AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Me avond verloopt anders dan gepland.:(
Ik zit nog op me werk en het lijkt me verstandiger om thuis te trainen.
Me spiergroepen die ik straks ga trainen zijn verandert in triceps, buik en onderrug.
Ik hoop er nog het beste van te maken met me 1.5, 3, en 5 kg gewichten en BW .(hoge reps dus)

Ik train veel liever lekker in me gym, alleen zie ik het niet meer zitten om nu nog zeker een uur (of langer) te moeten fietsen.Slechte smoes he. :o

Had juist een slechte smoes geweest als je hierdoor gewoon helemaal niet was gaan trainen. Nu heb je toch lekker een thuis training gedaan, ook goed voor de afwisseling een keer een andere rep-range toch :)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

:roflol: Wat niet is kan nog komen.
Gistermorgen had ik ook nog geen last van me borst maar nu....(geen commetaar :p )

Vanavond schouders en cardio :D

Tiet-spierpijn is lekker :o

Nog steeds.
Het gaat wel een stukje beter waardoor ik vanavond toch een poging ga doen om op de loopband heel rustig te hardlopen en dan zondag weer lekker buiten.

Dankje wel! Fijn weekend!

Ik ga hopelijk zondagochtend ook weer een stukje buiten hardlopen, zal aan je denken dat jij ook lekker aan het verkleumen bent dan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Had juist een slechte smoes geweest als je hierdoor gewoon helemaal niet was gaan trainen. Nu heb je toch lekker een thuis training gedaan, ook goed voor de afwisseling een keer een andere rep-range toch :)

Tiet-spierpijn is lekker :o

Ik ga hopelijk zondagochtend ook weer een stukje buiten hardlopen, zal aan je denken dat jij ook lekker aan het verkleumen bent dan :D

Daar heb je ook wel weer gelijk in.:roflol:
De terug weg op de fiets was een stuk pijnlijker dan de heen weg dus eigenlijk wel terecht een reden om niet te ver te fietsen.;)

Klopt.:o

Dan zal ik hopelijk ook aan jou denken.
Is dat de zondag een KT rustdag voor je?

• #1.303
Als ik het goed onthouden heb is er vanavond Zumba in me gym voor het eerst deze week op de vrijdag.:D
Ik ben lichamelijk niet echt in goede conditie om hier aan mee te doen maar het zou zomaar kunnen dat ik straks toch in de les sta.:o

Komende 2 weken moet ik echt meer cardio doen en uitkijken met me benen/kuiten training.
De spierpijn is wel fijn maar het is wel de bedoeling dat ik over 2 weken de 5.6 km ga uitlopen.:D
Ik ben stiekem een beetje bang dat het me niet gaat lukken.:o
Gelukkig was ik daar tijdens mijn eerste wedstrijd ook bang voor en toen kwam ik ook over de finish zonder te wandelen.:D

Oh laat pls weten of je zumba hebt gedaan of niet :D

Is dat de zondag een KT rustdag voor je?

Neem altijd minstens 1, soms 2 dagen rust per week qua KT.
En sinds ik zondag een stukje hardloop (nog maar 3 keer tot nu toe :)), is dat idd steeds op zondag.

Als ik het goed onthouden heb is er vanavond Zumba in me gym voor het eerst deze week op de vrijdag.:D
Ik ben lichamelijk niet echt in goede conditie om hier aan mee te doen maar het zou zomaar kunnen dat ik straks toch in de les sta.:o

Hehe, succes met de Zumba [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komende 2 weken moet ik echt meer cardio doen en uitkijken met me benen/kuiten training.
De spierpijn is wel fijn maar het is wel de bedoeling dat ik over 2 weken de 5.6 km ga uitlopen.:D
Ik ben stiekem een beetje bang dat het me niet gaat lukken.:o
Gelukkig was ik daar tijdens mijn eerste wedstrijd ook bang voor en toen kwam ik ook over de finish zonder te wandelen.:D

Als je over 2 weken die hardloop wedstrijd hebt, en je maakt je (ook al zou dat onterecht zijn) een beetje zorgen over of je hem wel kan uitlopen, dan is er toch helemaal niks mis mee om even tijdelijk de been kt-trainingen op een laag pitje te zetten?
Je kan er bijv. voor kiezen om de komende 2 weken maar 1 lichte been-training te doen, of zelfs helemaal je been-trainingen over te slaan, en te kiezen voor een extra hardloop training.
Tis immers toch maar voor 2 weken, en daarna kan je gewoon weer verder met je normale kt schema.

Dat is het echt wel waard om met een gerust gevoel aan de start te staan, en overtrainen heb je natuurlijk ook niks aan.

Ik heb reetspierpijn.:eek:
Vrijwillegers voor een massage?

• #1.308
training vrijdag 23 oktober

dummbell press
20x4
15x5
15x6
12x6

bent over dumbbell raise
12x4
12x4
12x4

front raises
15x4
15x4
15x4
15x4

Dumbbell Lateral Raise
12x3
12x3
12x3

Ik zat heel de tijd in me hoofd dat ik maar 3 oefeningen had gedaan maar nu ik thuis ben bleken het er toch 4 te zijn. :D
Deze training hoger in reps ging ook wel lekker.

Hierna ben ik ff me taille op de staande twist machine gaan trainen.
Ik heb 20 minuten op de loopband gelopen in een tempo dat tussen de 8 en 9 km/u lag.
Het ging best goed en nou begon ik juist weer me hamstrings te voelen ipv de pijn in me bovenbenen.
Joggen voelt beter aan dan wandelen.:eek:
Toen ik ff ging wandelen op de loopband voelde het weer vreemd in me heupbeuger.

Zozo, lekkere pomp zeker eh? Heerlijk om zo je weekend in te luiden meid, goed gedaan! Die raises zullen wel hebben gebrand als een gek, of nie? :evil2:

• #1.310
Oh laat pls weten of je zumba hebt gedaan of niet :D
Er hing in de gym een aankondiging waarop stond dat je je moest inschrijven.
Toen ik dat een tijdje terug wou doen werd er gezegd dat dit niet hoeft en je gewoon een kaartje kunt halen op de dag zelf.
Dus dat deed ik vandaag en toen werd er gevraagd of ik op de lijst stond.:eek:
Blijkbaar zat de les vol....

Er hing in de gym een aankondiging waarop stond dat je je moest inschrijven.
Toen ik dat een tijdje terug wou doen werd er gezegd dat dit niet hoeft en je gewoon een kaartje kunt halen op de dag zelf.
Dus dat deed ik vandaag en toen werd er gevraagd of ik op de lijst stond.:eek:
Blijkbaar zat de les vol....

Niet te geloven!!
Dan word je toch boos!, maar goed ik zou dan het krachthonk weer ingaan.

• #1.312
Neem altijd minstens 1, soms 2 dagen rust per week qua KT.
En sinds ik zondag een stukje hardloop (nog maar 3 keer tot nu toe :)), is dat idd steeds op zondag.

Dat dacht ik dus al maar wist het niet zeker.;) Ik loop igg standaard elke zondag.

Hehe, succes met de Zumba [Link niet meer beschikbaar]
tnx, dit was blijkbaar niet nodig. ;)

Als je over 2 weken die hardloop wedstrijd hebt, en je maakt je (ook al zou dat onterecht zijn) een beetje zorgen over of je hem wel kan uitlopen, dan is er toch helemaal niks mis mee om even tijdelijk de been kt-trainingen op een laag pitje te zetten?
Je kan er bijv. voor kiezen om de komende 2 weken maar 1 lichte been-training te doen, of zelfs helemaal je been-trainingen over te slaan, en te kiezen voor een extra hardloop training.
Tis immers toch maar voor 2 weken, en daarna kan je gewoon weer verder met je normale kt schema.

Dat is het echt wel waard om met een gerust gevoel aan de start te staan, en overtrainen heb je natuurlijk ook niks aan.
De dag dat ik nu benen train is de ideale timing om een extra hardloop training te doen.(dat gaat ook de 1 van de dagen zijn dat ik met de loopgroep de 10 km ga voorbereiden)
Tnx voor je advies, 1 van die 2 opties gaat het worden.:)
Ik weet eigenlijk ook wel wat de beste optie is en dat is het zeker wel waard.:D

De 'zorgen' worden ook vooral door de pijntjes veroorzaakt en de angst toch net niet goed genoeg getraind te hebben. (dit laatste zal wel onterecht zijn)

• #1.313
Zozo, lekkere pomp zeker eh? Heerlijk om zo je weekend in te luiden meid, goed gedaan! Die raises zullen wel hebben gebrand als een gek, of nie? :evil2:
Om eerlijk te zijn weet ik niet helemaal zeker hoe dat voelt en ik heb het een keer iemand gevraagd en daar kreeg ik een vage omschrijving van die ik inmiddels weer ben vergeten.:o
In me biceps/onderarmen voel ik het denk ik we en wellicht dat ik het dinsdag met me benen mee gemaakt moet hebben.
Voelt de pomp per spiergroep anders aan ofzo?
Niet alleen de raises.;)
Niet te geloven!!
Dan word je toch boos!, maar goed ik zou dan het krachthonk weer ingaan.
Ik bleef er wel kalm onder, zoveel zin had ik er nou ook weer niet in.:o

Owww.. je wou eerst niet:D

Maar ging toch, en was toen eigenlijk wel blij dat je niet hoefde;)

• #1.315
Ik wist nog niet of ik wel wou.
Toen ik niet hoefde was ik er toch wel blij mee.:D
Na de loopband was ik blij naar huis te mogen. ;)

Ja zulke dagen heb ik der ook wel eens in zitten!!

Maar heb liever de dagen dat ik de sportschool niet uit te slaan ben, dat voelt altijd heerlijk, de energie de kracht blabla..

• #1.317
Gelukkig ging het bij mij alleen om het Zumba gedeelte, in me schouder training en een poging tot joggen had ik wel zin.:D

Dat voelt inderdaad heerlijk.:D
Ik mis soms de energie en kracht wel maar toch is dat niet onwijs aan me trainingen te merken.

Das dan het discipline gedeelte dat het overneemt, gewoon trainen en de oefeningen doen.

Ja soms heb je met sommige oefeningen wel eens Pff, en dan een andere oefening gaat lekker of beter, en daar kan je wel je gram uit halen.

Nice training hoor:D.
Wanneer spreken we af???:o (Kontmasseur).

Sven, je bent een lul. :hahaha:

Kan ik beter hoor Peej.... Dat jonge spul kan dat helemaal niet ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven