XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ah joh, doe nie zo gek! Blijf gewoon loggen wanneer je kunt. Doe ik toch. Soms kom ik er een week niet aan toe, en dan weer een paar dagen wel. Je gaat ons nie in de steek laten hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Het is maar tijdelijk, zodra ik iets zinnigs heb te melden laat ik het jullie wel weten.:D
Ik stop niet met loggen, sorry als het zo overkwam bij jullie.:o
Er zullen vanzelf wel weer dingen zijn die het vermelden waard zijn.;)

Ik kan wel stiekem verklappen dat ik na mijn eerste wedstrijd gezien te hebben ooit zelf nog steeds misschien het podium op wil.
Waar een wil is, is een weg.
Ik moet de weg nog zien te vinden en het zal zeker niet op de korte termijn zijn. :p

Wat is dit voor prut? Niet zo miepen peetjuh.

:D

Het is maar tijdelijk, zodra ik iets zinnigs heb te melden laat ik het jullie wel weten.:D
Ik stop niet met loggen, sorry als het zo overkwam bij jullie.:o
Er zullen vanzelf wel weer dingen zijn die het vermelden waard zijn.;)

Ik kan wel stiekem verklappen dat ik na mijn eerste wedstrijd gezien te hebben ooit zelf nog steeds misschien het podium op wil.
Waar een wil is, is een weg.
Ik moet de weg nog zien te vinden en het zal zeker niet op de korte termijn zijn. :p

Ohw gelukkig!

Wat leuk dat je in de toekomst wedstrijdambitie's hebt, zo blijf je helemaal goed gefocussed :)

Helaas valt er bij mij niets te updaten. Ik ga vanavond weer een poging wagen.

Hoop dat het gaat lukken meid, succes! :)

• #1.589
Zeg nou maar gewoon dat het bij jou ook is gaan kriebelen ;)
:o we hebben het er zondag over gehad.;)
Helaas valt er bij mij niets te updaten. Ik ga vanavond weer een poging wagen.

Ah gelukkig Peet je logt gewoon door! :zweet:
Ik hoop dat het vanavond is gelukt zodat je een update kan geven.:p
ik kan niet zonder jullie :o dus zal zeker regelmatig blijven reageren.:)
Ohw gelukkig!

Wat leuk dat je in de toekomst wedstrijdambitie's hebt, zo blijf je helemaal goed gefocussed :)

Hoop dat het gaat lukken meid, succes! :)
Ik hou er voor mezelf rekening mee dat ik over een jaar het wil proberen te bereiken zodat ik nu al alles uit me trainingen ga halen.
Of ik er dan wel klaar voor ben merk ik dan wel weer.tnx!

• #1.592
ok toch een update vandaag. ;)
missF heeft gelijk gehad over de benentraining met mijn trainster.:eek:
Ik ben echt super blij en haar dankbaar voor deze training (uiteraard voor alle trainingen tot nu toe) want alleen lukt het me echt niet om op het zelfde niveau te trainen.
Vandaag heb ik alleen maar volume PR's gehaald en zelfs nieuwe PR's.
Ik kreeg echt een rot gevoel over me heen na set 1 van oefening 2 omdat het zoveel moeite koste terwijl het gewicht normaal wel te doen is.:fuu:
Uiteindelijk met de laatste set zat er 40 kilo meer aan dan set 1 en achteraf geeft het dan zo'n goed gevoel zo'n PR.:D
Als ik er aan terug denk kon ik wel janken.:o

Het liefst wil ik benen elke week met haar gaan trainen, maar dan duurt het langer voordat de andere spiergroepen samen aangepakt gaan worden.:(
Ik moet ook gewoon zelf leren om benen in me eentje goed te trainen.;)

Morgen schouders, buik en cardio.:)

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Wat is dit voor prut? Niet zo miepen peetjuh.

:roflol: miep miep :p

Mooi dat het lekker is gegaan.:D
Gewoon hardcore smartcore trainen.:)

• #1.594
YESSSSSSSS :D

Waarom zou die niet uit kunnen komen? :mad:

:roflol:

Omdat ik nog laaaaaaang niet wedstrijd materiaal ben... ten eerst moet ik er nog minstens 20 kilo biefstuk aan plakken, en daarna als toetje nog iets van 10% vet kwijt raken :roflol:

Dus tegen die tijd ben ik al bejaard whahaha

Omdat ik nog laaaaaaang niet wedstrijd materiaal ben... ten eerst moet ik er nog minstens 20 kilo biefstuk aan plakken, en daarna als toetje nog iets van 10% vet kwijt raken :roflol:

Hey, cijfer de bejaarde BB'ers niet weg he! :cool:

• #1.598

De master wedstrijd werd als door een 50 plusser gewonnen dus je hebt nog alle tijd.:p
Hey, cijfer de bejaarde BB'ers niet weg he! :cool:

Precies, nog ff..............:treuren:
:aai: wat doet kwarkie jullie toch aan.:(

• #1.599
hmm je zou maar met dit weer lopend naar je werk gaan omdat je fiets er nog staat.:o
ik was niet zo slim gister en het blijft helaas heel de week geen lekker weer dus haal hem vandaag maar op.:( :roflol:

Ach meid, de ergste regen is nu wel geweest, heb je meteen een leuke workout toch? Het glas is halfvol niet half leeg zeg ik altijd maar...

Nou, met deze motiverende woorden zou ik nog wel willen overwegen aan wedstrijden te denken... Misschien kwarkie op het podium in 2011? Who knows...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven