MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe komt het dat je onrustig slaapt?
Ja trainen gaat erg goed bij Sue :D

Meting! Meting! (nee wij zijn niet ongeduldig :p)

jij gaat naar de mac? Neem dan ff een nieuwe Macbook Pro voor me mee wil je? een 17 inch aub ;)

:D

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

ijsbeer, ijsbeer.......ijsbeer.....pffff.......zucht........waar blijft ze nou...... pffff......tssssss...... wat duurt dat lang.......

• Like
Waarderingen: Sue
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
jij gaat naar de mac? Neem dan ff een nieuwe Macbook Pro voor me mee wil je? een 17 inch aub ;)

Nee jij gaat naar de mac, ik heb geen burgers of macbooks voor je. :roflol:
Ik wil ook een macbook ;)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Alleen vannacht en ik vrees dat je de reden zo kan raden.:o
Hint: iedereen wil het weten behalve ik. :o
Stiekem wil ik het zelf ook weten anders blijf ik mezelf gek maken om niks misschien.GRR

Mooi zo, goed bezig. :D

Laatst bewerkt:
  • #1.104
Het gaat met eten en trainen prima en toch krijg ik het voor elkaar om telkens toen ik wakker werd vannacht aan de meting te denken.:mad:
Volgende meting over een maand dan zal het wel weer *normaal* met me gaan. :roflol:

Geef ff een gil als je gewonnen hebt, dan gaan hebben we een date.;)

Gelukkig bouwen wij vrouwen wat minder snel spieren op maar helaas is het wel een herkenbaar probleem.;)
In mijn geval begon kleding juist te los te zitten. :o

Jaa is goed, zal ik doen;)

Ik heb met kleren die goed zitten als ik ze koop.. na een tijdje dat ze bij mijn schouder/borst/armen veel te strak gaan zitten.. en dan losjes naar beneden vallen bij mn buik.
Dan ziet er altijd heel raar uit xD

• #1.106
Me vet% is gestegen en ligt weer tussen de 23 en 24%
Met me borst en biceps gaat het goed en met me triceps slecht. De rest is ongeveer gelijk gebleven in cm en/of mm.
Wel grappig dat uitgerekend me superdude training blijkbaar goed werkt. :roflol:
Van me triceps baal ik wel die ga ik keihard aanpakken.

Vanavond heb ik benen getraind tussen de 15 en 20 herhalingen en had geen energie meer voor kuiten.
Ik ga lekker op bed liggen en binnen een half uur slapen.
Morgen doe ik me superdude training voor het eerst op woensdag.

Vanmorgen nuchter cardio-en in me gym was geen succes, buiten joggen beviel me veel beter.

Klinkt bekend die triceps, is bij mij ook een drama......biceps is hartstikke droog en triceps is een lap spekvet :roflol:
Nah ja, vet een beetje omhoog, komt weer goed toch? je eet toch weer schoon nu!
Wel waardeloos dat die vakantie's altijd zo nadelig zijn, ik heb er zelf ook altijd last van. De eerste dagen gedraag ik me nog maar hoe meer de vakantie vordert, hoe schandaliger ik ga eten :o

Hmmm, misschien best goed dat ik dit jaar geen vakantie kan betalen :D

• #1.108
Klinkt bekend die triceps, is bij mij ook een drama......biceps is hartstikke droog en triceps is een lap spekvet :roflol:
Nah ja, vet een beetje omhoog, komt weer goed toch? je eet toch weer schoon nu!
Wel waardeloos dat die vakantie's altijd zo nadelig zijn, ik heb er zelf ook altijd last van. De eerste dagen gedraag ik me nog maar hoe meer de vakantie vordert, hoe schandaliger ik ga eten :o

Hmmm, misschien best goed dat ik dit jaar geen vakantie kan betalen :D
Ik weet niet wat er is gebeurd me triceps gingen juist eerst wel beter :(
Gelukkig ben ik niet de enige :roflol:
Ja dat komt wel goed. :)
Vakanties zijn kwa dieet echt niet grappig en heel herkenbaar wat je zegt. :o
Volgend jaar laat ik me niet zo extreem kennen en gedraag ik me op vakantie als tijdens de contest.
Een beetje genieten moet wel kunnen vind ik.
:roflol: volgend jaar heb je er weer geld voor.;)

Met me borst en biceps gaat het goed en met me triceps slecht. De rest is ongeveer gelijk gebleven in cm en/of mm.
Wel grappig dat uitgerekend me superdude training blijkbaar goed werkt. :roflol:

Vanavond heb ik benen getraind tussen de 15 en 20 herhalingen en had geen energie meer voor kuiten.

Vanmorgen nuchter cardio-en in me gym was geen succes, buiten joggen beviel me veel beter.

en terecht, ik haat cardio op apparaten. ZOO SAAI :$
buiten kan ik nog mijn eigen route kiezen.. en lekker de omgeving bekijken :p
muziekje op en gaan met die banaan ^^

• #1.112
Dat vind ik ook fijner, momenteel vind ik binnen cardio minder erg doordat het buiten zo koud is.
Dat weet ik nog zo net niet, wel goed voor de fysiek :)
Ik ga nu naar bed en jij had er al in moeten liggen ;) welterusten!
Daar is het wel goed voor.;)
Ik was ook gaan slapen. Lekker geslapen?
Dat gevoel heb ik juist bij binnen-cardio :o

Kop op met dat vetpercentage! Je hebt een vakantie gehad, dan mag dat... Volgende meting laat je jezelf versteld staan!
Met die 45 min hometrainer wat jij doet zou ik binnen moeite mee hebben :o

De 4 weken trainen na me vakantie waren blijkbaar toch te kort om 14 dagen vakantie goed te maken.:o
Ik ga weer lekker door knallen en zorgen dat ik na me volgende meting vrolijker ga worden. dan gisteren :D

hmmm, jammer meid dat ie niet is gezakt. Maar het zegt alemaal geen klote hoor. Als ik mijn middel niet meereken, heb ik hooguit 10%, maar ja... die neuk teugels eh? hahaha 25 mm :(

• #1.114
hmmm, jammer meid dat ie niet is gezakt. Maar het zegt alemaal geen klote hoor. Als ik mijn middel niet meereken, heb ik hooguit 10%, maar ja... die neuk teugels eh? hahaha 25 mm :(
Niks aan te doen, kwa trainingen en conditie ben ik bv wel vooruit gegaan hou ik maar in me achterhoofd.
:roflol: neuk teugels
Stiekem ben ik wel blij dat het vet vooral aan me triceps erbij is gekomen en niet bij me buik of is het stout om zo te denken.:o
Het blijft een feit dat het gestegen is.;)

Sjah... nu is het toch echt helemaal afgelopen met de chips, dips, kaasjes, frietjes & co, pannenkoeken (tenzij je er niks op doet), jam, chocola enzovoort...

:evil: LOL

• #1.116
Sjah... nu is het toch echt helemaal afgelopen met de chips, dips, kaasjes, frietjes & co, pannenkoeken (tenzij je er niks op doet), jam, chocola enzovoort...

:evil: LOL

Dat was het zowiezo al op me vakantie na .:(
Vorige vakantie ad ik ze bij het ontbijt zonder iets erop en deze vakantie ging het fout sinds ik 1 dag chocolade saus erop deed.:o :roflol:

jah, als je eenmaal begint, kan je niet meer stoppen eh? hahaha

Ik ken dat, ik moet nu voor het eerst in mijn leven dieeten :eek: terwijl ik vroeger altijd een graten pakhuis was...ehhh ecto :D

• #1.118
jah, als je eenmaal begint, kan je niet meer stoppen eh? hahaha

Ik ken dat, ik moet nu voor het eerst in mijn leven dieeten :eek: terwijl ik vroeger altijd een graten pakhuis was...ehhh ecto :D

Inderdaad aan zoiets moet je niet beginnen.;)

Doe je nog niet zolang aan KT of deed je het wel met verkeerde voeding ?
Dieeten is veel beter.:p

Inderdaad aan zoiets moet je niet beginnen.;)

Doe je nog niet zolang aan KT of deed je het wel met verkeerde voeding ?
Dieeten is veel beter.:p

Heel vroegah deed ik sowieso niet veel aan sport, al helemaal geen BB... later wel geb BB't maar daarna een ongeluk gehad en moest noodgedwongen stoppen (bekkenfractuur, hersenbloeding, heel naar allemaal) maar sinds februari dit jaar knal ik volgas en heb een betere fysiek dan nooit tevoren!

mja, tot maart lekker door bulken en daarna cutten en voila: monster fysiek is born! :P

Wat is jouw history Pee?

Hmmm balen zeg dat het niet gezakt is, maar goed don't give up the hope! ;). Wanneer heb je de volgende meting? Over een maand dacht ik te lezen?

Je bent wel zo lekker aan het doorknallen, ach ja zoals je zelf al zegt...blij aan toe dat het meer bij je triceps zit dan bij je buik..zo lijkt het op zijn minst dat je triceps toch nog wat gegroeid is :cool:.

Volgende keer beter :thumbs: Keep on going! :banana:

Jep zeg je goed, maar helaas begin ik het k*tter te vinden nu het kouder word en meer regenachtig is :o + soms lot's of wind.

Spannend hoor van die doeteugels. :whip:

Heel vroegah deed ik sowieso niet veel aan sport, al helemaal geen BB... later wel geb BB't maar daarna een ongeluk gehad en moest noodgedwongen stoppen (bekkenfractuur, hersenbloeding, heel naar allemaal) maar sinds februari dit jaar knal ik volgas en heb een betere fysiek dan nooit tevoren!

mja, tot maart lekker door bulken en daarna cutten en voila: monster fysiek is born! :P

Wat is jouw history Pee?

Ai dat was minder...auto ongeluk? Fijn dat het nu weer veeeeel beter gaan dan maar! Nog last van je bekken?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven