Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eej CyntHe Peet, hoe gaat ie met hardlopen? Zit je een beetje op schema voor een toptijd bij die komende wedstrijd van je![]()

Klopt!
Eej Cynt
Een toptijd![]()
Ik laat me 6 november verassen wat ondertussen mijn gemiddelde snelheid is en of het intervallen mijn snelheid heeft verbeterd.
Om eerlijk te zijn let ik er momenteel niet op ook al hoop ik natuurlijk wel stiekem op een leuke tijd.
Ik vind het belangrijker om in maart mijn 10 km wedstrijd het liefst binnen het uur te lopen.
Lukt dat niet dan heb ik in april nog een herkansing om me tijd te verbeteren.![]()
Ik heb de 10 km nog nooit gelopen trouwens dus het zal ook geen schande zijn om er langer dan een uur over te doen.![]()

Ik ben vergeleken met 2 jaar terug wel meer met BB dan lopen bezig dus ik merk wel hoe ik het uiteindelijk tijdens een wedstrijd doe.Hoop dat je wat aan al je intervaltrainingen hebt gehad qua snelheid, maar dat kan gewoon bijna niet anders.
En die 10 km in maart gaat echt wel lukken, je bent er zo fanatiek en serieus mee bezig![]()
Zo dacht ik zelf ook over.Ach, je hebt nog tot maart, en 10 km lang, 10 km/h lopen is echt een heel haalbaar doel hoor. You can do it!![]()

Ik ben vergeleken met 2 jaar terug wel meer met BB dan lopen bezig dus ik merk wel hoe ik het uiteindelijk tijdens een wedstrijd doe.

Zo dacht ik zelf ook over.
Het is echt geen streng doel en me 5 km wedstrijd 2 jaar terug ging ook in dat tempo....![]()
Ik heb het hardlopen in augustus volgens mij weer opgepakt dus het kan best zo zijn dat ik nu trager ben.Maar ook wel weer 2 jaar langer aan het hardlopen
Precies, gewoon genieten van het hardlopen en je best doen, zonder te stressen dat je per se strak 10 km/h moetmoetmoet lopen.
En als je 2 jaar geleden 5 km lang 10, km/h kon lopen is dat een prima indicatie dat die 10 km afstand ook wel moet lukken in dat tempo in maart.

Dankje Sue! In april loop ik heel dichtbij je huis 10 km.![]()
haha ik laat het wel weten.Dan moet je tegen die tijd nog even roepen natuurlijk dan ga ik even naar jou roepen langs de weg!
Ok - zullen we met de hele DBB-damesclub komen roepen?![]()

)

Dankje!Jeetje - beterschap met al die kleine kwaaltjes!
Snel weer 100% zijn hoor!

Even een update, ik post straks mijn rug, triceps en schouder training.
De afgelopen dagen zijn met ups en downs gegaan en het lijkt erop dat het me gelukt is om niet ziek te worden, maar fit ben ik helaas ook nog niet.
Vrijdag zou ik rug gaan trainen, helaas kostte het lopen die dag me zoveel moeite en kracht dat ik besloot om helemaal niks meer te doen.
Gister in Amsterdam tijdens het winkelen ging het opzicht wel weer op af en toe wat genies/traan ogen na.
Vannacht heb ik aso lang geslapen gezien ik rond 23.00 al op bed lag.
Ik schrok wakker met de gedachte dat ik heel de dag had geslapen en niet heb kunnen trainen.(Bleek het 11.00 te zijn.)
Ik heb gewoon spierpijn bij me schenen en hamstrings(net onder je knie-en) van het shoppen vermoed ik.
Dat zal wel komen door al dat geslenter dat zijn me benen niet gewend.![]()
Onderweg naar me gym kreeg ik hoofdpijn maar gelukkig heb ik onder deze omstandigheden toch nog wel lekker getraind.
Dadelijk weer 5 km hardlopen.![]()

)

Inderdaad.