- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uiteraard
Een klein beetje afkicken zou geen kwaad kunnen 
Met me vinger gaat het gelukkig niet slechter en het valt achteraf gelukkig mee.
Vandaag doe ik alleen cardio, morgen wel weer KT.

Ik ga vrijdag denk ik bokstraining doen in de gym van Grosje, daar mag ik nog 2 keer trainen.Heeeellllluuuppppppp!!!! Ze knalt me! wheeeeeehhhhh!!!!![]()

Ik ga vrijdag denk ik bokstraining doen in de gym van Grosje, daar mag ik nog 2 keer trainen.![]()
Zaterdag naar mijn ouwe gympie in Winschoten, ze zullen wel opkijken... ben nu een stukkie buffer dan toen ik daar nog bezig was hahaha 
Ik ga vrijdag denk ik bokstraining doen in de gym van Grosje, daar mag ik nog 2 keer trainen.![]()

Met me vinger gaat het gelukkig niet slechter en het valt achteraf gelukkig mee.
Vandaag doe ik alleen cardio, morgen wel weer KT.
Succes alvast, zal wel heel gaaf zijn.cool! Ik ga ook boksen, alleen ik wacht nog ff tot ik wat verder in mijn bulk benZaterdag naar mijn ouwe gympie in Winschoten, ze zullen wel opkijken... ben nu een stukkie buffer dan toen ik daar nog bezig was hahaha
![]()

Succes alvast, zal wel heel gaaf zijn.![]()
Dadelijk schrikken ze omdat je nu zo´n beest bent geworden.![]()

Zozo, veel dames die ook van boksen houden! Altijd leuk om te horen.![]()
Hoewel 't in mijn geval wel kickboksen is dan, 'gewoon' boksen vind ik http://www.motor-forum.nl/global/smileys/nopompom.gif