MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
He gefeliciteerd joh! Ik kan geloven dat het zwaar kicken is, je krijgt er een dikke adrenaline rush van :D... dat is een fijn gevoel ;) :D :cheer:.

Nu weer lekker trainen de komende tijd en proberen PR's te maken ook in het hardlopen. Komt vast goed, het gaat misschien allemaal niet zo snel maar je ziet ook hoe deze wedstrijd je afging! Gaat dus doe goede kant op :D.
Suc6:D
Dankje, het was inderdaad een fijn gevoel.:)

Dat ga ik zeker weer doen.
Een nieuwe schuin bankdrukken PR van 5x30 zelf(+ 5x30 met hulp ) was me geslaagde 1e PR poging.;)
Ik blijf geduld hebben en lekker door knallen.

:clap::wave2:heey, PEETHUH alles goed hier!?

Sorry, late reactie (sms) - Mooie hardloopprestatie hoor! Lijkt me wel gaaf hoor. Op naar de volgende! Hoest verder?

• #1.446
  • #1.447
Gister heb ik mijn eerste training met een personal trainer gehad.:D
Degene die mijn log langere tijd volgen weten misschien nog wel dat dit in 2010 pas in de planning stond.
Gezien dit echt iets is wat ik graag wil kon ik het niet laten om er nu al mee te beginnen.:o
Ik heb er echt heel veel zin in. :cheer:

Mijn trainingsschema is hierdoor opnieuw veranderd. (ik zal het op pagina 1 veranderen)
Over het algemeen een 4 daagse split (rug/biceps + borst/triceps) en af en toe een 5 daagse schema (dan train ik armen apart)

Gister hebben we benen getraind en vandaag staan mijn schouders op de planning. :)
Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden maar ik zal niet meer me trainingen volledig uitwerken.(door tijdgebrek deed ik dit al niet meer)

Gister heb ik mijn eerste training met een personal trainer gehad.:D
Degene die mijn log langere tijd volgen weten misschien nog wel dat dit in 2010 pas in de planning stond.
Gezien dit echt iets is wat ik graag wil kon ik het niet laten om er nu al mee te beginnen.:o
Ik heb er echt heel veel zin in. :cheer:

Mijn trainingsschema is hierdoor opnieuw veranderd. (ik zal het op pagina 1 veranderen)
Over het algemeen een 4 daagse split (rug/biceps + borst/triceps) en af en toe een 5 daagse schema (dan train ik armen apart)

Gister hebben we benen getraind en vandaag staan mijn schouders op de planning. :)
Uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden maar ik zal niet meer me trainingen volledig uitwerken.(door tijdgebrek deed ik dit al niet meer)

Oeh, dat is ook lekker hoor, apparte armen dag!
Helemaal vol knallen die guns, heeerlijk gewoon :cool:

Maar je post toch nog wel de spierpijn, please? ;)

Veel succes en groeien maar!!!

• #1.454
Maar je post toch nog wel de spierpijn, please? ;)

Veel succes en groeien maar!!!
Als ik dat ga posten lijkt het net alsof ik weer last heb van miep buien. :o
Zitten doet pijn.(stt dat deed zwemmen ook vanavond )
Dankje wel.:)
:roflol:
Ok, weet niet of je schema het toelaat, maar mag je dan ook schouders mee-trainen?
Dat is nl helemaal uber-geil: Delts, bi's, tri's + fore arms :cool:

Knalze zaterdag! :D
Nope, schouders waren vandaag al aan de beurt....
Tevens moet ik al 6 oefeningen doen en een super setjes buik of kuiten.

Ja, trainen met Sas.. Die weet wel van wanten ;-) No Pain No Gain is haar motto (van de Kneet uiteraard :D)

Vandaag ga je je benen waarschijnlijk voelen.. Heb ook aantal keer met haar benen getraind.. Damn als ik er nog aan terugdenk AAUUUWWWWHHHHHH

• #1.456
Heel goed motto.:D

Met me benen gaat het nog wel alle pijn zit vooral in me billen.
De schouder training was ook heftig.

Vandaag heb ik een dagje rust.

Oh ja, huishouden... Ik wist wel dat ik iets vergeten was deze week... :rolleyes:
Vanavond eerst maar eens rugtraining doen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven