jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb de 5.6 km uitgelopen in een tijd van 35:48.
Toen ik mijn bruto tijd van 36.19 zag was ik teleurgesteld want ik liep voor me gevoel veel beter dan in maart 2008 (5 km in 29/30 min)
Achteraf hoorde ik dat die 1200 meter berg je gemiddelde snelheid zeker omlaag brengt.
Ik had er gelukkig nog energie genoeg voor want die berg was echt pittig.
Tijdens me eindsprint na de berg had ik bijna het idee dat ik kon vallen door de bladeren op de weg.
Gelukkig ben ik zonder te vallen en stoppen over de finish gekomen.
Later besefde ik me pas dat ik juist blij moet zijn en wel goed heb gelopen.
Ondanks me linkerheup weer pijn ging doen na ongeveer 3 km vond ik echt geweldig om weer een hardloopwedstrijd gelopen te hebben.
Het is gewoon niet uit te leggen wat zo'n wedstrijd met je doet.
Je loopt ook een stuk beter dan tijdens de trainingen.
Door deze wedstrijd wil ik mijn 5 km PR gaan verbreken.![]()
Na gister weet ik eigenlijk wel zeker dat dit mogelijk moet zijn.

Op vrijdagavond 21.10 starten is nou niet bepaald een tijdstip dat je verwacht, dus ik snap wel dat het verkeerd in je hoofd zat.Ik had in mijn hoofd dat je loopwedstrijd pas morgen zou zijn.
Hartstikke goed gedaan juist Peet!
je kan kan moeilijk in hetzelfde tempo blijven rennen als je een berg op moet.
Je motivatie is hierdoor vast skyhigh geworden, leuk!![]()

Dankje! Inderdaad zowel voor lichaam als geest.Zo, jij bent goed bezig meid, lekker lopen is goed voor je!
Ach het was zowiezo een stomme gedachte toen ik me tijd zag en zo schrok.Goed resultaat meid! Zo'n stijging merk je idd (helaas) zeker goed in je tijd
Fijn dat je je wedstrijd ook echt met plezier gelopen hebt, das toch ook heel belangrijk.
Succes met het verbreken van je vorige 5 km-tijd bij je volgende wedstrijd, en voorzichtig met je heup he!

Dankje wel!
tnx!Goede tijd hoor, zeker als er ook nog meer dan 1km aan berg op de weg zat!![]()
Ik wil niet weten wat op dat moment me hartslag was.
Dankje!

Heel apart alhoewel ik meer aan het opletten was of ik niet zou gaan vallen.Wow, dat moet wel behoorlijk indrukwekkend en apart zijn geweest met die kaarsjes.
Kon je echt nog dansen erna?
Succes met je volgende wedstrijd uitzoeken, je hebt meteen de smaak weer te pakken![]()

om te doen!Wie weet doe ik nog wel aan 19 kleine loopjes mee in me leven en dan is de chip kopen het toch waard geweest.Balen...ben je weer op kosten gejaagd voor niets![]()
Ik heb nog nooit meegedaan aan Zumba, maar ik denk ook dat het niet echt iets voor mij is. Ben bang dat ik het trainingsgevoel dan mis...
Lijkt me best wel eng om ten eerste niet overdag maar ook nog in het bos te lopen, vooral als je dat niet gewend bent. Echtom te doen!

(bril) niet op en dan ben ik een beetje kippig
, helemaal in het donker.

Ik had me(bril) niet op en dan ben ik een beetje kippig
, helemaal in het donker.
---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------
Yeahhh na 2 dagen rust heb ik wel weer zin om te gaan trainen.
Volgende week train ik gelukkig weer mijn benen en kuiten dus dat is een leuk vooruitzicht! Auw Auw auw![]()

Inderdaad, het zou niet de eerste keer zijn dat ik gewond raak met hardlopen.Haha...het is een wonder dat je niet zwaar gewond bent geraakt![]()
Ik heb lenzen maar zonder ben ik aardig blind, bij -4,5 wordt alles toch wel vet wazig...
Sterkte maar met die beentjes!

... dat is een fijn gevoel
.
.