MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
He meid,

No worry's dat je minder komt loggen, kan het begrijpen. We zijn nu allemaal weer wat drukker..ik heb helaas ook geen tijd om nu elk logje weer goed bij te houden..dus wissel het wat af ;).

Ik hoorde al van Dwarf dat het zondag erg geslaagd was! En de foto's van Maaike, helemaal top...ze ziet er weer prachtig uit! En dat zeg je heel goed, waar een wil is...is een weg ;). En zelfde geldt natuurlijk voor kwarkie ;) Er is al een hoop vetjes weggesmolten bij je en je bent heerlijk en gedisciplineerd aan het trainen dus wie weet sta je straks ook wel op het podium ;). Weet je dan wel al welke kant? figure of bb?

Pff ik lig sinds maandag ziek thuis, vreselijk lopen braken de hele tijd..vooral k*t in de nacht als je ligt en eigenlijk niet wilt liggen :( alles kwam eruit, ook al was er niks meer haha. Gister wel verse kippensoep en fruit binnen kunnen houden en vannacht heerlijk geslapen :D, voel me een stuk beter :D. Ga denk ik vandaag wel weer proberen te trainen... voel me goed...ik heb gelukkig geen braakneigingen haha, ontbijt blijft goed binnen...en tja..kan het niet laten..:p

He meid, take care...suc6 met je trainingen en als je af en toe wat update..dan lees ik het wel ;), dat kan ik wel bijhouden :p

leuk dat jullie meiden met elkaar getraind hebben
Altij d leuk om te doen en je laat je toch ook weer opjutten en daardoor train je wel weer harder dan normaal (of niet?)
Zag ik nou het woord foto's ergens staan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Vandaag kreeg ik een mail dat de inschrijving van de City pier City 10 km cursus is geopenend.
Ik heb me meteen ingeschreven zodat ik er echt niet meer onderuit kan komen en echt met de groep ga mee doen.
22 december is mijn eerste training en dan heb ik 11 weken om me met de loopgroep voor te bereiden. :)
Eind november zal ook de inschrijving voor de wedstrijd zelf mogelijk zijn en ik ga me meteen inschrijven zodat ik er niet meer onderuit kan komen. :roflol:

Helaas had ik bijna besloten om toch niet meer voor de 10 km te gaan trainen doordat het weer even niet lekker ging met lopen. :o
Toch ben ik blij dat ik door blijf gaan met mijn conditie verbeteren en me niet alleen met KT en verplichte cardio blijf bezig houden.:)

Zodra ik tijd heb zal ik op jullie reacties reageren. :)

Succes met je curcus.. En no way back again ;)

• #1.605
leuk dat jullie meiden met elkaar getraind hebben
Altij d leuk om te doen en je laat je toch ook weer opjutten en daardoor train je wel weer harder dan normaal (of niet?)
Zag ik nou het woord foto's ergens staan?

Ik heb niet met de meiden getraind, ik ben alleen met Sue en Dwarf naar een body building wedstrijd geweest zondag.
Heb gister met me trainster getraind en daardoor trainde ik echt veel harder dan normaal.

Dat klopt. Als ik me eigen camera niet kan vinden ga ik toch jou hulp inschakelen voor de foto. :o
Alhoewel ik wel een vaag vermoeden heb waar die zou kunnen zijn.

• #1.606
Ach meid, de ergste regen is nu wel geweest, heb je meteen een leuke workout toch? Het glas is halfvol niet half leeg zeg ik altijd maar...

Nou, met deze motiverende woorden zou ik nog wel willen overwegen aan wedstrijden te denken... Misschien kwarkie op het podium in 2011? Who knows...

Het regende inderdaad niet maar had op bepaalde stukken wel flinke tegenwind.
Dat vonden me benen die voorzien zijn van de nodige spierpijn niet zo fijn.:roflol:
Ik ben igg goed bezig geweest alvast, vanavond ga ik weer lekker verder met me workout´s :p

Super dat je het gaat overwegen.
Je hebt verschillende klasse dus er is er vast ook 1 geschikt voor jou kwarkie. :D

Al is 2011 wellicht een beetje vroeg... ik zou aan 2111 gaan denken, Chris.

;)

• #1.608
He meid,

No worry's dat je minder komt loggen, kan het begrijpen. We zijn nu allemaal weer wat drukker..ik heb helaas ook geen tijd om nu elk logje weer goed bij te houden..dus wissel het wat af ;).

Ik hoorde al van Dwarf dat het zondag erg geslaagd was! En de foto's van Maaike, helemaal top...ze ziet er weer prachtig uit! En dat zeg je heel goed, waar een wil is...is een weg ;). En zelfde geldt natuurlijk voor kwarkie ;) Er is al een hoop vetjes weggesmolten bij je en je bent heerlijk en gedisciplineerd aan het trainen dus wie weet sta je straks ook wel op het podium ;). Weet je dan wel al welke kant? figure of bb?

Pff ik lig sinds maandag ziek thuis, vreselijk lopen braken de hele tijd..vooral k*t in de nacht als je ligt en eigenlijk niet wilt liggen :( alles kwam eruit, ook al was er niks meer haha. Gister wel verse kippensoep en fruit binnen kunnen houden en vannacht heerlijk geslapen :D, voel me een stuk beter :D. Ga denk ik vandaag wel weer proberen te trainen... voel me goed...ik heb gelukkig geen braakneigingen haha, ontbijt blijft goed binnen...en tja..kan het niet laten..:p

He meid, take care...suc6 met je trainingen en als je af en toe wat update..dan lees ik het wel ;), dat kan ik wel bijhouden :p

Het liefst wil ik van alles met jullie delen maar ik vind het niet aardig tegenover me trainster als ik er in het openbaar over praat.
Lief van je dat je wel tijd hebt gemaakt voor weer zo´n lange reactie. :o

Het was zeker erg geslaagd en Maaike ziet er echt mooi uit.
Ik ga ook pas het podium op als ik zelf tevreden ben.
Lukt dit volgend jaar niet dan blijf ik het uitstellen net zolang tot ik wel tevreden ben.
Dan wil ik figure doen.

Niet leuk om te horen dat je ziek was.:(
Wat fijn dat je je ontbijt wil binnen hebt kunnen houden. :)
Is het nog gelukt om vandaag te trainen?
Ik zou er ook niet tegen kunnen om nog een dagje extra niet te gaan trainen.:o

Dankje wel!
Leuk dat je me log wel kunt blijven bijhouden als ik minder post.
Jij ook veel succes met je trainingen en je drukke periode.

He meid,

Je hebt gelijk... Kwark verman je, en word es een paar maten groter gap :D

Zo. het helpt. (Wat is ze toch ook een schatje eh.... :kiss:) Beterschap meid, goed te lezen dat je alweer opknapt!

Ik heb niet met de meiden getraind, ik ben alleen met Sue en Dwarf naar een body building wedstrijd geweest zondag.
Heb gister met me trainster getraind en daardoor trainde ik echt veel harder dan normaal.

Dat klopt. Als ik me eigen camera niet kan vinden ga ik toch jou hulp inschakelen voor de foto. :o
Alhoewel ik wel een vaag vermoeden heb waar die zou kunnen zijn.

Hoe was het op de wedstrijd?

• #1.611
  • #1.612
mini update:
Ik weeg 61.9 :)
Dat is iets meer dan 3 kg eraf in vergelijking met de dag van me vorige vet%meting.
Nog ff knallen en dan weet ik ook mijn vet%

Het regende inderdaad niet maar had op bepaalde stukken wel flinke tegenwind.
Dat vonden me benen die voorzien zijn van de nodige spierpijn niet zo fijn.:roflol:
Ik ben igg goed bezig geweest alvast, vanavond ga ik weer lekker verder met me workout´s :p

Super dat je het gaat overwegen.
Je hebt verschillende klasse dus er is er vast ook 1 geschikt voor jou kwarkie. :D

Mooi Peej, kwarkie is trots op je!

Eerst nog maar wat biefstuk aan mijn frame hangen haha D

Al is 2011 wellicht een beetje vroeg... ik zou aan 2111 gaan denken, Chris.

;)

Put a sock in it, fatso!

:kerst:

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

mini update:
Dat is iets meer dan 3 kg eraf in vergelijking met de dag van me vorige vet%meting.

WOOOOWWWW! Nice Peej!

Hey P,

Hoe gaat ie met jou?
Heb je nog nieuwe pics?

keep up the good work!

mini update:

Goed hoor, Petra
Je blijft je zelf maar verbeteren
Joh die foto's die komen wel dan hou je ons gewoon langer in spanning
ennn 10 km hardlopen nu weer, drink jij soms de hele dag redbull.
Je hebt te veel energie :)

• #1.616
Mooi Peej, kwarkie is trots op je!

Eerst nog maar wat biefstuk aan mijn frame hangen haha D

WOOOOWWWW! Nice Peej!
Peej is ook trots op kwarkie.;)

lekker biefstuk eten.:meal: :p

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Hey P,

Hoe gaat ie met jou?
Heb je nog nieuwe pics?

keep up the good work!
Hey C,

Met mij momenteel wat minder maar gelukkig gaat het met trainen wel lekker.
Nee die heb ik nog niet, ik maak om eerlijk te zijn niet zo vaak pics.

• #1.617
Goed hoor, Petra
Je blijft je zelf maar verbeteren
Joh die foto's die komen wel dan hou je ons gewoon langer in spanning
ennn 10 km hardlopen nu weer, drink jij soms de hele dag redbull.
Je hebt te veel energie :)
Tnx Grosje.
Met jou kan ik tenminste praten, je bent de enige die wel geduld heeft tot er nieuwe foto´s komen.:D
Nee ik drink heel de dag water en heb geen energie.;)
Duurt nog een aantal weken voordat ik werkelijk 10 km kan hardlopen.:)

• #1.618
Ik heb de afgelopen 3 weken 2x volgens me 5 daagse split getraind en 1x de 4 daagse.
Gister heb ik besloten dat ik voortaan verder ga met de 5 daagse split.
Voor me gevoel train ik me armen veel beter als ik ze samen op dag 5 train ipv met borst en rug.
Dan heb ik voor tri en biceps 3 oefeningen en dat is veel leuker dan 2. :cheer:

yeahhh vandaag ga ik missF supporten bij de YBF. :D
Ik heb zelf meegemaakt hoe hard ze hiervoor heeft getraind en daarom vind ik het extra leuk om te gaan kijken. :cheer:

Heel veel plezier Peet!
Goed opletten bij die poses en routine's van de dames, kom ik volgend jaar naar jou kijken! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven