- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
o. OK....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

YEAHHHHHHH.Mag ik ook junken?
O nee dat mag niet ik zal de vraag maar zelf beantwoorden.![]()
Dit soort taal wil ik hier niet lezen anders wordt je vanavond keihard met de meettang geknepen!YEAHHHHHHH.Mag ik ook junken?
O nee dat mag niet ik zal de vraag maar zelf beantwoorden.![]()
NEE! NEE! en nog eens NEE!

Peetjuh, gedraag je nu eventjes he!Dit soort taal wil ik hier niet lezen anders wordt je vanavond keihard met de meettang geknepen!

Uitgerekend vandaag is de behoefte grootmaar ik ga niet junken hoor.
Kwarkie, ik heb alleen maar goede dingen op vandaag.
Na jullie reacties gelezen te hebben durf ik nooit meer te junken.![]()
![]()

Hebbert! Ik wil ook een happie van die heerlijke burger![]()

Ja idd.
Nee hoor....hier nog één..., ik ben niet zo mode fanaat (zou je toch denken met mijn achtergrond...).
Ik geef niet zo veel geld uit aan kleding, eerder aan andere dingen zoals goed eten...lol maarrrr als ik dan kleding nodig heb.. dan bestel ik het zelfs nog liever het internet zodat ik het thuis op me gemakkie kan passen en gratis kan terug sturen haha.
- Geen wachtrijen voor een pashokje
- Geen getreuzel van al die langzaamlopende mensen (Ik kan het niet helpen maar als ik door de stad loop dan moet ik echt iedereen inhalen omdat ik het irritant vind achter slome duikelaars te slenteren... DIT geldt trouwens ook voor het verkeer..graag ruim zicht)
- Geen half vernielde kleding waarvan je het pas thuis ziet die je dan hebt gekocht --> en dan ook weer terug gaan om te ruilen natuurlijk
- Alles lekker overzichtelijk en duidelijk![]()
Hé Peetje,
Suc6 met je zwemtrainingen
Lekker nu met dit weer, misschien ook wel een goed idee om baantjes te gaan trekken.![]()

Ik en me beste vriendin verplichten elkaar om eens in de zoveel tijd naar Amsterdam te gaan.Hier nog eentje die de pest heeft aan shoppen
bah.
Maar via internet kopen heb ik ook niet zulke goede ervaring mee, meestal kan ik het terug sturen. Verplicht mijzelf gewoon af en toe naar de stad te gaan om te shoppen. Of ik moet soms van mn manneke als ik weer sjago voor de kast heb gestaan haha. Ben ook absoluut geen modepop maar mag er wel graag een beeeeetje modern bij lopen![]()

Geef ff een gil als je gewonnen hebt, dan gaan hebben we een date.Wat hebben jullie tegen shoppen joh... als ik de lotto win (met 1/5 lot jaa -.- ) dan weet ik het wel.
schoenen kopen tot ik er bij neerval jaa.
:$

Ook al niet.nou, ik ben ook nog steeds geen miljonair.... pfff....

Wat is er mis met shoppen dan?
Vanmiddag nog een shirt gekocht in het centrum (strak paars shirt voor 15 euries..) kon ik niet laten hangen natuurlijk!
Sorry dat we je logje vervuilen Peet![]()
Waar blijft de foto

? Gelukkig bouwen wij vrouwen wat minder snel spieren op maar helaas is het wel een herkenbaar probleem.zo een strak shirtje is leuk voor even, als je goed bezig bent zit ie straks alweer TE strak
en vooral in zulke kleuren... zie je het goed als ze te strak gaan zitten.
leuke zweetplekken onder je oksels yeaaah...![]()

Uiteindelijk komt het goed, daar ga ik persoonlijk voor zorgen.Het zijn vast gezonde zenuwenKop op! Gaan met die banaan
. Be positive.. het is vast meer vocht wat je vasthoudt. Je bent lekker aan het knallen en je hebt al goede progressie gemaakt. Ik kan begrijpen als het niet te snel voor je gaat...maar komt wel goed meid
![]()
![]()

Ben benieuwd naar je meting, kan je tenminste zien of die nieuwe weegschaal je hopelijk parten heeft gespeeld![]()
Peetjuh vs weegschaal, wie zal er winnen.
Dankje, ik ben de werkdag doorgekomen. Jij ook?fijne dag vandaag en succes met je metingvalt vast reuze mee!!!
![]()
Peetjuh, gedraag je nu eventjes he!Dit soort taal wil ik hier niet lezen anders wordt je vanavond keihard met de meettang geknepen!
Dan mogen dit soort uitspraken ook niet in mijn log staan

Ik heb lekker geen burgers in huis, ga maar lekker naar de Mac.Hebbert! Ik wil ook een happie van die heerlijke burger![]()

Dat is nog spannender dan me meting straks.

Klopt die ken ik niet haha.Haha dan ken jij mijn manneke niet![]()
Die krijg je niet verplicht mee.
Maar als ie geen zin heeft heb ik hem ook liever niet mee
Ik kan het beste alleen gaan, tik tik boem boem veeeel sneller![]()

shop en meet log.Peetjuh's shoplog
Hoe is het met je? Lekker hard aan het trainen nog steeds he!
Hoe was je meting?

Nog ff geduld.