Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je gaat toch geen ongelijke lats kweken hè? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Nee dat gaat niet gebeuren.;)

• #1.423
Ik heb de 5.6 km uitgelopen in een tijd van 35:48.:D
Toen ik mijn bruto tijd van 36.19 zag was ik teleurgesteld want ik liep voor me gevoel veel beter dan in maart 2008 (5 km in 29/30 min)
Achteraf hoorde ik dat die 1200 meter berg je gemiddelde snelheid zeker omlaag brengt.
Ik had er gelukkig nog energie genoeg voor want die berg was echt pittig.
Tijdens me eindsprint na de berg had ik bijna het idee dat ik kon vallen door de bladeren op de weg.
Gelukkig ben ik zonder te vallen en stoppen over de finish gekomen.:D
Later besefde ik me pas dat ik juist blij moet zijn en wel goed heb gelopen.
Ondanks me linkerheup weer pijn ging doen na ongeveer 3 km vond ik echt geweldig om weer een hardloopwedstrijd gelopen te hebben.
Het is gewoon niet uit te leggen wat zo'n wedstrijd met je doet.:o
Je loopt ook een stuk beter dan tijdens de trainingen.
Door deze wedstrijd wil ik mijn 5 km PR gaan verbreken.:p
Na gister weet ik eigenlijk wel zeker dat dit mogelijk moet zijn.

Ik had in mijn hoofd dat je loopwedstrijd pas morgen zou zijn.

:cheer: Hartstikke goed gedaan juist Peet!
je kan kan moeilijk in hetzelfde tempo blijven rennen als je een berg op moet.
Je motivatie is hierdoor vast skyhigh geworden, leuk! :)

Zo, jij bent goed bezig meid, lekker lopen is goed voor je!

Ik heb de 5.6 km uitgelopen in een tijd van 35:48.:D
Toen ik mijn bruto tijd van 36.19 zag was ik teleurgesteld want ik liep voor me gevoel veel beter dan in maart 2008 (5 km in 29/30 min)
Achteraf hoorde ik dat die 1200 meter berg je gemiddelde snelheid zeker omlaag brengt.
Ik had er gelukkig nog energie genoeg voor want die berg was echt pittig.
Tijdens me eindsprint na de berg had ik bijna het idee dat ik kon vallen door de bladeren op de weg.
Gelukkig ben ik zonder te vallen en stoppen over de finish gekomen.:D
Later besefde ik me pas dat ik juist blij moet zijn en wel goed heb gelopen.
Ondanks me linkerheup weer pijn ging doen na ongeveer 3 km vond ik echt geweldig om weer een hardloopwedstrijd gelopen te hebben.
Het is gewoon niet uit te leggen wat zo'n wedstrijd met je doet.:o
Je loopt ook een stuk beter dan tijdens de trainingen.
Door deze wedstrijd wil ik mijn 5 km PR gaan verbreken.:p
Na gister weet ik eigenlijk wel zeker dat dit mogelijk moet zijn.

Goed resultaat meid! Zo'n stijging merk je idd (helaas) zeker goed in je tijd :)
Fijn dat je je wedstrijd ook echt met plezier gelopen hebt, das toch ook heel belangrijk.
Succes met het verbreken van je vorige 5 km-tijd bij je volgende wedstrijd, en voorzichtig met je heup he!

Gefeliciteerd!
Mooie tijd hoor... :thumb:

Goede tijd hoor, zeker als er ook nog meer dan 1km aan berg op de weg zat! :D

• #1.430
Ik had in mijn hoofd dat je loopwedstrijd pas morgen zou zijn.

:cheer: Hartstikke goed gedaan juist Peet!
je kan kan moeilijk in hetzelfde tempo blijven rennen als je een berg op moet.
Je motivatie is hierdoor vast skyhigh geworden, leuk! :)
Op vrijdagavond 21.10 starten is nou niet bepaald een tijdstip dat je verwacht, dus ik snap wel dat het verkeerd in je hoofd zat.:roflol:
Het is zowiezo een uniek loopevenement met lichtstaafjes die je als loper krijgt en een bijzondere sweer.
De 1000 brandende kaarsjes aan de rand van de berg en disco na afloop maak je ook niet bij hardloop evenementen mee.;)
Klopt! Ik ga dadelijk een 5 km wedstrijd uitzoeken.;)
Zo, jij bent goed bezig meid, lekker lopen is goed voor je!
Dankje! Inderdaad zowel voor lichaam als geest. :D :p
Goed resultaat meid! Zo'n stijging merk je idd (helaas) zeker goed in je tijd :)
Fijn dat je je wedstrijd ook echt met plezier gelopen hebt, das toch ook heel belangrijk.
Succes met het verbreken van je vorige 5 km-tijd bij je volgende wedstrijd, en voorzichtig met je heup he!
Ach het was zowiezo een stomme gedachte toen ik me tijd zag en zo schrok.:o
Ik wou van te voren alleen maar de wedstrijd uitlopen en van de sweer genieten en dan toch schrikken.:rolleyes:

Dankje, ik zal ermee oppassen!
Gefeliciteerd!
Mooie tijd hoor... :thumb:
Dankje wel! :)
Goede tijd hoor, zeker als er ook nog meer dan 1km aan berg op de weg zat! :D
tnx!
Zo'n berg is erg leuk om je uithoudingsvermogen te verbeteren.:D Ik wil niet weten wat op dat moment me hartslag was.;)
goed gelopen :D
toch een nette prestatie
Dankje! :)

Laatst bewerkt:
Wow, dat moet wel behoorlijk indrukwekkend en apart zijn geweest met die kaarsjes.
Kon je echt nog dansen erna? :D

Succes met je volgende wedstrijd uitzoeken, je hebt meteen de smaak weer te pakken :)

• #1.432
Wow, dat moet wel behoorlijk indrukwekkend en apart zijn geweest met die kaarsjes.
Kon je echt nog dansen erna? :D

Succes met je volgende wedstrijd uitzoeken, je hebt meteen de smaak weer te pakken :)
Heel apart alhoewel ik meer aan het opletten was of ik niet zou gaan vallen.:o
Het was een zachte ondergrond in het donkere bos.;)
Eerst niet maar uiteindelijk ging ik toch maar dansen
Wel bleef ik stil staan toen ze Zumba gingen doen op het podium.
Volgens mij is het toch niks voor mij.:o
Ik moest namelijk op die vriend van me wachten die aan de 11.6 km om 23.20 ging mee doen dus heb mezelf maar vermaakt tijdens de disco.:D
De start was namelijk ergens anders dan de finish.

Dankje!
Ik baal wel een beetje.
Ik heb net een chip gekocht (ipv steeds een chip huren) om me tijden te laten registeren met het idee deze oa tijdens de City Pier City loop en marathon van Rotterdam (10 km)te gebruiken en in de toekomst voor nog meer lopen, gaan ze ineens over op een nieuw systeem van tijdregistratie.:mad:
Ik vrees dat steeds meer organisaties hier gebruik van gaan maken en je mijn chip alleen nog maar bij kleinere hardloopevenementen kan gebruiken.:(
Terwijl ik juist de grote evenementen gaaf vind om gelopen te hebben en ik die chip vooral daarom had aangeschaft.grr :mad:
Kleine lopen zullen vast ook wel leuk zijn maar toch anders dan als er heel veel mensen langs de weg staan.:(

Laatst bewerkt:
Balen...ben je weer op kosten gejaagd voor niets :(

Ik heb nog nooit meegedaan aan Zumba, maar ik denk ook dat het niet echt iets voor mij is. Ben bang dat ik het trainingsgevoel dan mis...
Lijkt me best wel eng om ten eerste niet overdag maar ook nog in het bos te lopen, vooral als je dat niet gewend bent. Echt :cool: om te doen!

• #1.434
Balen...ben je weer op kosten gejaagd voor niets :(

Ik heb nog nooit meegedaan aan Zumba, maar ik denk ook dat het niet echt iets voor mij is. Ben bang dat ik het trainingsgevoel dan mis...
Lijkt me best wel eng om ten eerste niet overdag maar ook nog in het bos te lopen, vooral als je dat niet gewend bent. Echt :cool: om te doen!
Wie weet doe ik nog wel aan 19 kleine loopjes mee in me leven en dan is de chip kopen het toch waard geweest.;)

Ik vond het wel grappig om te zien dat er een aantal lopers fanatiek mee deden, die moeten het vaker gedaan hebben.:D
Ik ben bang dat ik dit ook mis en veel meer heb aan een lesje spinning bv. ;)
Alleen de berg was in het bos voor de rest vooral 1 lang open veld.:p
Ik had me :cool: (bril) niet op en dan ben ik een beetje kippig :o, helemaal in het donker.:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Yeahhh na 2 dagen rust heb ik wel weer zin om te gaan trainen.:D
Volgende week train ik gelukkig weer mijn benen en kuiten dus dat is een leuk vooruitzicht! Auw Auw auw ;)
Morgen ga ik eerst naar me zwemtraining en daarna waarschijnlijk KT doen of hardlopen.
Het baantjes zwemmen wat ik normaal op maandag doe gaan we deze week woensdag doen.

Ik had me :cool: (bril) niet op en dan ben ik een beetje kippig :o, helemaal in het donker.:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Yeahhh na 2 dagen rust heb ik wel weer zin om te gaan trainen.:D
Volgende week train ik gelukkig weer mijn benen en kuiten dus dat is een leuk vooruitzicht! Auw Auw auw ;)

Haha...het is een wonder dat je niet zwaar gewond bent geraakt :D
Ik heb lenzen maar zonder ben ik aardig blind, bij -4,5 wordt alles toch wel vet wazig...:roflol:
Sterkte maar met die beentjes!

• #1.436
Haha...het is een wonder dat je niet zwaar gewond bent geraakt :D
Ik heb lenzen maar zonder ben ik aardig blind, bij -4,5 wordt alles toch wel vet wazig...:roflol:
Sterkte maar met die beentjes!
Inderdaad, het zou niet de eerste keer zijn dat ik gewond raak met hardlopen.;) :D
Dat kan ik me voorstellen. :roflol:
Zelf ben ik zonder bril niet echt blind daardoor heb ik hem niet zo vaak op.:o
Tnx!

He gefeliciteerd joh! Ik kan geloven dat het zwaar kicken is, je krijgt er een dikke adrenaline rush van :D... dat is een fijn gevoel ;) :D :cheer:.

Nu weer lekker trainen de komende tijd en proberen PR's te maken ook in het hardlopen. Komt vast goed, het gaat misschien allemaal niet zo snel maar je ziet ook hoe deze wedstrijd je afging! Gaat dus doe goede kant op :D.
Suc6:D

Netjes hoor.. Ga je CPC 5km of 10km doen? Ik doe 5km mee.. wil mijn tijd van 23:32min op de Marikenloop van afgelopen jaar verbeteren :D

• #1.439
Tnx! Ik ga dan mijn eerste 10km lopen. Leuk dat je ook mee doet! Wow, dat is helemaal een goede tijd!
Ik ga mijn tijd van 28.33 proberen te verbeteren die ik tijdens de CPC van 2008 heb gelopen.
Helaas heb ik nog geen 5km wedstrijd in de buurt kunnen vinden in december/januari.

Suc6 Peetje!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven