XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Goeiesmiddags Peetje!!

Ach meid, maakt het uit, alcohol vrij is ook leuk :D Ik ben solidair met je, want ik drink nu ook geen druppel meer!

Water met citroen erin is ook lekker :rolleyes:
Maakt zeker niet uit ik ben het ondertussen wel gewend.:p

Haha...verbeeld je dat die blauwe spa Wodka is ;)
haha, nee dan drink ik liever gewoon SPA blauw. :roflol: (tenzei ik er dan ook Jus bij mag verbeelden... :o )

• #1.502
  • #1.503
Ik heb een hele poos lopen klagen dat ik maar geen spierpijn krijg in me kuiten.
Het was wel eens wat gevoeliger door het hardlopen maar niet door mijn kuitentraining.
Sinds gister weet ik weer hoe het voelt en vandaag is het alleen maar erger geworden.:D
Ik moet bekennen dat ik dit een goede smoes vind om vandaag niet te hardlopen.:o

Ook mijn triceps doen opnieuw pijn,dat deden ze afgelopen week al na mijn borst training.;)

Deze post is speciaal voor Jerney. :roflol: Je weet wel waarom.:p

Laatst bewerkt:
:roflol: die van mij zitten tenminste lekker dik ingepakt ;)

• #1.505
:roflol: Die van mij hebben pijn.;) Ik bedoelde eigenlijk dat je wou lezen hoe het met mijn spierpijn gaat.:D

Lees ik hier weer spierpijn?
Danm ben je lekker bezig :D morgen doe ik weer met je mee ;)

Moge peej!! Vandaag nog wat op het programma?

Nog wezen lopen? :p

• #1.509
haha het is vandaag een stuk minder geworden, maar morgen(of misschien vanavond door zwemmen) ga ik weer nieuwe kweken.:p
Sterkte morgen met je spierpijn.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

Moge peej!! Vandaag nog wat op het programma?
Ik heb vanavond eerst zwemtraining, maar gezien ik erna geen baantjes ga zwemmen met een vriendin wil ik alsnog gaan hardlopen.
Nee:o Vanavond wel.;)

veel plezier vanavond

• #1.514
De zwemtraining was weer lekker pittig.:D
Ik begin nu al een beetje te twijfelen of ik er nou mee door blijf gaan.:o
Af en toe voelt het alsof ik net zo goed zelf naar het zwembad kan gaan om voor me zelf te gaan trainen.:(
Het is wel lekker om met meerdere in een baan te zwemmen waardoor je zelf ook je best gaat doen harder te zwemmen.
Waar ik vooral van baal is dat de trainer je pas na paar weken aanspreekt als je techniek niet goed is en daar kan ik niet tegen.:mad: GRRR!
Ik denk ook dat ik eigenlijk vaker per week zou moeten trainen om beter te worden en daar wil/kan ik geen tijd voor maken.
Ze trainen namelijk op best vervelende momenten...
Ik kijk het nog ff aan.
Het baantjes zwemmen met een vriendin blijf ik igg wel doen.
Het is niet zo dat ik helemaal met zwemmen stop als ik besluit met de zwemtrainingen te stoppen....

Ja... misschien, je bent toch ook met hardlopen en kt bezig, en daar wil je progressie op maken. Misschien moet je zwemmen meer zien als soort ondersteuning, andere manier je spieren laten werken, maar niet als nog een doel op zich...
Zwemmen is echt lekker! Volgens mij ook goed voor je spieren toch?
Hoest verder?

• #1.516
Ik zie het inderdaad meer als ondersteuning en heb niet de behoefte om aan zwemwedstrijden mee te doen.
Vraag me alleen ineens af of het over een tijdje(waarschijnlijk sneller dan ik zelf van te voren had gedacht) niet gewoon beter is om lekker zelf te gaan zwemmen als de trainer echt alleen maar zegt wat je moet doen en je verder weinig aanspreekt op je technieken.
Dan wil ik wel borstcrawl enz blijven doen want dat voelt wel goed voor de spieren en conditie.

Verder gaat het wel.
Na het zwemmen heb ik een duurloopje van 20 minuten gelopen.
Eind deze week ga ik wel weer voor een langere duurloop.:)
Voor de rest heb ik veel honger en ben ik telkens blij als ik weer mag eten.;)

Verder gaat het wel.
Na het zwemmen heb ik een duurloopje van 20 minuten gelopen.Eind deze week ga ik wel weer voor een langere duurloop.:)
Voor de rest heb ik veel honger en ben ik telkens blij als ik weer mag eten.;)

Dit begint toch op een ernstige vorm van ADHD te lijken, je hebt erna toch nog wel even kt gedaan? ;)

• #1.518
Dit begint toch op een ernstige vorm van ADHD te lijken, je hebt erna toch nog wel even kt gedaan? ;)
:roflol: Nee, daar heb ik alweer 2 dagen niet aan gedaan. :fuu:
Vanavond weer. :D Borst, triceps en buik.

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Vanmorgen kon ik het niet laten om 1 dag te vroeg te gaan wegen.:o
Ik zat ff goed in me vel dus ik wou even kijken of ik afgevallen ben.:o
62.5 kg :cheer:
Eindelijk is het gelukt om onder de 63 te komen.:D
Op naar de 60 ;)

Laatst bewerkt:
Hartstikke mooi meis, heb je eindelijk je mijlpaal bereikt :banana:

Ik heb de laatste drie dagen heel erg gezondigd :o moet afgelopen zijn vandaag :mad: anders moet ik maar aan zelfkastijding gaan doen :whip: HELLUPPP!!!

• #1.520
Hartstikke mooi meis, heb je eindelijk je mijlpaal bereikt :banana:

Ik heb de laatste drie dagen heel erg gezondigd :o moet afgelopen zijn vandaag :mad: anders moet ik maar aan zelfkastijding gaan doen :whip: HELLUPPP!!!
Ik stel me zeker aan als ik vertel dat het voelt als een soort van overwinning.:o
Kwa lengte/gewicht weeg ik nu volgens mij best "normaal" maar me vet% mag van mij zeker nog minimaal 5% omlaag.:roflol:

Jerney, gedraag je! :mad: :whip:
Ik wil zeker opnieuw niet weten wat je hebt gejunkt? :mad::( :fuu:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven