AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De dag dat ik nu benen train is de ideale timing om een extra hardloop training te doen.(dat gaat ook de 1 van de dagen zijn dat ik met de loopgroep de 10 km ga voorbereiden)
Tnx voor je advies, 1 van die 2 opties gaat het worden.:)
Ik weet eigenlijk ook wel wat de beste optie is en dat is het zeker wel waard.:D

De 'zorgen' worden ook vooral door de pijntjes veroorzaakt en de angst toch net niet goed genoeg getraind te hebben. (dit laatste zal wel onterecht zijn)

Graag gedaan! Denk dat ik wel weet welke optie jij neemt :)
Je hebt zeker wel goed getraind, niet zo'n zorgen maken joh! En je gaat het gewoon harstikke goed doen op die wedstrijd, en natuurlijk het meest belangrijke: lekker lol hebben tijdens het lopen :cheer:

Je hebt zeker wel goed getraind, niet zo'n zorgen maken joh! En je gaat het gewoon harstikke goed doen op die wedstrijd, en natuurlijk het meest belangrijke: lekker lol hebben tijdens het lopen :cheer:
INderdaad, luister maar naar Cynthia! lol hebben, ga er maar van uit dat het goed komt!

Zo Peet wordt je al gevraagd om konten te maseren :)
Het gaat lekker met de trainingen hoor.

Ok jij wil Peetjes kont behandelen :)
Ik heb haar wel pas nog gezoend maar niet aan haar billen gezeten.

op de wangen natuurlijk :)
ben een nette kerel

miereneuker!

ik heb hoop dat je saunadagje goed bevallen is peet! :)

Sven, je bent een lul. :hahaha:

Kan ik beter hoor Peej.... Dat jonge spul kan dat helemaal niet ;)

:roflol: dat geloof ik best :roflol:

Ok jij wil Peetjes kont behandelen :)
Ik heb haar wel pas nog gezoend maar niet aan haar billen gezeten.

op de wangen natuurlijk :)
ben een nette kerel

Toe maar Peetje, genoeg vrijwilligers.. je mag zelfs kiezen uit welke leeftijdscategorie ;)

ik heb hoop dat je saunadagje goed bevallen is peet! :)

:) lekker rustdagje gehad?

Ik las dat af en toe het blijven fietsen wat minder word nu met dat weer? Tja...dat hou je toch. Ik kan het me zelf ook niet voornemen om te zeggen dat ik echt steeds de fiets ga pakken nu het weer minder word :o, slecht hé. Ach ja... om nou zeiknat de gym in te lopen is nou ook niet zo'n pretje ;).
MAAR, ik heb afgelopen week toch wel wat gefietst, weer was goed te doen :D.

Ik heb trouwens gister voor de 2e keer ook Zumba gedaan na mijn pilates les ipv schouder training. Wel leuk op zich, mocht meteen even het podium op...:rolleyes: met mijn "alietsmeerlossereheupen". Ik was zo stijf als wat, lang niet gedanst..

Jammer dat het de vorige keer niet doorging, maar ach ja je had tenslotte wel een goede training erop zitten + lekker wat gejogd:).

Fijne dag verder :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.335
Mijn weekend was super.
Ik heb te weinig tijd nu om er uitgebreider over te vertellen en op jullie posts te reageren.
Komende tijd kan het gebeuren dat ik niet elke training meer post maar hou jullie uiteraard wel op de hoogte hoe het gaat.:)

Vandaag heb ik een cardio dag.
PM, ik ga vandaag fietsen.;)

:) lekker rustdagje gehad?

Ja hoor, heerlijk :)

Ik las dat af en toe het blijven fietsen wat minder word nu met dat weer? Tja...dat hou je toch. Ik kan het me zelf ook niet voornemen om te zeggen dat ik echt steeds de fiets ga pakken nu het weer minder word :o, slecht hé. Ach ja... om nou zeiknat de gym in te lopen is nou ook niet zo'n pretje ;).
MAAR, ik heb afgelopen week toch wel wat gefietst, weer was goed te doen :D.

Ik heb trouwens gister voor de 2e keer ook Zumba gedaan na mijn pilates les ipv schouder training. Wel leuk op zich, mocht meteen even het podium op...:rolleyes: met mijn "alietsmeerlossereheupen". Ik was zo stijf als wat, lang niet gedanst..

Jammer dat het de vorige keer niet doorging, maar ach ja je had tenslotte wel een goede training erop zitten + lekker wat gejogd:).

Fijne dag verder :)

Knap dat je gewoon door blijft fietsen met dat rotweer, mij niet gezien :no:
Zodra de temperatuur onder de 18 graden komt krijg je mij niet meer op de fiets :o

Zo zo, meteen het podium op, griezelig...lenigheid is ook mijn sterkste kant niet en dat is nog een understatement :roflol: Ooit ga ik wel eens op yoga maar dat is pas als ik echt geen kt meer kan doen, over 20 jaar ofzo ;)

Jij ook een fijne dag! :)

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Mijn weekend was super.
Ik heb te weinig tijd nu om er uitgebreider over te vertellen en op jullie posts te reageren.
Komende tijd kan het gebeuren dat ik niet elke training meer post maar hou jullie uiteraard wel op de hoogte hoe het gaat.:)

Vandaag heb ik een cardio dag.
PM, ik ga vandaag fietsen.;)

Zet hem op Peet! :)

Vond fijn samen te trainen afgelopen zaterdag.. Sorry voor een misschien iets directe reactie soms.. Ik merk dat ik nu echt veel minder kan hebben, maar ligt niet aan jou.. Je instelling is goed, nu ook concentreren op techniek.. Trainse..

Ik heb vanavond ook een nieuw trainingsmaatje, aangezien mijn vaste partner ziek is.. Dus hij wordt ook op de proef gesteld ;-)

Hoofdzaak is dat je lekker gaat trainen meid, wij lezen wel weer wat er allemaal gebeurt :thumbs: Suc6 meid, strakkies!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.340
Das dan het discipline gedeelte dat het overneemt, gewoon trainen en de oefeningen doen.

Ja soms heb je met sommige oefeningen wel eens Pff, en dan een andere oefening gaat lekker of beter, en daar kan je wel je gram uit halen.
Gelukkig heb ik discipline genoeg anders verlopen me trainingen niet al te best.
Nice training hoor:D.
Wanneer spreken we af???:o (Kontmasseur).

Sven, je bent een lul. :hahaha:

Kan ik beter hoor Peej.... Dat jonge spul kan dat helemaal niet ;)
Vechten jullie het maar in de ring uit.:p

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Die optie is niet leuk.:fuu:
Ik zal naar je luisteren en vergeten hoe slecht ik zondag heb gelopen.;)
Ik heb nu al zin om morgen weer beter te lopen en dat zal vast lukken nu de pijn bijna weg is..:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven