Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelijk heb je P,

Toen ik op schiphol werkte ging ik ook altijd bijna op de fiets, is ook 12km heen en terug!
Vooral met de wind tegen enzo, hard trappen, verloor ik toch wel wat kg's toen der tijd!

Gelijk heb je P,

Toen ik op schiphol werkte ging ik ook altijd bijna op de fiets, is ook 12km heen en terug!
Vooral met de wind tegen enzo, hard trappen, verloor ik toch wel wat kg's toen der tijd!

Respect!!!

MissF is heel blij met d'r scooter :D Zo,n 8-10uur spinning in de week geven vind ik meer dan genoeg cardio ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.223
Nee, ik had niet getraind. Voelde me k*t etc, vandaag wordt er wel getraind:D.
Balen, goedzo! :D
Ik hoop niet dat je ver van je werk woont want volgens mij is het berekoud vandaag :eek:
Kan je straks je vingers van je stuur afbikken...
Ik moet bekennen dat ik vandaag toch met de auto ben.:mad:
Mijn geheugen werkt niet meer zo goed.:o :D
Gister wou ik nl ook met de fiets maar ik kon de sleutel niet vinden om me fiets veilig op kantoor te zetten.(ik zet in de buurt van me werk liever niet me fiets buiten)
Uiteraard heb ik hier niet meer naar gezocht en liep ik vanmorgen tegen hetzelfde probleem. :o :roflol:
Op zulke momenten baal ik wel van mezelf, want zo groot is me huis niet...
Morgen ga ik echt fietsen, ik word vanzelf wel warm van het fietsen.:p
Das idd prima cardio, elke keer zo ver moeten fietsen naar je werk + de gym.
Doe je dat elke dag, die 1 uur en 15 minuten fietsen :eek:
Bikkel :D
Niet elke dag, maar vooral in de zomer kwam dat wel eens elke dag voor.
Ik was dat komende tijd door wegwerkzaamheden weer van plan te doen maar gelukkig hebben ze 1 weg richting me gym weer toegangkelijk gemaakt waardoor het niet zo erg is om met de auto te gaan....:p
Gelijk heb je P,

Super dat je dat ook bijna elke dag deed,
Daar verlies je inderdaad toch wel extra mee.:D
Respect!!!

MissF is heel blij met d'r scooter :D Zo,n 8-10uur spinning in de week geven vind ik meer dan genoeg cardio ;)
MissF vliegt nu overal naar toe met de scooter.:D
haha lol, jij komt aan genoeg cardio per week. ;)

Ik moet wel ik heb geen eens een rijbewijs, dus die scooter zit er ook niet in ;)
Mocht ik die job krijgen op Schiphol dan ga ik wellicht ook weer fietsen af en toe, alleen de winter komt er weer aan en gaat het weer zo tegen zitten. Dus zo vaak zal het wel niet worden :(

Ik moet bekennen dat ik vandaag toch met de auto ben.:mad:
Mijn geheugen werkt niet meer zo goed.:o :D
Gister wou ik nl ook met de fiets maar ik kon de sleutel niet vinden om me fiets veilig op kantoor te zetten.(ik zet in de buurt van me werk liever niet me fiets buiten)
Uiteraard heb ik hier niet meer naar gezocht en liep ik vanmorgen tegen hetzelfde probleem. :o :roflol:
Op zulke momenten baal ik wel van mezelf, want zo groot is me huis niet...
Morgen ga ik echt fietsen, ik word vanzelf wel warm van het fietsen.:p

Ja ja, moet ik morgenochtend zeker eerst je geheugen opfrissen :p
:scratch: tenminste, als ik me dat morgenochtend nog kan herinneren.........

• #1.226
Ik moet wel ik heb geen eens een rijbewijs, dus die scooter zit er ook niet in ;)
Mocht ik die job krijgen op Schiphol dan ga ik wellicht ook weer fietsen af en toe, alleen de winter komt er weer aan en gaat het weer zo tegen zitten. Dus zo vaak zal het wel niet worden :(
In de winter is het helaas niet fijn om te fietsen.
Ik moet zo te zien je log bij lezen.Ik hoop dat je die baan gaat krijgen!
Ja ja, moet ik morgenochtend zeker eerst je geheugen opfrissen :p
:scratch: tenminste, als ik me dat morgenochtend nog kan herinneren.........
Ik weet niet of het nodig is. Opgepast als me pc zo is opgestart ga ik ff klagen ondanks ik een hele goede volume training erop heb zitten.:o
Ik ben igg blij achteraf dat ik niet op de fiets ben. :D

Nu eerst ff eten.;)

Miepen is goed, lucht lekker op :D

• #1.229
training dinsdag 20 oktober 2009 benen/kuiten
squaten
20x20
15x20
15x30 (volume PR :D Wat kan een peptalk van een instructeur toch fijn zijn.)
1x30 (auw een soort van kramp toen ik zakte)
1x20 (alweer auw, de instructeur vond dat ik moest stoppen omdat ik anders een blessure kan oplopen)

liggende leg curl
15x20
15x25 (volume PR)
15x25

leg extensions
15x20
?x25 (12 denk ik)
15x20

statisch lunges
12x6
12x6
15x6 (linker been voor) 5x6 (rechterbeen voor)

zittende calf raises
4x10x15

staande calf raises
12x15
15x10
20x10

Wow heerlijke training was dit.
Ik heb echt het idee (bijna) tot het uiterste gegaan te zijn en dat voelt goed.:D
Alleen een beetje jammer dat ik in me volgende post toch ga miepen.

Laatst bewerkt:
Na deze training verdien je het gewoon om te miepen :roflol: dan ga ik nu even off-line ;)

• #1.231
Al enige tijd heb ik wat moeite met mijn lunges met mijn rechter been voor, opzicht voelde het best onschuldig en trok weer weg.
Het is bij me voorkant benen, volgens mij me heupen, igg net onder mijn onderbuik zegmaar.
Vervolgens vond 1 van me katten het leuk om er op te springen en dacht ik dat het een beetje beurs was en het nog steeds onschuldig was.
Na mijn laatste setje lunges deed het veel meer pijn dan normaal.:(
Ik heb dus maar besloten om zeker t/m mijn hardloopwedstrijd geen lunges meer te doen.
Met andere oefeningen heb ik geen last.
Deze training vond ik echt fijn maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik er blessures aan over hou.:o
Ik voel nu al dat opstaan een ramp gaat worden gezien me benen nu al compleet verzuurd zijn.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Na deze training verdien je het gewoon om te miepen :roflol: dan ga ik nu even off-line ;)
Je bent te laat off-line :)

Al enige tijd heb ik wat moeite met mijn lunges met mijn rechter been voor, opzicht voelde het best onschuldig en trok weer weg.
Het is bij me voorkant benen, volgens mij me heupen, igg net onder mijn onderbuik zegmaar.
Vervolgens vond 1 van me katten het leuk om er op te springen en dacht ik dat het een beetje beurs was en het nog steeds onschuldig was.
Na mijn laatste setje lunges deed het veel meer pijn dan normaal.:(
Ik heb dus maar besloten om zeker t/m mijn hardloopwedstrijd geen lunges meer te doen.
Met andere oefeningen heb ik geen last.
Deze training vond ik echt fijn maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik er blessures aan over hou.:o
Ik voel nu al dat opstaan een ramp gaat worden gezien me benen nu al compleet verzuurd zijn.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Je bent te laat off-line :)

Shit....

;) Nee hoor, geintje.
Vervelend is dat, klinkt als een blessure aan je heupbuiger.
Niet te lang door blijven lopen hè als het pijn blijft doen....anders ga je even langs een fysio. Heb je toch geen vewijzing meer voor nodig.

Sterkte ermee Peet!

• #1.233
Shit....

;) Nee hoor, geintje.
Vervelend is dat, klinkt als een blessure aan je heupbuiger.
Niet te lang door blijven lopen hè als het pijn blijft doen....anders ga je even langs een fysio. Heb je toch geen vewijzing meer voor nodig.

Sterkte ermee Peet!

Geen grappig geintje. :roflol: ;)

Ik hoop dat het alleen maar zo klinkt.;) ( oja heupbuiger heet dat, ik kwam niet op het woord)
Het woordje blessure mag van Sue niet in me log voorkomen.:mad:
Het stond ook al in mijn gemiep post.:o
Zowiezo hoop ik morgen zo snel mogelijk een afspraak met de sportmasseur te kunnen maken en wellicht dat hij kan inschatten of ik ermee naar de fysio moet.
Als het langer pijn blijft doen ga ik er zelf heen.
Me benen zijn toe aan een massage.:roflol:

Pittig he, die high-rep squat setjes ;). Last bij lunges? Voorkant been bij heupen, dus buitenkant? Of binnenkant, je lies? Voel je het bij je voorste been, of je achterste been?

Me benen zijn toe aan een massage.
Ja je hebt een 'aardige' fysio zeker ;).

• #1.235
Pittig he, die high-rep squat setjes ;). Last bij lunges? Voorkant been bij heupen, dus buitenkant? Of binnenkant, je lies? Voel je het bij je voorste been, of je achterste been?

Ja je hebt een 'aardige' fysio zeker ;).

Zeker pittig.:eek:
De heupbuiger van me linker been.
Ik voel het bij me achterste been.

Ik ben nog nooit bij de fysio geweest.;)
Een aardige instructeur die ook sportmasseur geeft. :D

Geen grappig geintje. :roflol: ;)

Ik hoop dat het alleen maar zo klinkt.;) ( oja heupbuiger heet dat, ik kwam niet op het woord)
Het woordje blessure mag van Sue niet in me log voorkomen.:mad:
Het stond ook al in mijn gemiep post.:o
Zowiezo hoop ik morgen zo snel mogelijk een afspraak met de sportmasseur te kunnen maken en wellicht dat hij kan inschatten of ik ermee naar de fysio moet.
Als het langer pijn blijft doen ga ik er zelf heen.
Me benen zijn toe aan een massage.:roflol:

Hmmm, lijkt me niet verkeerd zo'n massage...ik heb nog nooit een sportmassage gehad, misschien moet je dan toch wel even flink zijn :D
Straks krijg je ook nog straf van Sue, oei oei....

• #1.238
Heerlijk die spierpijn. :D
Vanavond ga ik borst, biceps en buik trainen.
Wat ik nou aan cardio moet doen weet ik niet maar ik denk igg niet de crosstrainer.
Gister heb ik die vriend uit de Veluwe gesproken en die wil niet dat ik met een blessure met de wedstrijd mee doe.:mad: Het mag echt geen blessure zijn.:(

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

Same here, zo herkenbaar ;)

Trainze straks meid :kiss:

hihi
tnx! Hoe gaan jouw trainingen ?

Ik heb ook geen rijbewijs.. Maar heb in 1996 een bromfietscertificaat kunnen kopen, dus hoefde hem alleen maar om te zetten naar een rijbewijs :D Lucky me

Typisch vrouwen praat weer hier.:roflol:

ALLEEN maar gemiep.:mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven