Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx!nice work-out!
Ja kermis, vakantie, zaterdag het zal wel alles bij elkaar zijn![]()

Tnx!

Jij ook al.Ik ga jou verklappen dat ik niets gedaan heb. Ik was naar deutschlandddd. Morgen weer.![]()

Ik ben niet ziek thuis gebleven en heb gelukkig ook geen hele erge verkoudheid gehad.Ben je alweer beter? Ik ga donderdag griepprik halen.. Hoop niet dat ik daar ziek van word.. Hoor veel mensen dat je na halen juist ziek worden.. Hopen op te beste :-)
Hey, hoe gaat ie vandaag? Nog wat getraind? P-tjuh kennende heb je niet stilgezeten![]()
Ik heb vorige week al voldoende gerust.

Ik heb vorige week al voldoende gerust.![]()
Het had nog wel langer gekund maar voor me gevoel gaat het wel weer.![]()

Ben je alweer beter? Ik ga donderdag griepprik halen.. Hoop niet dat ik daar ziek van word.. Hoor veel mensen dat je na halen juist ziek worden.. Hopen op te beste :-)
idd dat zeggen ze wel maar ik heb ut er nog niet van gekregen 
Hopen dat de griep mij over zal slaan

JA psies en daar heb ik zooooo de schurft aanSommige mensen grijpen elk excuus aan om een paar daagjes in huis te kunnen zitten![]()
BAH!whehe. Ik en te lang rusten gaat niet samen.Hehehe, herkenbaar ... toch maar verder willen doen![]()

whehe. Ik en te lang rusten gaat niet samen.
Als ik griep ofzo heb zal ik volgende keer wel langer rusten.![]()

) in totaal fiets doe ik in me gym geen cardio vandaag.Vanavond ga ik me benen en kuiten met 15/20 herhalingen trainen.
Ik ga weer op de fiets naar me werk en gym en probeer dit zo snel mogelijk te doen als cardio.
Vorige week heb ik door me verkoudheid helemaal niet gefietst.
Gezien ik ongeveer een uur en 15 min (soms nog langer) in totaal fiets doe ik in me gym geen cardio vandaag.
Vanavond ga ik me benen en kuiten met 15/20 herhalingen trainen.
Ik ga weer op de fiets naar me werk en gym en probeer dit zo snel mogelijk te doen als cardio.
Vorige week heb ik door me verkoudheid helemaal niet gefietst.
Gezien ik ongeveer een uur en 15 min (soms nog langer) in totaal fiets doe ik in me gym geen cardio vandaag.