MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Belangrijkste is dat je lekker bezig bent
Toen ik begon met body combat was ik de enigste kerel tussen allemaal vrouwen en ik voelde mij eerst niet op mijn gemak.
Na een tijdje had ik zoveel lol tijdens die lessen en leerde ik de vrouwen ook kennen. Het is gewoon leuk dat je dan met mensen met de zelfde intresse aan het trainen bent. Dus geniet er van en ondertussen verbrand je ook nog lekker vet.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Kan me wel voorstellen dat je je eerst niet helemaal op je gemak voelde tussen al die dames.
1 van de instructeurs zei ook tegen ons is dat je plezier moet hebben en het echt niet uitmaakt als je niet goed kunt dansen.
Vorige week schaamde ik me nog een klein beetje toen ik in de spiegel keek hoe ik bezig was.:roflol:

Hahahaha....zie het al voor me!

Pomp is gewoon dat je spieren helemaal volgelopen zijn. Als je nadat je hebt getraind poses doet dan ben je een stuk groter dan bijv. de volgende dag.
Dat trillen is denk ik gewoon vermoeidheid maar ik weet het niet zeker. Ook heeft die spier natuurlijk onder zware spanning gestaan maar wat er dan precies gebeurd :dunno:

Lekker gevoel is dat als je haar weer lekker getrimd is hè? ;)
Op die manier is het me ook door iemand uitgelegd.
Ach ja ik vind het niet zo belangrijk of ik het nou wel of niet voel als ik maar lekker heb getraind.
Dat het vermoeidheid is zal heel goed kunnen.;)
Ik kan nog helemaal niet poseren maar ik probeer af en toe wel eens wat uit.

Hmm je post brengt me op een idee.
Ik ga me rug foto van voor de contest eens met de spiegel vergelijken.:roflol: :o
edit: done! Rug ziet er droger uit, alleen is het nog geen mooie rug om een nieuwe foto van te maken.
Mijn eerst volgende foto van me rug wil ik laten maken door iemand anders want zonder pose valt er weinig spier te zien.;)

Laatst bewerkt:
Op die manier is het me ook door iemand uitgelegd.
Ach ja ik vind het niet zo belangrijk of ik het nou wel of niet voel als ik maar lekker heb getraind.
Dat het vermoeidheid is zal heel goed kunnen.;)
Ik kan nog helemaal niet poseren maar ik probeer af en toe wel eens wat uit.

Dat komt vast sneller dan je denkt :D, is trouwens ook behoorlijk vermoeiend.

Hmm je post brengt me op een idee.
Ik ga me rug foto van voor de contest eens met de spiegel vergelijken.:roflol: :o
edit: done! Rug ziet er droger uit, alleen is het nog geen mooie rug om een nieuwe foto van te maken.
Mijn eerst volgende foto van me rug wil ik laten maken door iemand anders want zonder pose valt er weinig spier te zien.;)

Ik ben benieuwd Peet, er zijn er hier op het forum vast genoeg heren die wel even een foto van jouw rug willen maken hèhèh......

• #1.563
Ik ben benieuwd Peet, er zijn er hier op het forum vast genoeg heren die wel even een foto van jouw rug willen maken hèhèh......
ow? :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Jerns verbeeld je maar een rug die nog niet droog genoeg is met amper massa.;)

Hoe was het vandaag? Eerste keer naar een BBwedstrijd toch? Hoe heeft Jacqueline het gedaan? En de heren van Marjolein? Ben benieuwd naar de foto's.. Zie ik je volgende week ook in Beverwijk?

Succes met je trainingen.. Ik wil best de week erna een foto van je rug maken hoor als je camera meeneemt..

Ben wel geen man ;) Laat maar weten..

Joh ik doe het gewoon met de zelfontspanner
Gaat best hoor.
Hey je weet me te vinden he? Ik wil best een foto van je rug maken maar ik denk dat het veiliger is om het door MissF te laten doen :)

• #1.566
Klopt! Ik vond het echt heel erg leuk om eens een wedstrijd gezien te hebben.
Jacqueline is 5e geworden.
Ik weet niet wie de heren van Marjolein precies zijn maar ze was samen met Rob de enige duo dus zijn uiteraard door naar Hamburg :)
Rob is 1e bij de masters en Ronald 5e geworden.
Johny is 2 keer eerste geworden in de C klasse en bij de atletic ook in de A(bij de Atletic klasse waren plek 2 en 3 ook voor Kneet's bij de C maar ik weet niet meer hoe hun heten)Dennis 6e of 5e(ikweet niet meer of ze met 5 of 6 atleten waren.
O ja er was een junior van Kneets 3e bij de C.
Maike van het forum 1e bij de figure C en 3e bij de A.

Dankje wel! Jij met de laatste week voorbereiding!
Ik ben erbij zondag.:D
Het lijkt me alleen jammer om er alleen te moeten zitten.(vandaag had ik gezellig gezelschap) maar dat heb ik er wel voor over om jou te kunnen zien.:)

Ik weet (nog)niet of je een foto moet maken dan.
Maakt niet uit dat je geen man bent ;), wat wel uitmaakt is dat ik amper wat te showen heb...

Nu vlug slapen. :o

Laatst bewerkt:
  • #1.567
Ik ga zo na me ontbijt borst trainen en vanavond heb ik me zwemtraining en ga ik met een vriendin baantjes zwemmen.
Het nieuwe jaar stop ik met de training en ga ik zelf borstcrawl enz zwemmen want dat wil ik wel blijven doen.
Dan ga ik op maandag ook weer KT doen.:D

Goeiemorgen peetje... Lekker geslapen?

Hoe was je weekend?

Ik weet (nog)niet of je een foto moet maken dan.
Maakt niet uit dat je geen man bent ;), wat wel uitmaakt is dat ik amper wat te showen heb...

Je kan ook de foto door MissF laten maken en dan daarna als je hem zelf gezien hebt pas kiezen of je hem wilt plaatsen. Maar dan heb je in ieder geval wel alvast een mooie before/vergelijk foto voor als je straks wel zin hebt om foto's te plaatsen.
En ik weet zeker dat je wel iets te showen hebt, je bent al zo lang goed bezig met kt en cardio en je ziet op de weegschaal ook verschil, dus dat kan gewoon niet anders!

• #1.571
Je kan ook de foto door MissF laten maken en dan daarna als je hem zelf gezien hebt pas kiezen of je hem wilt plaatsen. Maar dan heb je in ieder geval wel alvast een mooie before/vergelijk foto voor als je straks wel zin hebt om foto's te plaatsen.
En ik weet zeker dat je wel iets te showen hebt, je bent al zo lang goed bezig met kt en cardio en je ziet op de weegschaal ook verschil, dus dat kan gewoon niet anders!
Ik kijk wel even wat ik doe en wanneer, het is wel een goed idee van je .:)
:o ik ga igg via internet en wat ik tijdens de wedstrijd heb gezien stiekem al een beetje zelf poses oefenen.

• #1.572
Vanmorgen ging borst en kuiten goed.
Ik heb de fly's lichter gedaan want ik had teveel last van me biceps.
Met de zwemtraining heb ik ook op het einde alleen met benen gezwommen.
Morgen ga ik met me trainster benen trainen.:D
Dit keer zal ik wel spierpijn krijgen. ik heb dan ook bewust gekozen om benen samen te trainen zodat ik mijn training van vorige week kan goed maken.

Nu ga ik baantjes zwemmen met een vriendin.:)

• #1.573
Joh ik doe het gewoon met de zelfontspanner
Gaat best hoor.
Hey je weet me te vinden he? Ik wil best een foto van je rug maken maar ik denk dat het veiliger is om het door MissF te laten doen :)

Ik maakte me foto´s helaas met me mobiel en toen lukte het me niet om het met de zelfontspanner te doen.
Heb nog wel een oude digitale camera maar die heb ik al tijden niet gebruikt en weet ff niet of ik alles ervan bij de hand heb na me verhuizing toendertijd.
Mijn beste vriendin haar camera gebruiken we altijd voor vakantie foto´s en foto´s van me katten dus die van mij is redelijk overbodig. :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Voorlopig stop ik met me log, ik heb momenteel eigenlijk vrij weinig te melden.:(
Volgende week laat ik nog wel weten hoe me vetmeting enz is gegaan.
Het is ook niet echt leuk als ik alleen maar wat over me spierpijn heb te melden en welke spieren ik heb getraind en verder weinig zinnigs.:fuu:
Succes allemaal, ik blijf jullie logjes wel volgen.:)

Ik maakte me foto´s helaas met me mobiel en toen lukte het me niet om het met de zelfontspanner te doen.
Heb nog wel een oude digitale camera maar die heb ik al tijden niet gebruikt en weet ff niet of ik alles ervan bij de hand heb na me verhuizing toendertijd.
Mijn beste vriendin haar camera gebruiken we altijd voor vakantie foto´s en foto´s van me katten dus die van mij is redelijk overbodig. :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Voorlopig stop ik met me log, ik heb momenteel eigenlijk vrij weinig te melden.:(
Het is ook niet echt leuk als ik alleen maar wat over me spierpijn heb te melden en welke spieren ik heb getraind en verder weinig zinnigs.:fuu:

Hm...geheimzinnig ;) ....en je maakt hem maar mooi wel :p

Weer eentje minder :(

Hm...geheimzinnig ;) ....en je maakt hem maar mooi wel :p

+1 :D

weer eentje die stopt? :(

:(

Geef je wel af en toe een update? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven