Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk heb je P,
Toen ik op schiphol werkte ging ik ook altijd bijna op de fiets, is ook 12km heen en terug!
Vooral met de wind tegen enzo, hard trappen, verloor ik toch wel wat kg's toen der tijd!
Zo,n 8-10uur spinning in de week geven vind ik meer dan genoeg cardio 
Balen, goedzo!Nee, ik had niet getraind. Voelde me k*t etc, vandaag wordt er wel getraind.

Ik moet bekennen dat ik vandaag toch met de auto ben.Ik hoop niet dat je ver van je werk woont want volgens mij is het berekoud vandaag![]()
Kan je straks je vingers van je stuur afbikken...

Niet elke dag, maar vooral in de zomer kwam dat wel eens elke dag voor.Das idd prima cardio, elke keer zo ver moeten fietsen naar je werk + de gym.
Doe je dat elke dag, die 1 uur en 15 minuten fietsen![]()
Bikkel![]()

Super dat je dat ook bijna elke dag deed,Gelijk heb je P,
Toen ik op schiphol werkte ging ik ook altijd bijna op de fiets, is ook 12km heen en terug!
Vooral met de wind tegen enzo, hard trappen, verloor ik toch wel wat kg's toen der tijd!

MissF vliegt nu overal naar toe met de scooter.Respect!!!
MissF is heel blij met d'r scooterZo,n 8-10uur spinning in de week geven vind ik meer dan genoeg cardio
![]()

Ik moet bekennen dat ik vandaag toch met de auto ben.
Mijn geheugen werkt niet meer zo goed.![]()
Gister wou ik nl ook met de fiets maar ik kon de sleutel niet vinden om me fiets veilig op kantoor te zetten.(ik zet in de buurt van me werk liever niet me fiets buiten)
Uiteraard heb ik hier niet meer naar gezocht en liep ik vanmorgen tegen hetzelfde probleem.![]()
![]()
Op zulke momenten baal ik wel van mezelf, want zo groot is me huis niet...
Morgen ga ik echt fietsen, ik word vanzelf wel warm van het fietsen.![]()

tenminste, als ik me dat morgenochtend nog kan herinneren.........In de winter is het helaas niet fijn om te fietsen.Ik moet wel ik heb geen eens een rijbewijs, dus die scooter zit er ook niet in
Mocht ik die job krijgen op Schiphol dan ga ik wellicht ook weer fietsen af en toe, alleen de winter komt er weer aan en gaat het weer zo tegen zitten. Dus zo vaak zal het wel niet worden![]()
Ik weet niet of het nodig is. Opgepast als me pc zo is opgestart ga ik ff klagen ondanks ik een hele goede volume training erop heb zitten.Ja ja, moet ik morgenochtend zeker eerst je geheugen opfrissen
tenminste, als ik me dat morgenochtend nog kan herinneren.........

Ik begin eerst wel met de positieve post, daarna de negatieve

Wat kan een peptalk van een instructeur toch fijn zijn.)

Je bent te laat off-lineNa deze training verdien je het gewoon om te miependan ga ik nu even off-line
![]()

Al enige tijd heb ik wat moeite met mijn lunges met mijn rechter been voor, opzicht voelde het best onschuldig en trok weer weg.
Het is bij me voorkant benen, volgens mij me heupen, igg net onder mijn onderbuik zegmaar.
Vervolgens vond 1 van me katten het leuk om er op te springen en dacht ik dat het een beetje beurs was en het nog steeds onschuldig was.
Na mijn laatste setje lunges deed het veel meer pijn dan normaal.
Ik heb dus maar besloten om zeker t/m mijn hardloopwedstrijd geen lunges meer te doen.
Met andere oefeningen heb ik geen last.
Deze training vond ik echt fijn maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik er blessures aan over hou.
Ik voel nu al dat opstaan een ramp gaat worden gezien me benen nu al compleet verzuurd zijn.
---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Je bent te laat off-line![]()
Nee hoor, geintje.Shit....
Nee hoor, geintje.
Vervelend is dat, klinkt als een blessure aan je heupbuiger.
Niet te lang door blijven lopen hè als het pijn blijft doen....anders ga je even langs een fysio. Heb je toch geen vewijzing meer voor nodig.
Sterkte ermee Peet!

( oja heupbuiger heet dat, ik kwam niet op het woord)

. Last bij lunges? Voorkant been bij heupen, dus buitenkant? Of binnenkant, je lies? Voel je het bij je voorste been, of je achterste been?Ja je hebt een 'aardige' fysio zeker
.Pittig he, die high-rep squat setjes. Last bij lunges? Voorkant been bij heupen, dus buitenkant? Of binnenkant, je lies? Voel je het bij je voorste been, of je achterste been?
Ja je hebt een 'aardige' fysio zeker.

Geen grappig geintje.![]()
Ik hoop dat het alleen maar zo klinkt.( oja heupbuiger heet dat, ik kwam niet op het woord)
Het woordje blessure mag van Sue niet in me log voorkomen.
Het stond ook al in mijn gemiep post.
Zowiezo hoop ik morgen zo snel mogelijk een afspraak met de sportmasseur te kunnen maken en wellicht dat hij kan inschatten of ik ermee naar de fysio moet.
Als het langer pijn blijft doen ga ik er zelf heen.
Me benen zijn toe aan een massage.![]()

Is het ook niet.Hmmm, lijkt me niet verkeerd zo'n massage...ik heb nog nooit een sportmassage gehad, misschien moet je dan toch wel even flink zijn
Straks krijg je ook nog straf van Sue, oei oei....

Het mag echt geen blessure zijn.
Ik moet wel ik heb geen eens een rijbewijs, dus die scooter zit er ook niet in
Mocht ik die job krijgen op Schiphol dan ga ik wellicht ook weer fietsen af en toe, alleen de winter komt er weer aan en gaat het weer zo tegen zitten. Dus zo vaak zal het wel niet worden![]()
Lucky me