MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Zo Peet wordt je al gevraagd om konten te maseren :)
Het gaat lekker met de trainingen hoor.
Dankje.
hahaha :o

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

ik heb hoop dat je saunadagje goed bevallen is peet! :)
Het was weer heerlijk ondanks ik er wat minder goed tegen kon dan normaal.
Ik werd paar keer een beetje dizzy maar dat was gelukkig steeds snel weer over.:)

Ghehehe.... Ze zeggen dat ik een mooi, strak voetballers kontje heb :rolleyes:
Dus ik hou me aanbevolen ;)

• #1.344
:roflol: dat geloof ik best :roflol:
Toe maar Peetje, genoeg vrijwilligers.. je mag zelfs kiezen uit welke leeftijdscategorie ;)

:) lekker rustdagje gehad?

Ik las dat af en toe het blijven fietsen wat minder word nu met dat weer? Tja...dat hou je toch. Ik kan het me zelf ook niet voornemen om te zeggen dat ik echt steeds de fiets ga pakken nu het weer minder word :o, slecht hé. Ach ja... om nou zeiknat de gym in te lopen is nou ook niet zo'n pretje ;).
MAAR, ik heb afgelopen week toch wel wat gefietst, weer was goed te doen :D.

Ik heb trouwens gister voor de 2e keer ook Zumba gedaan na mijn pilates les ipv schouder training. Wel leuk op zich, mocht meteen even het podium op...:rolleyes: met mijn "alietsmeerlossereheupen". Ik was zo stijf als wat, lang niet gedanst..

Jammer dat het de vorige keer niet doorging, maar ach ja je had tenslotte wel een goede training erop zitten + lekker wat gejogd:).

Fijne dag verder :)
hahaha het is niet te geloven.;)

Het was niet een volledige rustdag,.
Zaterdag morgen weer heerlijk met missF getraind.:D

Ik probeer nu weer zoveel mogelijk te fietsen.
Vandaag was het ook wel weer lekker ondanks verzuurde bovenbenen.
Lekker dat je vorige week hebt gefietst.
Zeiknat worden is niet fijn.:(

Wat leuk dat Zumba je wel bevalt.
haha meteen op het podium.:D
Ik ga het denk ik komende vrijdag doen, tenzei me lichaam aangeeft dat ik beter normale cardio kan doen.

tnx fijne avond.

Ik zal er ook heel spoedig aan moeten geloven met cardio...

• #1.346
Knap dat je gewoon door blijft fietsen met dat rotweer, mij niet gezien :no:
Zodra de temperatuur onder de 18 graden komt krijg je mij niet meer op de fiets :o

Zo zo, meteen het podium op, griezelig...lenigheid is ook mijn sterkste kant niet en dat is nog een understatement :roflol: Ooit ga ik wel eens op yoga maar dat is pas als ik echt geen kt meer kan doen, over 20 jaar ofzo ;)

Jij ook een fijne dag! :)

Op de racefiets stap ik ook pas weer als het15/18 graden is.
Naar me werk en weer terug naar huis is echt fijn op de fiets maar naar me gym zal het best weer even tegenvallen.:o

Ik ben ook niet lening.;) yeahhh nog zeker 20 jaar doe je KT.:)

• #1.347
Vond fijn samen te trainen afgelopen zaterdag.. Sorry voor een misschien iets directe reactie soms.. Ik merk dat ik nu echt veel minder kan hebben, maar ligt niet aan jou.. Je instelling is goed, nu ook concentreren op techniek.. Trainse..

Ik heb vanavond ook een nieuw trainingsmaatje, aangezien mijn vaste partner ziek is.. Dus hij wordt ook op de proef gesteld ;-)
Ik vond het ook fijn.
Het maakt niet uit, het is ook wel goed als iemand direct tegen me is.
Dat je weinig kan hebben daar heb ik ook alle begrip voor.
Daar ga ik op letten.:) tnx.Is hij door de proef gekomen? ;)

Hoofdzaak is dat je lekker gaat trainen meid, wij lezen wel weer wat er allemaal gebeurt :thumbs: Suc6 meid, strakkies!
Zoals ik me nu voel gaan de trainingen zwaar worden en zal ik meer moeten rusten.Gelukkig is het voor een goed doel.:D
tnx, trainen blijf ik zowiezo wel doen. ;)

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

Ghehehe.... Ze zeggen dat ik een mooi, strak voetballers kontje heb :rolleyes:
Dus ik hou me aanbevolen ;)
Dat klinkt niet verkeerd.;)
Ik zal er ook heel spoedig aan moeten geloven met cardio...
Ga je binnenkort boksen?

• #1.348
Vanavond train ik waarschijnlijk borst, triceps of rug/biceps en buik.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit maar het plan is om bijna heel me UB 2x per week te trainen gevolgd door cardio.

Hij is door de proef gekomen.. Hij is ook erg fanatiek en gebrand op goede techniek, dus ga hem zeker vaker vragen als ik zonder zit :D

Succes vanavond.. Ik geef om 18.30 spinning als je dat evt als cardio wilt doen na je training.. gr en zie wel in de gym denk ik..

• #1.350
Hij is door de proef gekomen.. Hij is ook erg fanatiek en gebrand op goede techniek, dus ga hem zeker vaker vragen als ik zonder zit :D

Succes vanavond.. Ik geef om 18.30 spinning als je dat evt als cardio wilt doen na je training.. gr en zie wel in de gym denk ik..
Wat fijn dat hij de proef is door gekomen en je hem vaker kunt vragen.

Het was weer leuk om je les mee te maken.:D Damn ik ben nu pas thuis en ben blij eindelijk me maaltijd van 20.00 te eten.
Me fietstocht naar huis werd steeds zwaarder maar wou kwa voeding niet gaan afwijken door iets bij Kneet's te kopen.:o

• #1.351
Vanavond had ik eerst me sport massage.
Jeetje alles zat weer erger vast dan de vorige keer.:eek:
Hierna heb ik mee gedaan met spinning.
Dat was super en ik begon me weer wakker te voelen na een vermoeiende dag.
Hierna borst, triceps en buik getraind.
Gelukkig ging dat nog best goed ondanks ik eerst cardio had gedaan.
Ik ben echt moe dus mijn kwark ga ik vrij snel eten en dan lekker slapen.

Morgen zijn mijn rug en biceps aan de beurt.:p
Morgenochtend of avond ga ik ook nog hardlopen.:)

Je ligt nu zeker in de oplader :roflol:

• #1.354
Op woensdag ga ik me voortaan wegen.:bang:
Ik woog vandaag nuchter 63.5 en ben als het goed is nog steeds 1.70.:D
Bijna 2 kilo in 2 weken tijd.
Stiekem hoop ik dat de 62.. nu echt haalbaar is ondanks ik weet dat de spiegel belangrijker is.;)
De cals vermindering heeft gelukkig ook voordelen en die zijn veel belangrijker dan de nadelen.:)

Nice! Net resultaat!
Maar belangrijkste blijft de spiegel idd...

Zo nu ben ik dus te laat je een massage te geven ? :sad:
en...? Was ut wat?

Ik ga tijdens de kuur 1 keer in de week erbij boksen ja. Extra cardio heb ik niet echt nodig omdat het ernaar uitziet dat ik voorlopig zonder auto door het leven ga.

en...? Was ut wat?

Ik ga tijdens de kuur 1 keer in de week erbij boksen ja. Extra cardio heb ik niet echt nodig omdat het ernaar uitziet dat ik voorlopig zonder auto door het leven ga.

Ken het gevoel, voor ik mijn scooter aangeschaft had ;) Succes, hopelijk toch maar snel weer een auto? Wat is de reden dat je zonder auto nu zit?

Op woensdag ga ik me voortaan wegen.:bang:
Ik woog vandaag nuchter 63.5 en ben als het goed is nog steeds 1.70.:D
Bijna 2 kilo in 2 weken tijd.
Stiekem hoop ik dat de 62.. nu echt haalbaar is ondanks ik weet dat de spiegel belangrijker is.;)
De cals vermindering heeft gelukkig ook voordelen en die zijn veel belangrijker dan de nadelen.:)

Wow, dat gaat lekker zo :cheer:
Je hebt een lekkere beginspurt gemaakt met je kcal verlaging!
Wie weet weeg je over drie weken wel 62 Peet, dat zou super zijn :)

Wat geeft een beetje honger nou :rolleyes:

Ken het gevoel, voor ik mijn scooter aangeschaft had ;) Succes, hopelijk toch maar snel weer een auto? Wat is de reden dat je zonder auto nu zit?

Mja, ik was onderweg met mijn auto in duitsland, terwijl kort daarvoor dat ding nog in reparatie is geweest en APK was gekeurd. Ik heb onderweg een wiel verloren :eek:!!!

Ik mag blij zijn dat ik zelf verder niks had en er geen ongelukken zijn gebeurt...

• #1.360
en...? Was ut wat?

Daar is het nooit te laat voor. :D
Het was zeker wat, nu kan ik er weer tegenaan.;)
yeahhh boksen is leuk.:D
Balen dat je voorlopig zonder auto zit.:(
Wow, dat gaat lekker zo :cheer:
Je hebt een lekkere beginspurt gemaakt met je kcal verlaging!
Wie weet weeg je over drie weken wel 62 Peet, dat zou super zijn :)

Wat geeft een beetje honger nou :rolleyes:
dit keer heb ik het ´geluk´niet op vakantie te gaan waardoor ik er wel vertrouwen in heb dat de 62 nu wel moet lukken.;)
Over 3 weken pas. :( Ben ik dan zo ongeduldig als ik zeg dat het wel sneller mag gaan? :o

Met honger op de fiets langs 2 snackbars rijden die je van afstand ruikt is best frustrerend. :roflol:
Op dat soort situaties na maakt het helemaal niks uit.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven