MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmmm balen zeg dat het niet gezakt is, maar goed don't give up the hope! ;). Wanneer heb je de volgende meting? Over een maand dacht ik te lezen?

Je bent wel zo lekker aan het doorknallen, ach ja zoals je zelf al zegt...blij aan toe dat het meer bij je triceps zit dan bij je buik..zo lijkt het op zijn minst dat je triceps toch nog wat gegroeid is :cool:.

Volgende keer beter :thumbs: Keep on going! :banana:

Jep zeg je goed, maar helaas begin ik het k*tter te vinden nu het kouder word en meer regenachtig is :o + soms lot's of wind.

Spannend hoor van die doeteugels. :whip:

Ai dat was minder...auto ongeluk? Fijn dat het nu weer veeeeel beter gaan dan maar! Nog last van je bekken?

Auww! Ga door! Auwww! Lekker! :D hihihi

Nee, ik heb een motorongeluk gehad. Van mijn toenmalige Kawasaki was ook helemaal niks meer over. Ik heb echt geluk gehad dat ik nog leef... Als het een busje was die mij over het hoofd zag in plaats van een Renault Cloi had ik er niet meer geweest... Van de bekken heb ik geen last meer, gelukkig....

Daar is het wel goed voor.;)
Ik was ook gaan slapen. Lekker geslapen?

Ja hoor, alleen vind ik die wekker altijd zo storend :rolleyes:

De 4 weken trainen na me vakantie waren blijkbaar toch te kort om 14 dagen vakantie goed te maken.:o
Ik ga weer lekker door knallen en zorgen dat ik na me volgende meting vrolijker ga worden. dan gisteren :D

Dat valt mij ook altijd op, lijkt wel of 1 dag zondigen 2 dagen dieet kost :(

Stiekem ben ik wel blij dat het vet vooral aan me triceps erbij is gekomen en niet bij me buik of is het stout om zo te denken.:o
Het blijft een feit dat het gestegen is.;)

Komt vast wel goed, bij jouw is het vet tenminste al minder geweest op je triceps! Mijn vet loves :heart: mijn triceps.

hmmm, jammer meid dat ie niet is gezakt. Maar het zegt alemaal geen klote hoor. Als ik mijn middel niet meereken, heb ik hooguit 10%, maar ja... die neuk teugels eh? hahaha 25 mm :(

Is vast zo weg met een flinke liposuctie behandeling ;)

Dat was het zowiezo al op me vakantie na .:(
Vorige vakantie ad ik ze bij het ontbijt zonder iets erop en deze vakantie ging het fout sinds ik 1 dag chocolade saus erop deed.:o :roflol:

Bekend verschijnsel, op mijn laatste vakantie hadden ze 's avonds warme flensjes met rum en ijs :o Het was me gelukt om er de eerste 3 dagen niet aan toe te geven maar daarna ging ik pas echt los :D

Heel vroegah deed ik sowieso niet veel aan sport, al helemaal geen BB... later wel geb BB't maar daarna een ongeluk gehad en moest noodgedwongen stoppen (bekkenfractuur, hersenbloeding, heel naar allemaal) maar sinds februari dit jaar knal ik volgas en heb een betere fysiek dan nooit tevoren!

mja, tot maart lekker door bulken en daarna cutten en voila: monster fysiek is born! :P

Daar willen we natuurlijk wel pics van! :D
Heftige geschiedenis heb je achter de rug zeg, gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten! Klein wonder dat je er helemaal geen klachten aan hebt over gehouden, gelukkig! :)

Ieuwwww Liposuctie? Nee, dat vind ik eng!! Laat mijn maar ouderwets zweten dan hehehehe

muah, een deel van mijn hoofd functioneert nog steeds niet goed (vandaar mijn rare gedrag af en toe hahaha) ik ben deels verlamd geweest in mijn gezicht, en dat gaat nooit meer helemaal over...

Ieuwwww Liposuctie? Nee, dat vind ik eng!! Laat mijn maar ouderwets zweten dan hehehehe

muah, een deel van mijn hoofd functioneert nog steeds niet goed (vandaar mijn rare gedrag af en toe hahaha) ik ben deels verlamd geweest in mijn gezicht, en dat gaat nooit meer helemaal over...

Oh shit.....:(

maar je hebt iig wel humor :)

Liposuctie ziet er zeker eng uit, volgens mij doet het na de behandeling ook verrekte zeer!
De patienten in die tv programma's worden vast betaald om te zeggen dat ze geen greintje napijn hadden :roflol:

haha, nee... ze werden onder schot gehouden door de chirurg: "één verkeerd woord en je gaat eraan!" :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.126
Als jullie vanavond/morgen niks van me horen dan ben ik aan het trainen of lig in bed.:eek:
Me weerstand is sinds vandaag zo laag, dat ik er even alles aan wil doen om niet ziek te worden.:(

Ze schoten de plakaten vet gewoon van je lijf af hahaha
Pracht fysiek aan overgehouden, maja... hartstikke dood... :roflol:

Als jullie vanavond/morgen niks van me horen dan ben ik aan het trainen of lig in bed.:eek:
Me weerstand is sinds vandaag zo laag, dat ik er even alles aan wil doen om niet ziek te worden.:(

Het is niet verboden om een training over te slaan als je niet zo lekker bent hoor!

Dikke lepel pindakaas en een lekker warm bad kan wonderen doen ;)

"Make me Beautiful - Part II" hahaha
Alle deelnemers zijn wegens complicaties overleden hahaha

:roflol:

We lachen er wel om maar vorig jaar was er echt een 21 jarig Nederlands meisje overleden na een liposuctie behandeling.
Diep triest dat zo'n kind niet gewoon gaat bewegen en dieten.....

:roflol:

We lachen er wel om maar vorig jaar was er echt een 21 jarig Nederlands meisje overleden na een liposuctie behandeling.
Diep triest dat zo'n kind niet gewoon gaat bewegen en dieten.....

Vraag het me ook elke keer weer af.. Zag gisteren een zeker 180kg wegende vrouw in een elektrische rolstoel bij een viskraam een portie kibbelingen naar binnenwerken!!! Het zou echt verboden moeten worden dat zo'n standhouder die vrouw dat mag verkopen.. Zolang ze op d'r twee benen het kan halen ala, maar dit is te gek voor woorden..

o nee eh Pee....je hebt toch niet.... :eek: gezondigd??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.137
Heel vroegah deed ik sowieso niet veel aan sport, al helemaal geen BB... later wel geb BB't maar daarna een ongeluk gehad en moest noodgedwongen stoppen (bekkenfractuur, hersenbloeding, heel naar allemaal) maar sinds februari dit jaar knal ik volgas en heb een betere fysiek dan nooit tevoren!

mja, tot maart lekker door bulken en daarna cutten en voila: monster fysiek is born! :P

Wat is jouw history Pee?
Super dat je toch weer BB hebt opgepakt en nu een beter fysiek dan ooit hebt.

Daar willen we foto's van zien.:D

Ik heb bijna heel me leven wel gesport en sinds 3 jaar serieuzer met KT bezig en sinds mei dit jaar ben ik er echt serieus mee bezig.
Hmmm balen zeg dat het niet gezakt is, maar goed don't give up the hope! ;). Wanneer heb je de volgende meting? Over een maand dacht ik te lezen?

Je bent wel zo lekker aan het doorknallen, ach ja zoals je zelf al zegt...blij aan toe dat het meer bij je triceps zit dan bij je buik..zo lijkt het op zijn minst dat je triceps toch nog wat gegroeid is :cool:.

Volgende keer beter :thumbs: Keep on going! :banana:
Ik geef inderdaad niet op.
Over een maand is inderdaad me volgende meting.

LOl aan de ene kant is me arm met spier gegroeid en aan de andere kant met vet. :roflol:

Oa jouw foto geeft mij motervatie om te zorgen dat mijn meting volgende maand wel weer positief is.(toevalig dit weekend naar je foto gekeken :) )

Nee, ik heb een motorongeluk gehad. Van mijn toenmalige Kawasaki was ook helemaal niks meer over. Ik heb echt geluk gehad dat ik nog leef... Als het een busje was die mij over het hoofd zag in plaats van een Renault Cloi had ik er niet meer geweest... Van de bekken heb ik geen last meer, gelukkig....
Jeetje dat is niet niks, gelukkig leef je nog!
Wat fijn dat je van je bekken geen last hebt. :)
Dat valt mij ook altijd op, lijkt wel of 1 dag zondigen 2 dagen dieet kost :(

Erg frusterend, gelukkig zijn we sterk genoeg om deze momenten zoveel mogelijk te beperken.

Komt vast wel goed, bij jouw is het vet tenminste al minder geweest op je triceps! Mijn vet loves :heart: mijn triceps.

Na me straftrainingen komt het vast goed :p Bij jou uiteindelijk ook hoor!

Bekend verschijnsel, op mijn laatste vakantie hadden ze 's avonds warme flensjes met rum en ijs :o Het was me gelukt om er de eerste 3 dagen niet aan toe te geven maar daarna ging ik pas echt los :D
Erg is dat he, eigenlijk wil je het niet vanwege je fysiek maar toch doen we het op vakantie.:o

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

o nee eh Pee....je hebt toch niet.... :eek: gezondigd??
Nee joh, ik heb me rust dag verschoven naar vandaag doordat ik aan het niezen en snotteren ben.;)

hehe ik doe mijn best! :D

Beterschap! Lekker veel vitamine C naar binnen gillen, komt goed! ;)

Normaliter geen pics in de bulk, maargoed, hier het shirt voor maar 15 euries :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven