- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Ja idd.

haha geef mij ook maa n credit card van 'n rijk iemand.. voor 'n paar uurtjes maar
Ik hou niet zo van shoppen (uitzondering denk ik)
als ik kleren wil kopen, wil ik het szm, het liefst meteen in de 1e winkel en als het kan zonder te passen![]()
Nee hoor....hier nog één...
, ik ben niet zo mode fanaat (zou je toch denken met mijn achtergrond...). Ik geef niet zo veel geld uit aan kleding, eerder aan andere dingen zoals goed eten
...lol maarrrr als ik dan kleding nodig heb.. dan bestel ik het zelfs nog liever het internet zodat ik het thuis op me gemakkie kan passen en gratis kan terug sturen haha. - Geen wachtrijen voor een pashokje
- Geen getreuzel van al die langzaamlopende mensen (Ik kan het niet helpen maar als ik door de stad loop dan moet ik echt iedereen inhalen omdat ik het irritant vind achter slome duikelaars te slenteren... DIT geldt trouwens ook voor het verkeer..graag ruim zicht
)- Geen half vernielde kleding waarvan je het pas thuis ziet die je dan hebt gekocht --> en dan ook weer terug gaan om te ruilen natuurlijk

- Alles lekker overzichtelijk en duidelijk

Hé Peetje,
Suc6 met je zwemtrainingen

Lekker nu met dit weer, misschien ook wel een goed idee om baantjes te gaan trekken.

Laatst bewerkt:

hmmmm... dure hobby heur 

Shoefetisch Marvin? 

. Be positive.. het is vast meer vocht wat je vasthoudt. Je bent lekker aan het knallen en je hebt al goede progressie gemaakt. Ik kan begrijpen als het niet te snel voor je gaat...maar komt wel goed meid