peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Daar heb je helemaal gelijk in.Belangrijkste is dat je lekker bezig bent
Toen ik begon met body combat was ik de enigste kerel tussen allemaal vrouwen en ik voelde mij eerst niet op mijn gemak.
Na een tijdje had ik zoveel lol tijdens die lessen en leerde ik de vrouwen ook kennen. Het is gewoon leuk dat je dan met mensen met de zelfde intresse aan het trainen bent. Dus geniet er van en ondertussen verbrand je ook nog lekker vet.
Kan me wel voorstellen dat je je eerst niet helemaal op je gemak voelde tussen al die dames.
1 van de instructeurs zei ook tegen ons is dat je plezier moet hebben en het echt niet uitmaakt als je niet goed kunt dansen.
Vorige week schaamde ik me nog een klein beetje toen ik in de spiegel keek hoe ik bezig was.

Op die manier is het me ook door iemand uitgelegd.Hahahaha....zie het al voor me!
Pomp is gewoon dat je spieren helemaal volgelopen zijn. Als je nadat je hebt getraind poses doet dan ben je een stuk groter dan bijv. de volgende dag.
Dat trillen is denk ik gewoon vermoeidheid maar ik weet het niet zeker. Ook heeft die spier natuurlijk onder zware spanning gestaan maar wat er dan precies gebeurd
Lekker gevoel is dat als je haar weer lekker getrimd is hè?![]()
Ach ja ik vind het niet zo belangrijk of ik het nou wel of niet voel als ik maar lekker heb getraind.
Dat het vermoeidheid is zal heel goed kunnen.

Ik kan nog helemaal niet poseren maar ik probeer af en toe wel eens wat uit.
Hmm je post brengt me op een idee.
Ik ga me rug foto van voor de contest eens met de spiegel vergelijken.

edit: done! Rug ziet er droger uit, alleen is het nog geen mooie rug om een nieuwe foto van te maken.
Mijn eerst volgende foto van me rug wil ik laten maken door iemand anders want zonder pose valt er weinig spier te zien.

Laatst bewerkt:

, is trouwens ook behoorlijk vermoeiend.