezen dus het is niet geheel onverstandig geweest om nog even te wachten met het leren van de sumo squat volgens mij.:eek:

Vanavond heb ik mijn eerste zwemtraining gehad.
Ik vond het echt heel leuk. :)
Ik was telkens wel kapot maar gelukkig rust je tussendoor wel waardoor het achteraf gezien best goed te doen was.
De dames uit me baan vonden dat ik ze goed kon bij houden voor de eerste keer.:D
Wel jammer dat de training van 45 minuten echt heel snel voorbij vloog.:(
Dat is iniedergeval een goed teken want cardio dat ik niet leuk vind lijkt veel langer te duren. ;)

Vandaag heb ik het volgende gegeten: (heb geen zin om de verhoudingen erbij te zetten :o)
m6: omelet van 3 eiwit+ 1 eigeel, spinazie, ui en knoflook gebakken in olijfolie

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Damn ik heb nu de ergste spierpijn in me liezen dus het is niet geheel onverstandig geweest om nog even te wachten met het leren van de sumo squat volgens mij.:eek:

Ziet er goed uit!

En geen gepiep he, ik blijf je volgen.:D

Ziet er goed uit!

En geen gepiep he, ik blijf je volgen.:D
Dankje :D

Ik piep nooit.:eek: JEEEEJ,ik heb net jouw log ook gevonden. ;)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Ik word gek. :mad:
Ben misselijk geworden na me laatste maaltijd (of door het zwemmen)
Als ik even niks drink gaat het wel weer, maar zodra ik een slok water neem komt het gevoel weer terug.
Terwijl ik juist nu na die training goed moet drinken.:(

Dankje :D

Ik piep nooit.:eek: JEEEEJ,ik heb net jouw log ook gevonden. ;)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Ik word gek. :mad:
Ben misselijk geworden na me laatste maaltijd (of door het zwemmen)
Als ik even niks drink gaat het wel weer, maar zodra ik een slok water neem komt het gevoel weer terug.
Terwijl ik juist nu na die training goed moet drinken.:(

klote voor je, en mijn log stelt niets voor. Is meer voor filmpjes en gelul.:D

Ziet er zeker netjes uit :thumbs:

Vind het echt een hele fijne oefening, maar sumo stance ligt mij ook gewoon goed bij meerdere oefeningen. Mijn sumo is ook wel een vrij een extreme sumo (moet bijv. bij sumo deadlift oppassen dat m'n tenen niet onder de schijven komen bij het neerleggen, au... :roflol:).

Als je last hebt van je lies kan je gewoon een iets bescheidenere sumo stand aannemen (dus net ietsje breder dan schouderbreedte) ipv meteen heel wijd. En niet meteen per se tot, of zelfs onder parrallel, willen gaan met squat, gewoon rustig aanvoelen wat fijn is voor jou.

klote voor je, en mijn log stelt niets voor. Is meer voor filmpjes en gelul.:D
Ik heb ook maar wat geluld. :D
Ziet er zeker netjes uit :thumbs:

Vind het echt een hele fijne oefening, maar sumo stance ligt mij ook gewoon goed bij meerdere oefeningen. Mijn sumo is ook wel een vrij een extreme sumo (moet bijv. bij sumo deadlift oppassen dat m'n tenen niet onder de schijven komen bij het neerleggen, au... :roflol:).

Als je last hebt van je lies kan je gewoon een iets bescheidenere sumo stand aannemen (dus net ietsje breder dan schouderbreedte) ipv meteen heel wijd. En niet meteen per se tot, of zelfs onder parrallel, willen gaan met squat, gewoon rustig aanvoelen wat fijn is voor jou.

Het zou je maar overkomen. AUU!
Heb geen blessure, me liezen konden de eerste training na me vakantie niet handelen.;)
Thanx, ik zal eens uitproberen wat goed voelt voor mij.:)

Vanavond ga ik rug en triceps trainen en om het af te leren ga ik ook pumpen. :D
Ik heb geen nieuwe spierpijn van het zwemmen dus vind dat ik vandaag wel kan pumpen.;)

Gister ben ik ook gaan kijken of ik een City pier City cursus voor de 10 km kon vinden en dat is me gelukt.:D
Dit duurt 12 weken en is op dinsdag, donderdag en zondag.
Dan zit ik niet meteen aan een loopgroep vast maar kan ik wel tijdelijk onder begeleiding van een trainer voorbereiden.:)
Zondag is een duurloop wat vaak door de duinen zal gaan dus dat komt mooi uit…:p
Het zou wel kunnen dat ik aan die zondag training niet altijd mee doe en zelf ga trainen in het weekend.
Vraag me alleen af wanneer ik dan het beste benen kan trainen?
Ik dacht zelf aan vrijdag.
Wat denken jullie?
Op maandag kan ik niet, alle andere dagen wel.

Als je op vrijdag benen traint dan heb je er tenminste nog 1 rustdagje tussen zitten.
Hopelijk heb je dan niet teveel spierpijn :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven