AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice work-out!

Ja kermis, vakantie, zaterdag het zal wel alles bij elkaar zijn :)

Lekkere workout dame.:thumb:

Ik ga jou verklappen dat ik niets gedaan heb. Ik was naar deutschlandddd. Morgen weer.;)

• Like
Waarderingen: Sue
Ben je alweer beter? Ik ga donderdag griepprik halen.. Hoop niet dat ik daar ziek van word.. Hoor veel mensen dat je na halen juist ziek worden.. Hopen op te beste :-)

Wat is het nut dan van die griepprik? :dunno:

Sommige mensen grijpen elk excuus aan om een paar daagjes in huis te kunnen zitten :rolleyes:

Hey, hoe gaat ie vandaag? Nog wat getraind? P-tjuh kennende heb je niet stilgezeten :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.210
Ben je alweer beter? Ik ga donderdag griepprik halen.. Hoop niet dat ik daar ziek van word.. Hoor veel mensen dat je na halen juist ziek worden.. Hopen op te beste :-)
Ik ben niet ziek thuis gebleven en heb gelukkig ook geen hele erge verkoudheid gehad.
Sterkte, jij mag pas op ze vroegst 30 nov ziek worden. ;)
Hey, hoe gaat ie vandaag? Nog wat getraind? P-tjuh kennende heb je niet stilgezeten :p

Vannacht werd ik met hoofdpijn wakker maar gelukkig werd ik zonder pijn wakker van de wekker.

Ik heb 45 min zwemtraining gehad en 45 min baantjes gezwommen met een vriendin.
Ik kan ff geen zwembad meer zien dus ga morgen wel weer naar me gym.;)
Hoe is het met jou?

Neem ff lekker rust
Dat is beter voor je herstel

Ik heb hem van de week ook gehad:p idd dat zeggen ze wel maar ik heb ut er nog niet van gekregen :)

Wat is het nut dan van die griepprik? :dunno:
Hopen dat de griep mij over zal slaan :o

Sommige mensen grijpen elk excuus aan om een paar daagjes in huis te kunnen zitten :rolleyes:
JA psies en daar heb ik zooooo de schurft aan :mad: BAH!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.217
Vanavond ga ik me benen en kuiten met 15/20 herhalingen trainen.
Ik ga weer op de fiets naar me werk en gym en probeer dit zo snel mogelijk te doen als cardio.
Vorige week heb ik door me verkoudheid helemaal niet gefietst.
Gezien ik ongeveer een uur en 15 min (soms nog langer:o) in totaal fiets doe ik in me gym geen cardio vandaag.

Nee, ik had niet getraind. Voelde me k*t etc, vandaag wordt er wel getraind:D.

Ik ga weer op de fiets naar me werk en gym en probeer dit zo snel mogelijk te doen als cardio.
Gezien ik ongeveer een uur en 15 min (soms nog langer:o) in totaal fiets doe ik in me gym geen cardio vandaag.

Ik hoop niet dat je ver van je werk woont want volgens mij is het berekoud vandaag :eek:
Kan je straks je vingers van je stuur afbikken...

Das idd prima cardio, elke keer zo ver moeten fietsen naar je werk + de gym.
Doe je dat elke dag, die 1 uur en 15 minuten fietsen :eek:
Bikkel :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven