XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Vandaag heb ik samen borst en triceps getraind.:D
Ik heb eigenlijk geen idee of ik tevreden ben over de training.
Met schuin dummbell drukken was ik zo bijdehand om de 10 kg gewichten te pakken(ik mocht zelf kiezen met welk gewicht ik 12 herhalingen kan maken) en al vrij snel kostte het me veel moeite.(waarschijnlijk door de laatste 2 heftige bankdruk setjes)
Na het eerste setje vroeg ik of ik niet beter 8 kilo kon pakken maar helaas het was al te laat, ik mocht ze niet.(het was te proberen :roflol:)

De cardio die ik voortaan in me gym moet doen is heftig.:eek:
Het verbaast me niks als ik morgen benen moet trainen met pijn in me hamstrings. :roflol:
Gezien ik ook in totaal 1.5 uur heb gefietst ben ik nu compleet gesloopt.

Ach ja misschien ben ik wel een beetje kritisch aan het worden (en in een miep bui) en heb ik stiekem best goed getraind.

Vandaag heb ik samen borst en triceps getraind.:D
Ik heb eigenlijk geen idee of ik tevreden ben over de training.
Met schuin dummbell drukken was ik zo bijdehand om de 10 kg gewichten te pakken(ik mocht zelf kiezen met welk gewicht ik 12 herhalingen kan maken) en al vrij snel kostte het me veel moeite.(waarschijnlijk door de laatste 2 heftige bankdruk setjes)
Na het eerste setje vroeg ik of ik niet beter 8 kilo kon pakken maar helaas het was al te laat, ik mocht ze niet.(het was te proberen :roflol:)

De cardio die ik voortaan in me gym moet doen is heftig.:eek:
Het verbaast me niks als ik morgen benen moet trainen met pijn in me hamstrings. :roflol:
Gezien ik ook in totaal 1.5 uur heb gefietst ben ik nu compleet gesloopt.

Ach ja misschien ben ik wel een beetje kritisch aan het worden (en in een miep bui) en heb ik stiekem best goed getraind.

The miep police has arrived, no bitching!:D

• #1.523
Vandaag op de dag dat ik me normaal weeg wou ik weten of mijn gewicht echt is gedaald en het was 62.1 :D
Vanmorgen heb ik geen creatine meer genomen en ben nu wel benieuwd of ik nog meer ga dalen in gewicht.
Het is met me huidige voedingsschema prima gegaan en moet er nog ongeveer 2 weken mee doorgaan.

In me pauze kwam ik iemand van me gym tegen en doordat hij me onder begeleiding heeft zien trainen vroeg hij of ik aan een wedstrijd ga mee doen. :roflol:
Blijkbaar word ik in de gaten gehouden. :eek:

Netjes!
Gewicht dropt al aardig...

En volgens mij moet het best mogelijk zijn voor je om komend voorjaar (?) een wedstrijd mee te draaien hoor... complimentje :thumb:

• #1.525
Daar ben ik erg blij mee alhoewel het toch altijd weer spannend blijft hoe het met me vet% gaat.;)
Alhoewel ik met een verschil van 3 kg er toch wel een beetje vanuit kan gaan dat het eindelijk wel weer aan het dalen is.

Ik zie mezelf in het voorjaar nog niet op het podium verschijnen.
Wie weet ooit of helemaal nooit.:p

Daar ben ik erg blij mee alhoewel het toch altijd weer spannend blijft hoe het met me vet% gaat.;)
Alhoewel ik met een verschil van 3 kg er toch wel een beetje vanuit kan gaan dat het eindelijk wel weer aan het dalen is.

Ik zie mezelf in het voorjaar nog niet op het podium verschijnen.
Wie weet ooit of helemaal nooit.:p

3kg gewicht verliezen: dan moet toch ook je vet% gezakt zijn...
Jij dezelfde insteek? Wel een goed getraind lijf kweken, maar niet per definitie de insteek hebben om op het podium te gaan staan..?

• #1.527
Ik heb helemaal geen zin om naar me gym te fietsen. :fuu:
Waarschijnlijk fiets ik alweer te veel dagen achter elkaar en dan krijg je ineens een fiets dip. :roflol:

Ik heb helemaal geen zin om naar me gym te fietsen. :fuu:
Waarschijnlijk fiets ik alweer te veel dagen achter elkaar en dan krijg je ineens een fiets dip. :roflol:

Dat heb ik ook: fietsen naar je werk en dan ook nog 4x in de week naar de sportschool ... :D

Heeft ook met de tijd v/h jaar te maken: veel (tegen-)wind en ook regen erbij :mad:

• #1.530
  • #1.531
Er zei een vrouw (blijkbaar had ze me vrijdag gezien): Jij doet toch ook zo mee aan Zumba.
En ja hoor deze beste vrouw heeft me over weten te halen mee te doen.
Het was nog leuker dan vrijdag.:eek:

Wel een beetje jammer dat vandaag ook mijn benen/kuiten dag is en ik dus na de Zumba verder moest knallen.
Mijn benen training ging niet lekker.:(
Het supersetje kuiten ging gelukkig wel lekker.:)

Ik ga zo al slapen.
Hopelijk lig ik dit keer niet weer veel te lang wakker.

Goedemorgen meid,

Wat ben jij nog goed je best aan het doen! Toppie hoor :thumbs:
En je word er ook door beloond :D, gefeli dat je weer gedaald bent in gewicht. Ik ben benieuwd naar de progressie en of je ook flink gedaald ben in je vet%..hoop het voor je :D.

Word je al meegetrokken door de zumba leden haha ;). Ik heb er ook last van... maar zorg er dan voor dat het NA mijn KT valt (de les) zodat ik eerst goed kan doorknallen :D

Echt goed van je dat je ook nog steeds de fiets pakt zeg :thumbs:, die staat hier bij mij al weken stil. Ik kan het niet opbrengen na een lange dag school en bij elkaar bijna 4 uur reizen ook nog enaar de sportschool met deze dikke tegenwind en regen te fietsen. Daar heb ik zo'n hekel aan... fietsen zelf niet zo zeer maar die MEGA dikke wind. Dus...respect voor jou dat je het ook nog steeds doet :D:D:D

Hopelijk ook een beetje geslapen vannacht ? :)
Fijne dag verder,, kom binnenkort weer een keer koekeloeren...moet nu zelf ook alweer gaan hihi..

Er zei een vrouw (blijkbaar had ze me vrijdag gezien): Jij doet toch ook zo mee aan Zumba.
En ja hoor deze beste vrouw heeft me over weten te halen mee te doen.
Het was nog leuker dan vrijdag.:eek:

Wel een beetje jammer dat vandaag ook mijn benen/kuiten dag is en ik dus na de Zumba verder moest knallen.
Mijn benen training ging niet lekker.:(
Het supersetje kuiten ging gelukkig wel lekker.:)

Ik ga zo al slapen.
Hopelijk lig ik dit keer niet weer veel te lang wakker.

Haha Zumba vrouwtje.
Hier is het ook helemaal hot onder de dames.
Ik zal eens even een keer om het hoekje spieken hoe dat gaat.
Ben eigenlijk niet zo van de groepslessen :o ben wat dat aangaat een echte einzelganger :p

• #1.534
Dankje wel!
Ik hoop het wel dat het vet% ineens wel flink aan het dalen is.

Haha Ik ben er ingetrapt en heb er gelukkig geen spijt van.
Ik was te laat om eerst KT te doen en daarna Zumba, normaal had ik het liever ook in die volgorde gedaan.
Alhoewel ik na een goede benentraining er waarschijnlijk helemaal geen zin in heb…;)
Morgen train ik schouders en dat is een stuk beter te combineren met Zumba.:)

Als ik een reistijd van 4 uur zou hebben zou ik het ook niet meer trekken om te fietsen.
Door de verkeersdrukte ben ik zelf met de fiets bijna even snel als met de auto maar het is wel afzien met die wind momenteel.
In het voorjaar zul je vast wel weer meer zin krijgen om te fietsen.:)

Hoe gaat het met jou?

Ik heb wel beter geslapen trouwens vannacht.

• #1.535
Haha Zumba vrouwtje.
Hier is het ook helemaal hot onder de dames.
Ik zal eens even een keer om het hoekje spieken hoe dat gaat.
Ben eigenlijk niet zo van de groepslessen :o ben wat dat aangaat een echte einzelganger :p

Haha ik ben benieuwd hoe je het vind om naar te kijken.
Ik dacht dat het niks voor me is maar ik heb me bedacht na de 3e keer.:D
De meeste groepslessen zijn ook niks voor mij.

Leuk dat het Zumba bevalt, toch weer extra kcals burnen op deze manier :D

Oeh, al onder de 63 kg, gaat goed! 60 kg in het nieuwe jaar? :)

Dankje wel!
Ik hoop het wel dat het vet% ineens wel flink aan het dalen is.

Haha Ik ben er ingetrapt en heb er gelukkig geen spijt van.
Ik was te laat om eerst KT te doen en daarna Zumba, normaal had ik het liever ook in die volgorde gedaan.
Alhoewel ik na een goede benentraining er waarschijnlijk helemaal geen zin in heb…;)
Morgen train ik schouders en dat is een stuk beter te combineren met Zumba.:)

Als ik een reistijd van 4 uur zou hebben zou ik het ook niet meer trekken om te fietsen.
Door de verkeersdrukte ben ik zelf met de fiets bijna even snel als met de auto maar het is wel afzien met die wind momenteel.
In het voorjaar zul je vast wel weer meer zin krijgen om te fietsen.:)

Hoe gaat het met jou?

Ik heb wel beter geslapen trouwens vannacht.

Haha ik kan dat héééél goed begrijpen hoor dat je na je beentraining misschien niet eens meer zin hebt om te jumpen en te zwieben met die heupen ;) haha :roflol:. Want als je hetzelfde traint als ik dan loop ik een beetje raar terug naar mijn kleedkamer :o:o:o :roflol:, in die situatie zou ik ook niet zo gauw kiezen voor een lesje Zumba ;) :p beter dan met i.c.m. je schoudertraining ;).

Ik heb al al een paar weken niet meer mijn schouders getraind, ik neem ze licht mee met een paar oefeningen die ik ook voor mijn rug/borst doe maar dit was wel even verstandig. Ik heb gelukkig haast geen last meer van mijn schouder, ben ik erg blij mee!

Voor de rest gaat het wel. Veel dingen aan mijn hoofd waardoor ik niet altijd helemaal bij de les ben. Wat betreft trainen gaat het nog steeds goed, ik let niet op de hoeveelheid kcal die ik binnen krijg maar kijk gewoon in de spiegel. Ben nog steeds tevreden en héél langzaam merk ik dat ik iets meer spierdefenitie begin te zien. Ik moet wel zeggen dat ik een mega bolle kont had vergeleken met vroeger :roflol: :roflol:, toen ik nog zo'n 13 kg lichter was toen had ik weinig spiermassa en zeker geen billen hahahaha :o

Ik ga zo om 7 uur richting de sportschool :cool: voor mijn beentraining. Helaas nog steeds geen squatrek, maar ik kan goed improviseren :thumbs: en voel altijd alles branden de dag erna. Pffff nooit gedacht dat ik zo vaak spierpijn kon krijgen. Vroeger was het de 1e 2 weken en daarna nooit meer doordat ik weinig kennis had over zaken en dus net als alle andere theemutsen verkeerd trainde :roflol:.

Om 10 uur de train halen richting Zwolleeeee... en dan ...zo'n 2,5 uur op school zijn en dan weer terug. Uiteindelijk reis ik langer dan dat ik er ben, maar ja...moet vandaag even iets afmaken ;). Daarna weekend :), dit weekend na tijden weer een keer geheel vrij genomen :rolleyes: kan het goed gebruiken.

Jij ook fijn weekend alvast ;) :D en suc6 met je training + Zumba ;) zet um op!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven