peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Tnx.
maak me gek lalalalala.
Ik ben gelukkig weer vrolijk...vanmiddag leek het er ff op of ik opnieuw een rustdag zou moeten nemen
terwijl ik liever wil trainen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx.
maak me gek lalalalala.
terwijl ik liever wil trainen.Tnx.maak me gek lalalalala.
Ik ben gelukkig weer vrolijk...vanmiddag leek het er ff op of ik opnieuw een rustdag zou moeten nementerwijl ik liever wil trainen.

ik heb voor de optie knallen gekozen zonder te lachen.Hups, zo is ut, knallen met die hap, anders ga ik kietelen! Dan lach je ook hehehe![]()

na een cursus BHV wordt lachen wel heel zwaar hoor... hahaha, ik begrijp die blik wel! Je lijkt btw wel breder geworden...

Haha ja daar zou ik ook niet blij van gaan kijken. Beestig ben je wel kerel! Mot ik geen ruIe mee krijgen hak je me kop eraf haha
Mijn cardio na de training van vandaag heeft Sue heel toevallig goed bedacht.![]()

Hups, zo is ut, knallen met die hap, anders ga ik kietelen! Dan lach je ook hehehe![]()

ik heb voor de optie knallen gekozen zonder te lachen.![]()

Nee hoor, kwark is mn grote vriend, vooral met choco-whey!
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------
Daar zijn dbb vriendjes voor he, die helpen je goede beslissingen te maken
Zo probeert er ook een dbb vriendje me te helpen om me de duinen in te krijgen. (oeps dit klinkt fout, uiteraard om te zorgen dat ik er ga hardlopen)
Ik kan u melden dat dit zondag op de planning staat.![]()
---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------
Tijdens het 'knallen' is het idd niet gebruikelijk dat men lacht
(ik zou iig niet blij worden als mn meisie spontaan zou lachen tijdens het knallen)

De aanhouder was ik bij het bankdrukkenGoed zo meid, de aanhouder wint eh?
Hard gewerkt heur![]()
. Stang ging steeds trager omhoog of is dat niet erg?
De aanhouder was ik bij het bankdrukken. Stang ging steeds trager omhoog of is dat niet erg?
Thanks.![]()
Dat deed ik wel met moeite.Nee dat is zeker niet erg, als je de rep maar afmaakt!

Nog steeds heb ik spierpijn van me benentraining van dinsdag maar na me werk ga ik wel hardlopen, zodat ik zaterdag een dagje rust kan houden en zondag weer kan lopen.![]()
Vanavond ga ik rug trainen.
Nog steeds heb ik spierpijn van me benentraining van dinsdag maar na me werk ga ik wel hardlopen, zodat ik zaterdag een dagje rust kan houden en zondag weer kan lopen.![]()
Vanavond ga ik rug trainen.

Ook al met het spierpijn virus getroffen.Patser! Ik heb ook nog steeds spierpijn van de beentraining van eergisteren, maar moet niet denken aan hardlopen... (wel de crosstrainer na m'n KT van vanavond).
Ik ga straks PM'en![]()

Ook al met het spierpijn virus getroffen.
Ik moet er wel aan denken, 6 november komt steeds dichterbij.![]()