XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
ahhh wat lief..... :rolleyes:

naturel? Of met een smaakje? Wist je dat smul-kwark van de appie ook erg lekker is? Jammer dat er veel minder eiwitjes in zitten dan die gore magere meuk.... ach jah....
hahaha.:p

Naturel Magere Franse kwark van Appie. :meal:
Dat weet ik maar ook dat mag niet tijdens mijn cut periode.
Het is niet goor.;)

Goedemorgen goedemorgen, pfff weer even bijgelezen ;)

Knap dat je gewoon door blijft fietsen met dat rotweer, mij niet gezien :no:
Zodra de temperatuur onder de 18 graden komt krijg je mij niet meer op de fiets :o

Echt :eek:? Het is P-R-A-C-H-T-I-G weer nu om juist te gaan fietsen :D. Dinsdag ochtend zat ik om 7 uur s'ochtends al op me fiets richting de sportschool met een temperatuur van zo'n 11 graden maar echt heeerlijk en totaal niet koud. Ik had alleen een vestje aan! Gister ook gefietst en was ook heerlijk zonnig weer en weinig wind ;) en ik denk dat het vandaag wel weer hetzelfde word :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Zo zo, meteen het podium op, griezelig...lenigheid is ook mijn sterkste kant niet en dat is nog een understatement :roflol: Ooit ga ik wel eens op yoga maar dat is pas als ik echt geen kt meer kan doen, over 20 jaar ofzo ;)

Haha muts als ik jou was zou ik er nu al mee beginnen NAAST KT ;), blijf je een stuk leniger :eyebrow: én ook nog over 20 jaar. :eyebrow:

Jij ook een fijne dag! :)

Same again for today :hello:

hahaha het is niet te geloven.;)

Het was niet een volledige rustdag,.
Zaterdag morgen weer heerlijk met missF getraind.:D
Haha nee dat kan je dan geen rustdag noemen ;)

Ik probeer nu weer zoveel mogelijk te fietsen.
Vandaag was het ook wel weer lekker ondanks verzuurde bovenbenen.
Lekker dat je vorige week hebt gefietst.
Zeiknat worden is niet fijn.:(
Oef vervelend is dat he met verzuurde benen fietsen haha, mijn beentjes hadden het gister ook wat lastig na een flinke beentraining :o. Deze week maak jij dus ook mooi gebruik van het mooie herfstweer? prachig...al die kleuren..:rolleyes:, lucht... , wolkjes...:rolleyes:

Wat leuk dat Zumba je wel bevalt.
haha meteen op het podium.:D
Ik ga het denk ik komende vrijdag doen, tenzei me lichaam aangeeft dat ik beter normale cardio kan doen.
Ja vind het wel lachen, ach ja... word mooi misbruik van je gemaakt als je vooraan staat en natuurlijk als ze weten dat je ook les geeft. Verre weg van wat Zumba is, maar goed :o

tnx fijne avond.
Same again but then for tonight ;) nu even nog een mooie fijne herfstdag :D

Ik zal er ook heel spoedig aan moeten geloven met cardio...

Suc6 :cool:

Op woensdag ga ik me voortaan wegen.:bang:
Ik woog vandaag nuchter 63.5 en ben als het goed is nog steeds 1.70.:D
Bijna 2 kilo in 2 weken tijd.
Stiekem hoop ik dat de 62.. nu echt haalbaar is ondanks ik weet dat de spiegel belangrijker is.;)
De cals vermindering heeft gelukkig ook voordelen en die zijn veel belangrijker dan de nadelen.:)

Good Job :cheer: :thumbs: :cheer:

Mja, ik was onderweg met mijn auto in duitsland, terwijl kort daarvoor dat ding nog in reparatie is geweest en APK was gekeurd. Ik heb onderweg een wiel verloren :eek:!!!
HAHA :roflol: sorry Ik ben echt blij dat er niks ernstigs gebeurd is.. maar ik zag het even voor me en dat zag er even grappig uit. Al kan ik me goed inleven dat de werkelijkheid anders was...

Ik mag blij zijn dat ik zelf verder niks had en er geen ongelukken zijn gebeurt...

Wanneer je meer dan een pond p/w afvalt is het meestal niet alleen vet,
dus je moet gewoon wat geduldiger zijn :D

Tja, lekkere etensgeurtjes zijn funest....dat is echt moeilijk :(
Je beht hoop ik toch wel een smokkelmaaltje of dag p/w of mag dat ook niet van jezelf?

Nee want dan is het :tomato:

:thumbs:

Vandaag heb ik rug, biceps, onderarmen, cardio en 1 oefening buik getraind.
Biceps gingen best wel moeizaam en merk toch dat zowel de combi rug/triceps als borst/biceps mij beter bevalt.
Doordat ik deze 2 weken bijna heel me UB 2x wil trainen was ik even genoodzaakt om me trainingen anders in te delen.
Grappig dat de andere combi je beter bevalt.. .ik ben nu 2 weken bezig met mijn nieuwe schema ook borst/biceps en rug/triceps. Vandaag rug/triceps op de planning en moet zeggen dat deze combi's mij ook goed bevallen! :)

Het indelen gaat verder goed?

Ik heb het vandaag 27 minuten volgehouden op de loopband rond de 9 km/u en soms wat sneller.:D
Toen ging me heupbeuger miepen en ben ik verstandig direct gestopt terwijl ik voor de 30minuten wou.
Gelukkig is die nu weer (tijdelijk) gestopt met miepen.
Dit voelt wel weer fijn na een drama hardloopweek. :)
Goed luisteren naar je lichaam is belangrijk ja :)...goed van je :)
.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

grr ik ben er wel gek op. :(
:aai:

De mod heeft het verwijderd, was te erg....

:jk:
:roflol:

hahaha.:p

Naturel Magere Franse kwark van Appie. :meal:
Dat weet ik maar ook dat mag niet tijdens mijn cut periode.
Het is niet goor.;)

Die is wel heel flubby toch?
--> Magere weerrribben kwark van de/een natuurwinkel.. hmm dik, vol van smaak, romig..net zoals volle... jum :meal: elke avond weer genieten met een flinke lepel cacao en beetje kaneel :meal: hmmm
(Volgens mij ben ik hier die kwark flink aan het promoten, wie heeft het nu ondertussen al geprobeerd? ;) :) )

Meid, take it easy today... als ik je niet meer spreek komende dagen (drukdrukdruk) dan alvast een FIJN weekend en geniet van het mooie weer.

• #1.384
Fijn weekend allemaal.:D
Het gaat prima met trainen en zal als ik tijd heb erover loggen en dan reageer ik ook op jou bericht PM.
Over 6 dagen loop ik mijn wedstrijd hopelijk zonder pijntjes, het gaat igg gelukkig wel steeds beter.:)

veel suc6 alvast met je wedstrijd he!

hmmm cacao en kaneel jummy, krijg meteen trek ghehehe

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Fijn weekend allemaal.:D
Het gaat prima met trainen en zal als ik tijd heb erover loggen en dan reageer ik ook op jou bericht PM.
Over 6 dagen loop ik mijn wedstrijd hopelijk zonder pijntjes, het gaat igg gelukkig wel steeds beter.:)

Jij ook fijn weekend Peej!

Prettig weekend!

:wave: Have fun!

• #1.389
Goedemorgen goedemorgen, pfff weer even bijgelezen

Echt ? Het is P-R-A-C-H-T-I-G weer nu om juist te gaan fietsen . Dinsdag ochtend zat ik om 7 uur s'ochtends al op me fiets richting de sportschool met een temperatuur van zo'n 11 graden maar echt heeerlijk en totaal niet koud. Ik had alleen een vestje aan! Gister ook gefietst en was ook heerlijk zonnig weer en weinig wind en ik denk dat het vandaag wel weer hetzelfde word

Oef vervelend is dat he met verzuurde benen fietsen haha, mijn beentjes hadden het gister ook wat lastig na een flinke beentraining . Deze week maak jij dus ook mooi gebruik van het mooie herfstweer? prachig...al die kleuren.., lucht... , wolkjes...

Grappig dat de andere combi je beter bevalt.. .ik ben nu 2 weken bezig met mijn nieuwe schema ook borst/biceps en rug/triceps. Vandaag rug/triceps op de planning en moet zeggen dat deze combi's mij ook goed bevallen!

Het indelen gaat verder goed?

Goed luisteren naar je lichaam is belangrijk ja ...goed van je

Die is wel heel flubby toch?
--> Magere weerrribben kwark van de/een natuurwinkel.. hmm dik, vol van smaak, romig..net zoals volle... jum elke avond weer genieten met een flinke lepel cacao en beetje kaneel hmmm
(Volgens mij ben ik hier die kwark flink aan het promoten, wie heeft het nu ondertussen al geprobeerd? )

Meid, take it easy today... als ik je niet meer spreek komende dagen (drukdrukdruk) dan alvast een FIJN weekend en geniet van het mooie weer.
PM ik heb even lopen knutselen en dingen lopen verwijderen uit je post, want met alleen citeren kon ik niet op alle vetgedrukte tekst reageren.

Ik vond het afgelopen week ook wel lekker fiets weer.:)
Beter blijft het voorlopig zo.
Met verzuurde beentjes fietsen is idd niet fijn maar ik denk wel dat het goed is om toch te fietsen.Fietsen na benen trainen is idd niet fijn haha.

Ik moet wel toegeven dat rug/biceps mij behoorlijke biceps spierpijn opleverde terwijl ik minder gewicht kon pakken dan normaal.
Ik wil de combi's nu om de zoveel tijd toch afwisselen want blijkbaar heeft dit effect voor mij.

Het indelen ging prima, alleen verliep me week anders dan gepland waardoor ik alleen rug en borst 2x heb getraind.
Ik bedenk me nu dat ik volgende week maar 3 dagen KT kan doen en heel me UB maar 1x kan trainen.:o
Ik was ff vergeten dat ik van vrijdag t/m zondag alleen maar aan cardio of rusten doe.:roflol:

De promotie van je kwark heb ik nog niet eerder op DBB gezien.;)
Ik weet niet of ik van dikke volle kwark hou, igg moet de romige smaak dan veel goedmaken.
Ik deed nl altijd een beetje water door mijn kwark om het eetbaar te maken.:o
Momenteel eet ik het wel zonder water.hehe.

Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!
Vandaag kan ik echt niet van het mooie weer genieten, het blijft maar regenen.:fuu:

Ja vandaag is het echt kl*te weer!
Gelukkig had ik vanmorgen al getrained ff nuchtere cardio, want ik wou eigenlijk gaan fietsen zoals jij al zei, maar nee :)

doe je kwark anders in een mixer, en gooi dr fruit bij ofzo. paar aardbeitjes, schijfje ananas o.i.d. krijg je de kwark makkelijk weg en je kan heb na het mixen gewoon opdrinken zelfs!

• #1.391
Over mijn KT van deze week heb ik weinig te vertellen, het is allemaal prima gegaan.
Gister wou ik weer eens de deadlift leren. (degene die vooral voor je rug bedoeld is) om wat meer aandacht aan mijn onderrug te besteden.
Het 'grappige' is dat ik nu behoorlijke spierpijn heb in me hamstrings.
Ik wist wel dat je er spierpijn van kan krijgen in je hamstrings, maar zo erg had ik niet verwacht gezien ik daar 2 maanden geleden ofzo ook geen last van had.:o :roflol:
Deadliften ga ik nu pas weer over 2 weken doen en dan 1x per week of om de week.

Met cardio/hardlopen is het deze week goed gegaan.
Volgende week ga ik alleen nog maar korte afstanden lopen of andere cardio doen.

Morgen weer lekker intervallen tijdens de zwemtraining :D en later die avond baantjes zwemmen met een vrienden.

Laatst bewerkt:
Je ligt helemaal op schema hoor ;)

Deadlift! :heart:

• #1.394
Ik heb me vorige bericht aangepast.
Na paar meter lopen kwam ik al tot de conclusie dat een duurloop van 5 km niet verstandig is vandaag en ben terug naar huis gegaan.:o
Misschien loop ik begin volgende week nog een duurloop en anders was vrijdag de laatste.
Tijdens de wedstrijd laat ik mezelf igg niet kennen en komt het allemaal wel goed.:)

Je bent er maar druk mee Peej!

• #1.396
Ja vandaag is het echt kl*te weer!
Gelukkig had ik vanmorgen al getrained ff nuchtere cardio, want ik wou eigenlijk gaan fietsen zoals jij al zei, maar nee :)

doe je kwark anders in een mixer, en gooi dr fruit bij ofzo. paar aardbeitjes, schijfje ananas o.i.d. krijg je de kwark makkelijk weg en je kan heb na het mixen gewoon opdrinken zelfs!
Vanmorgen besefte ik nog niet dat het beter weer was en kwam veel te laat me bed uit.
Dat is wel fijn dat je op tijd was voor ochtend cardio.

Tnx voor je tip.
Ik lust me kwark wel zonder het te mixen met eventeel een beetje water.
Je ligt helemaal op schema hoor ;)

Ik zal aan je opmerking denken als ik het vrijdag de laatste 1200 meter zwaar begin te krijgen.;) (psst het zou al eerder kunnen gebeuren bij een beetje pech :p )
:D

• #1.397
Je bent er maar druk mee Peej!
Klopt, gelukkig vind ik het helemaal niet erg om veel te trainen.:)
Ik slaap ook meer waardoor het vooral doordeweeks lijkt of ik me vooral met werken, trainen, eten en slapen bezig hou. :o
Uiteraard doe ik ook wel andere dingen maar wel een stuk minder dan toen ik nog in me oude sportschool trainde.

Ik zal wel aan je smiley denken, zodat ik keihard ren om niet geraakt te worden.:p
Beetje jammer dat ik me interval snelheid geen 5.6 km vol hou dus ook dit is geen optie.;)

Het gaat je vast wel lukken!
Is het niet op duurkracht, dan maar op geestkracht :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven