Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
dat is het vast en zeker.
Ben idd benieuwd, zal dinsdag eens even kijken ;)
Kan ik direct mijn buuf heen en weer zien huppen, zij doet het ook sinds kort :)
Het wordt door elke instructeur anders gegeven en toen ik een "demonstratie" op het feest van me hardloopwedstrijd zag had ik echt het idee dat ik dat nooit zou kunnen leren.:o
Grappig dat je dan je buuf kunt zien huppen :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Oeh, al onder de 63 kg, gaat goed! 60 kg in het nieuwe jaar? :)
Dat is wel de bedoeling. :cheer:

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Na een avondje rust (ik heb werkelijk alleen maar voor de tv gezeten en gegamed na me werk) ga ik vanavond weer overactief doen.
Naar me gym fietsen, schouders, buik, Zumba, Spinning en naar huis fietsen. :eek:
Verder gaat het wel goed met me, misschien heb je wel gelijk Jerns.:o :roflol:
Toch blijf ik volhouden geen ADHD te hebben.;) :D

Het wordt door elke instructeur anders gegeven en toen ik een "demonstratie" op het feest van me hardloopwedstrijd zag had ik echt het idee dat ik dat nooit zou kunnen leren.:o
Grappig dat je dan je buuf kunt zien huppen :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Dat is wel de bedoeling. :cheer:

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Na een avondje rust (ik heb werkelijk alleen maar voor de tv gezeten en gegamed na me werk) ga ik vanavond weer overactief doen.
Naar me gym fietsen, schouders, buik, Zumba, Spinning en naar huis fietsen. :eek:

Dan kun je ook meer aan na een dag goede rust;)

[/COLOR]Na een avondje rust (ik heb werkelijk alleen maar voor de tv gezeten en gegamed na me werk) ga ik vanavond weer overactief doen.

Peet :rolleyes:, het heeft toch geen zin om maar te blijven ontkennen :p

Het weekend heb je alvast dik verdiend na vanvond!

• #1.544
Dan kun je ook meer aan na een dag goede rust;)
Dat idee had ik niet, gelukkig voelde ik me in me gym beter dan op me werk.
Peet :rolleyes:, het heeft toch geen zin om maar te blijven ontkennen :p

Het weekend heb je alvast dik verdiend na vanvond!
Ik zit in de ontkenningsfase.:o

Nog niet Jern ,morgen zou het zomaar kunnen gebeuren dat ik me moet optrekken.:bang:
Lekker begin van het weekend.:roflol:
Rug en biceps staan op het programma en daarna een dag rusten.;)

En kan je nu al een wulps dansje nu je dat zumba hebt gedaan?

• #1.546
En kan je nu al een wulps dansje nu je dat zumba hebt gedaan?
:roflol: Een wat voor dansje. :p

Het ging wel beter met Zumba.
De instructeur maakte ook al de opmerking: Ging goed he. (ik zei maar ja)
Voor me gevoel is dit ook wel zo vergeleken met vorige week.:)

Tuurlijk kun je steeds beter met die heupen swingen ;) en anders doe je niet goed je best om je heupies los te draaien ;) ;). Dus de volgende keer op het podium ? ;)

Hé Peetje, nog gelukt allemaal gisteravond? fietsen naar de gym, schouders+buik, zumba én Spinning + terug fietsen? :eek:

Haha je zou wel beretrek hebben gehad of niet...althans dat zou ik hebben erna :p. Fijn weekend, en neem af en toe je rust he (waar het kan ;))

ja... ben ik ook wel benieuwd naar! Hoest gegaan gister? Leef je nog? :p Lekker bezig he Peetjuh-adhd-tje :p

Morgen ga ik je ziehien!!! Leuk, gezellig! Heb er zin in!

Dat idee had ik niet, gelukkig voelde ik me in me gym beter dan op me werk.

Ik zit in de ontkenningsfase.:o

Nog niet Jern ,morgen zou het zomaar kunnen gebeuren dat ik me moet optrekken.:bang:
Lekker begin van het weekend.:roflol:
Rug en biceps staan op het programma en daarna een dag rusten.;)

Ai, optrekken :eek: :D
Zondag mag je echt alleen maar lekker bijtrekken, prettig weekend!

• #1.550
Ai, optrekken :eek: :D
Zondag mag je echt alleen maar lekker bijtrekken, prettig weekend!
En of het ai was.:eek:
Eerste rug/biceps training met me trainster was zwaar.
Mag ik eerst nog ff joggen en daarna bijtrekken?:o :roflol: fijn weekend!

Ik reageer straks verder, ik moet ff naar de kapper.

Zozo... peetje gaat zichzelf ff pimpen....jummy..... :p

• #1.553
Haha ik kan dat héééél goed begrijpen hoor dat je na je beentraining misschien niet eens meer zin hebt om te jumpen en te zwieben met die heupen ;) haha :roflol:. Want als je hetzelfde traint als ik dan loop ik een beetje raar terug naar mijn kleedkamer :o:o:o :roflol:, in die situatie zou ik ook niet zo gauw kiezen voor een lesje Zumba ;) :p beter dan met i.c.m. je schoudertraining ;).

Ik heb al al een paar weken niet meer mijn schouders getraind, ik neem ze licht mee met een paar oefeningen die ik ook voor mijn rug/borst doe maar dit was wel even verstandig. Ik heb gelukkig haast geen last meer van mijn schouder, ben ik erg blij mee!

Voor de rest gaat het wel. Veel dingen aan mijn hoofd waardoor ik niet altijd helemaal bij de les ben. Wat betreft trainen gaat het nog steeds goed, ik let niet op de hoeveelheid kcal die ik binnen krijg maar kijk gewoon in de spiegel. Ben nog steeds tevreden en héél langzaam merk ik dat ik iets meer spierdefenitie begin te zien. Ik moet wel zeggen dat ik een mega bolle kont had vergeleken met vroeger :roflol: :roflol:, toen ik nog zo'n 13 kg lichter was toen had ik weinig spiermassa en zeker geen billen hahahaha :o

Ik ga zo om 7 uur richting de sportschool :cool: voor mijn beentraining. Helaas nog steeds geen squatrek, maar ik kan goed improviseren :thumbs: en voel altijd alles branden de dag erna. Pffff nooit gedacht dat ik zo vaak spierpijn kon krijgen. Vroeger was het de 1e 2 weken en daarna nooit meer doordat ik weinig kennis had over zaken en dus net als alle andere theemutsen verkeerd trainde :roflol:.

Om 10 uur de train halen richting Zwolleeeee... en dan ...zo'n 2,5 uur op school zijn en dan weer terug. Uiteindelijk reis ik langer dan dat ik er ben, maar ja...moet vandaag even iets afmaken ;). Daarna weekend :), dit weekend na tijden weer een keer geheel vrij genomen :rolleyes: kan het goed gebruiken.

Jij ook fijn weekend alvast ;) :D en suc6 met je training + Zumba ;) zet um op!

Na de eerste keer Zumba had ik wel het idee dat ik het eventueel wel na een benentraining zou kunnen doen.
Gister ging Zumba beter en dan merk je ineens dat je meer gaat zweten als het bewegen al wat soepeler gaat.:)
Volgende week ga ik het weer 1 of 2x doen.:p

Wat fijn dat je door je schouders minder te belasten nu geen last meer hebt.
Ga je het binnenkort weer opbouwen of blijf je het rustiger aan doen met je schouders?

Vervelend dat je zoveel dingen aan je hoofd hebt.:(
Gelukkig gaat het wel lekker met trainen he.:)
Super dat je in de spiegel steeds meer spierdefenitie begint te zien.:D
Dat zal wel een fijn gevoel zijn dat je nu een bolle kont hebt.
Geen kont hebben is echt niet mooi vind ik.
Dat zie je vaak bij slanke meiden die niet aan KT doen.
Op hun buik zou ik dan weer jaloers kunnen zijn maar voor de rest vind ik een getraind vrouwenlichaam er veel mooier uit zien.;)

Echt knap dat je zo vroeg benen kan trainen :eek:, maar ik las al dat het een gewoonte van je begint te worden om vroeg op te staan.
Wat fijn dat je nu elke keer weer spierpijn hebt en nu wel op de juiste manier traint.
Ik had woensdag een dip tijdens squaten en lunges en dan pas merk je hoe belangrijk die oefeningen zijn want ik had alleen maar spierpijn in me liezen en kuiten gekregen.:o

Balen dat je dan langer in de trein zit dan dat je op school bent.
Je hebt zeker weer van alles te doen in het weekend waardoor je vrij hebt genomen?
Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent nu. Fijn weekend!

• #1.554
Tuurlijk kun je steeds beter met die heupen swingen ;) en anders doe je niet goed je best om je heupies los te draaien ;) ;). Dus de volgende keer op het podium ? ;)

Hé Peetje, nog gelukt allemaal gisteravond? fietsen naar de gym, schouders+buik, zumba én Spinning + terug fietsen? :eek:

Haha je zou wel beretrek hebben gehad of niet...althans dat zou ik hebben erna :p. Fijn weekend, en neem af en toe je rust he (waar het kan ;))
Blijkbaar is het toch mogelijk. :roflol:
Gelukkig hebben wij geen podium en maar een heel klein zaaltjes vergeleken met andere sportscholen.:p

Het is allemaal gelukt. :D
Ik had inderdaad erge trek maar ik was een beetje creatief door eerst een appel te eten voordat ik terug ging fietsen.
Om eerlijk te zijn had ik me maaltijd van 20.00 in me gym direct na afloop moeten eten want ik was uiteraard te laat thuis hiervoor.
Dat zijn nog wel kleine dingentjes waar ik kwa voeding wat beter op zou moeten letten, juist omdat ik niet voor niks een koeltas heb aangeschaft en het in me gym mag.:o

Morgen na het joggen kan ik rusten.;)
ja... ben ik ook wel benieuwd naar! Hoest gegaan gister? Leef je nog? :p Lekker bezig he Peetjuh-adhd-tje :p

Morgen ga ik je ziehien!!! Leuk, gezellig! Heb er zin in!
:roflol: Is dat me nieuwe bijnaam?
Ik leef nog. :cheer:

Het stomme is dat mijn training van vanmiddag veel vermoeiender was dan gisteravond.:rolleyes:

Zienzienzien gezellie:D Ik heb er ook zin in!:cool:

:roflol: Is dat me nieuwe bijnaam?
Ik leef nog. :cheer:

Het stomme is dat mijn training van vanmiddag veel vermoeiender was dan gisteravond.:rolleyes:

Zienzienzien gezellie:D Ik heb er ook zin in!:cool:

Oeps...wat heb ik aangehaald :o :roflol:

Jij wordt behoorlijk afgeknepen zo te lezen :D
Fijne avond, en ik wens je alvast sterkte met die rugspierpijn die je nog gaat krijgen :p ;)

• #1.556
Oeps...wat heb ik aangehaald :o :roflol:

Jij wordt behoorlijk afgeknepen zo te lezen :D
Fijne avond, en ik wens je alvast sterkte met die rugspierpijn die je nog gaat krijgen :p ;)

Allemaal jou schuld. :mad:
En ik deed nog zo mijn best om me vetjes kwijt te raken.:p

Dankje, jij ook een fijne avond!

Van de 4 oefeningen rug had ik er 3 al langere tijd niet meer gedaan(indirect wel, gezien je op meerdere manieren bv kan rowen) dus ik hoop wel flinke spierpijn te krijgen.;)
Ik denk dat ik nog steeds teveel kracht uit me biceps haal en me beter moet concentreren op me rug.
Mijn biceps hebben nog nooit zo aangevoeld als vandaag terwijl mijn biceps training voor me gevoel matig ging.
Ik heb nu al spierpijn in me biceps. :roflol:

Allemaal jou schuld. :mad:
En ik deed nog zo mijn best om me vetjes kwijt te raken.:p

Dankje, jij ook een fijne avond!

Van de 4 oefeningen rug had ik er 3 al langere tijd niet meer gedaan dus ik hoop wel flinke spierpijn te krijgen.;)
Ik denk dat ik nog steeds teveel kracht uit me biceps haal en me beter moet concentreren op me rug.
Mijn biceps hebben nog nooit zo aangevoeld als vandaag terwijl mijn biceps training voor me gevoel matig ging.
Ik heb nu al spierpijn in me biceps. :roflol:

Ik wou dat ik dezelfde training als jij had gedaan :)
Kan me uit een vaag verleden :D nog herinneren dat mijn biceps na zo'n training de hele avond aan het trillen was, terwijl ik gewoon op de bank zat :roflol:

• #1.558
Ik wou dat ik dezelfde training als jij had gedaan :)
Kan me uit een vaag verleden :D nog herinneren dat mijn biceps na zo'n training de hele avond aan het trillen was, terwijl ik gewoon op de bank zat :roflol:

Zulke trainingen ga jij in de toekomst ook weer meemaken Jerns. :)
Hoort dat trillen bij "pomp" toevallig?
Ik weet nog steeds niet helemaal hoe het nou voelt om een goede pomp te hebben.(misschien voel ik het wel maar weet ik het gewoon niet)
Bij de kapper moest ik me koffie met 2 handen vasthouden om die reden. :roflol: :o

:roflol: Een wat voor dansje. :p

Het ging wel beter met Zumba.
De instructeur maakte ook al de opmerking: Ging goed he. (ik zei maar ja)
Voor me gevoel is dit ook wel zo vergeleken met vorige week.:)

Belangrijkste is dat je lekker bezig bent
Toen ik begon met body combat was ik de enigste kerel tussen allemaal vrouwen en ik voelde mij eerst niet op mijn gemak.
Na een tijdje had ik zoveel lol tijdens die lessen en leerde ik de vrouwen ook kennen. Het is gewoon leuk dat je dan met mensen met de zelfde intresse aan het trainen bent. Dus geniet er van en ondertussen verbrand je ook nog lekker vet.

Zulke trainingen ga jij in de toekomst ook weer meemaken Jerns. :)
Hoort dat trillen bij "pomp" toevallig?
Ik weet nog steeds niet helemaal hoe het nou voelt om een goede pomp te hebben.(misschien voel ik het wel maar weet ik het gewoon niet)
Bij de kapper moest ik me koffie met 2 handen vasthouden om die reden. :roflol: :o

Hahahaha....zie het al voor me!

Pomp is gewoon dat je spieren helemaal volgelopen zijn. Als je nadat je hebt getraind poses doet dan ben je een stuk groter dan bijv. de volgende dag.
Dat trillen is denk ik gewoon vermoeidheid maar ik weet het niet zeker. Ook heeft die spier natuurlijk onder zware spanning gestaan maar wat er dan precies gebeurd :dunno:

Lekker gevoel is dat als je haar weer lekker getrimd is hè? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven