peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Vandaag heb ik samen borst en triceps getraind.
Ik heb eigenlijk geen idee of ik tevreden ben over de training.
Met schuin dummbell drukken was ik zo bijdehand om de 10 kg gewichten te pakken(ik mocht zelf kiezen met welk gewicht ik 12 herhalingen kan maken) en al vrij snel kostte het me veel moeite.(waarschijnlijk door de laatste 2 heftige bankdruk setjes)
Na het eerste setje vroeg ik of ik niet beter 8 kilo kon pakken maar helaas het was al te laat, ik mocht ze niet.(het was te proberen
)
De cardio die ik voortaan in me gym moet doen is heftig.
Het verbaast me niks als ik morgen benen moet trainen met pijn in me hamstrings.
Gezien ik ook in totaal 1.5 uur heb gefietst ben ik nu compleet gesloopt.
Ach ja misschien ben ik wel een beetje kritisch aan het worden (en in een miep bui) en heb ik stiekem best goed getraind.

Ik heb eigenlijk geen idee of ik tevreden ben over de training.
Met schuin dummbell drukken was ik zo bijdehand om de 10 kg gewichten te pakken(ik mocht zelf kiezen met welk gewicht ik 12 herhalingen kan maken) en al vrij snel kostte het me veel moeite.(waarschijnlijk door de laatste 2 heftige bankdruk setjes)
Na het eerste setje vroeg ik of ik niet beter 8 kilo kon pakken maar helaas het was al te laat, ik mocht ze niet.(het was te proberen
)De cardio die ik voortaan in me gym moet doen is heftig.

Het verbaast me niks als ik morgen benen moet trainen met pijn in me hamstrings.

Gezien ik ook in totaal 1.5 uur heb gefietst ben ik nu compleet gesloopt.
Ach ja misschien ben ik wel een beetje kritisch aan het worden (en in een miep bui) en heb ik stiekem best goed getraind.

ik ben met de fiets gegaan.

voor mijn beentraining. Helaas nog steeds geen squatrek, maar ik kan goed improviseren
kan het goed gebruiken.