Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe komt het dat je onrustig slaapt?
Ja trainen gaat erg goed bij Sue
Meting! Meting! (nee wij zijn niet ongeduldig)

jij gaat naar de mac? Neem dan ff een nieuwe Macbook Pro voor me mee wil je? een 17 inch aub
![]()

Alleen vannacht en ik vrees dat je de reden zo kan raden.Hoe komt het dat je onrustig slaapt?
Ja trainen gaat erg goed bij Sue
Meting! Meting! (nee wij zijn niet ongeduldig)

Geef ff een gil als je gewonnen hebt, dan gaan hebben we een date.
Gelukkig bouwen wij vrouwen wat minder snel spieren op maar helaas is het wel een herkenbaar probleem.
In mijn geval begon kleding juist te los te zitten.![]()

Ik weet niet wat er is gebeurd me triceps gingen juist eerst wel beterKlinkt bekend die triceps, is bij mij ook een drama......biceps is hartstikke droog en triceps is een lap spekvet
Nah ja, vet een beetje omhoog, komt weer goed toch? je eet toch weer schoon nu!
Wel waardeloos dat die vakantie's altijd zo nadelig zijn, ik heb er zelf ook altijd last van. De eerste dagen gedraag ik me nog maar hoe meer de vakantie vordert, hoe schandaliger ik ga eten
Hmmm, misschien best goed dat ik dit jaar geen vakantie kan betalen![]()

volgend jaar heb je er weer geld voor.
Me vet% is gestegen en ligt weer tussen de 23 en 24%
Met me borst en biceps gaat het goed en met me triceps slecht. De rest is ongeveer gelijk gebleven in cm en/of mm.
Wel grappig dat uitgerekend me superdude training blijkbaar goed werkt.
Van me triceps baal ik wel die ga ik keihard aanpakken.
Vanavond heb ik benen getraind tussen de 15 en 20 herhalingen en had geen energie meer voor kuiten.
Ik ga lekker op bed liggen en binnen een half uur slapen.
Morgen doe ik me superdude training voor het eerst op woensdag.
Vanmorgen nuchter cardio-en in me gym was geen succes, buiten joggen beviel me veel beter.

welterusten!
Dat vind ik ook fijner, momenteel vind ik binnen cardio minder erg doordat het buiten zo koud is.en terecht, ik haat cardio op apparaten. ZOO SAAI :$
buiten kan ik nog mijn eigen route kiezen.. en lekker de omgeving bekijken
muziekje op en gaan met die banaan ^^
Daar is het wel goed voor.Dat weet ik nog zo net niet, wel goed voor de fysiek
Ik ga nu naar bed en jij had er al in moeten liggenwelterusten!
Met die 45 min hometrainer wat jij doet zou ik binnen moeite mee hebbenDat gevoel heb ik juist bij binnen-cardio
Kop op met dat vetpercentage! Je hebt een vakantie gehad, dan mag dat... Volgende meting laat je jezelf versteld staan!

Niks aan te doen, kwa trainingen en conditie ben ik bv wel vooruit gegaan hou ik maar in me achterhoofd.hmmm, jammer meid dat ie niet is gezakt. Maar het zegt alemaal geen klote hoor. Als ik mijn middel niet meereken, heb ik hooguit 10%, maar ja... die neuk teugels eh? hahaha 25 mm![]()
neuk teugels

Sjah... nu is het toch echt helemaal afgelopen met de chips, dips, kaasjes, frietjes & co, pannenkoeken (tenzij je er niks op doet), jam, chocola enzovoort...
LOL

jah, als je eenmaal begint, kan je niet meer stoppen eh? hahaha
Ik ken dat, ik moet nu voor het eerst in mijn leven dieetenterwijl ik vroeger altijd een graten pakhuis was...ehhh ecto
![]()

Inderdaad aan zoiets moet je niet beginnen.
Doe je nog niet zolang aan KT of deed je het wel met verkeerde voeding ?
Dieeten is veel beter.![]()

Me vet% is gestegen en ligt weer tussen de 23 en 24%
Met me borst en biceps gaat het goed en met me triceps slecht. De rest is ongeveer gelijk gebleven in cm en/of mm.
Wel grappig dat uitgerekend me superdude training blijkbaar goed werkt.
Van me triceps baal ik wel die ga ik keihard aanpakken.
Vanavond heb ik benen getraind tussen de 15 en 20 herhalingen en had geen energie meer voor kuiten.
Ik ga lekker op bed liggen en binnen een half uur slapen.
Morgen doe ik me superdude training voor het eerst op woensdag.
Vanmorgen nuchter cardio-en in me gym was geen succes, buiten joggen beviel me veel beter.
. Wanneer heb je de volgende meting? Over een maand dacht ik te lezen?
.
en terecht, ik haat cardio op apparaten. ZOO SAAI :$
buiten kan ik nog mijn eigen route kiezen.. en lekker de omgeving bekijken
muziekje op en gaan met die banaan ^^
+ soms lot's of wind.hmmm, jammer meid dat ie niet is gezakt. Maar het zegt alemaal geen klote hoor. Als ik mijn middel niet meereken, heb ik hooguit 10%, maar ja... die neuk teugels eh? hahaha 25 mm![]()

Heel vroegah deed ik sowieso niet veel aan sport, al helemaal geen BB... later wel geb BB't maar daarna een ongeluk gehad en moest noodgedwongen stoppen (bekkenfractuur, hersenbloeding, heel naar allemaal) maar sinds februari dit jaar knal ik volgas en heb een betere fysiek dan nooit tevoren!
mja, tot maart lekker door bulken en daarna cutten en voila: monster fysiek is born!
Wat is jouw history Pee?