Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Grosje,Hey Petra
Zit je aan de gewone creatine poeder (monohydraad)?
Ik hou daar ook vocht van vast
Met Creatine Ethyl Esther heb je daar minder last van.
Je moet maar zo denken als je stopt dan verlies je dat vocht ook wel weer.
Beter vocht dan vet![]()

Hey Grosje,
Ik zit aan de mono.
Dat had ik inderdaad ook gelezen maar toch heb ik toendertijd voor mono gekozen.
Zo denk ik ook.
---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------
Me rugtraining vandaag ging erg goed als ik het optrekken niet meereken.
Het is me weer gelukt om 2 PR's te halen.
Vanavond heb ik ook meegedaan met Zumba.
Het vrouwtje die de les gaf deed het echt heel leuk en ze houdt er rekening mee dat we beginners zijn.
Ik vond het leuk om mee te doen, alhoewel het niet echt een aanrader is met bil/binnenkant bovenbeen spierpijn.
Nog steeds vind ik het best lastig om te doen.
Volgende week doe ik weer mee.
Ik ben heel de week gaan fietsen zodat ik wel voldoende cardio heb gedaan tot nu toe deze week.
Zondagavond wil ik weer gaan hardlopen.
en die cardio... je bent wel top fit!
Netjes Pee! Hmmm, binnenkant benen is bij mij ook een aandachtpuntje![]()
Gefeli met de PR's meid, ga zo door!

Het gaat zeker wel goed en misschien ben ik bij heupen en buik wel afgevallen.Zo te horen gaat het goed, ondanks de creatine-'vochtigheid'...
Ben erg benieuwd! (zie je binnenkort zelf)
Ik moet aan de meeste muziek wennen maar er zitten wel leuke nummers tussen.Ik vind de muziek erg leuk die ze draaien met Zumba, dat hoor ik altijd naast de zaal als ik aan het trainen ben, maar heb nog nooit meegedaan, vind het wel goed dat je er spierpijn van krijgten die cardio... je bent wel top fit!
![]()

Dankje!Congrats on the PR
Ja, die Zumba slaat wel goed in. Maar na een tijdje raak je het wel gewend en begint eigenlijk
de fun er ook wel terug uit te gaan. Zeker omdat het imo toch niet zo intensief is dan ze je voorhouden.
. Dankje dat zal ik zeker doen.Netjes Pee! Hmmm, binnenkant benen is bij mij ook een aandachtpuntje![]()
Gefeli met de PR's meid, ga zo door!
Kwarkie, dan moet je meer oefenen op de adductor-machine![]()
Beste tip van de dag voor kwarkie. 
Geen idee, begin december. Ik heb me bril niet op.hoe is het trouwens met bf? wanneer ga je weer meten?
Je zegt misschien ben je wel afgevallen bij heup en buik, maar dan is dat toch gewoon zo?

Mijn armen en onderrug training ging lekker.![]()
Biceps zaten al snel vol doordat ik geen dag rust kon houden tussen me rug en armen training want morgen kan ik niet naar me gym.
Ik kwam door de tegenwind al ernstig bezweet aan waardoor ik geen cardio heb gedaan.
Vannacht doe ik op de dansvloer wel een beetje cardio.![]()

tnx, het was wel leuk maar volgens mij is die tent leuker als je hebt gedronken.
Ik werd het water wel zat maar heb gelukkig niks anders genomen.
Dat willen we allemaal Jerney.![]()
Ik ben solidair met je, want ik drink nu ook geen druppel meer!
Goeiesmiddags Peetje!!
Ach meid, maakt het uit, alcohol vrij is ook leukIk ben solidair met je, want ik drink nu ook geen druppel meer!
Water met citroen erin is ook lekker![]()

Vergeet de cola-light met een schijfje citroen niet...
Met een beetje inbeeldingsvermogen zit je een mixje te drinken![]()
hmmmm heerlijk.... virtuele baco