- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
He meid,
No worry's dat je minder komt loggen, kan het begrijpen. We zijn nu allemaal weer wat drukker..ik heb helaas ook geen tijd om nu elk logje weer goed bij te houden..dus wissel het wat af
.
Ik hoorde al van Dwarf dat het zondag erg geslaagd was! En de foto's van Maaike, helemaal top...ze ziet er weer prachtig uit! En dat zeg je heel goed, waar een wil is...is een weg
. En zelfde geldt natuurlijk voor kwarkie
Er is al een hoop vetjes weggesmolten bij je en je bent heerlijk en gedisciplineerd aan het trainen dus wie weet sta je straks ook wel op het podium
. Weet je dan wel al welke kant? figure of bb?
Pff ik lig sinds maandag ziek thuis, vreselijk lopen braken de hele tijd..vooral k*t in de nacht als je ligt en eigenlijk niet wilt liggen
alles kwam eruit, ook al was er niks meer haha. Gister wel verse kippensoep en fruit binnen kunnen houden en vannacht heerlijk geslapen
, voel me een stuk beter
. Ga denk ik vandaag wel weer proberen te trainen... voel me goed...ik heb gelukkig geen braakneigingen haha, ontbijt blijft goed binnen...en tja..kan het niet laten..
He meid, take care...suc6 met je trainingen en als je af en toe wat update..dan lees ik het wel
, dat kan ik wel bijhouden 
No worry's dat je minder komt loggen, kan het begrijpen. We zijn nu allemaal weer wat drukker..ik heb helaas ook geen tijd om nu elk logje weer goed bij te houden..dus wissel het wat af
.Ik hoorde al van Dwarf dat het zondag erg geslaagd was! En de foto's van Maaike, helemaal top...ze ziet er weer prachtig uit! En dat zeg je heel goed, waar een wil is...is een weg
. En zelfde geldt natuurlijk voor kwarkie
Er is al een hoop vetjes weggesmolten bij je en je bent heerlijk en gedisciplineerd aan het trainen dus wie weet sta je straks ook wel op het podium
. Weet je dan wel al welke kant? figure of bb?Pff ik lig sinds maandag ziek thuis, vreselijk lopen braken de hele tijd..vooral k*t in de nacht als je ligt en eigenlijk niet wilt liggen
alles kwam eruit, ook al was er niks meer haha. Gister wel verse kippensoep en fruit binnen kunnen houden en vannacht heerlijk geslapen
, voel me een stuk beter
. Ga denk ik vandaag wel weer proberen te trainen... voel me goed...ik heb gelukkig geen braakneigingen haha, ontbijt blijft goed binnen...en tja..kan het niet laten..
He meid, take care...suc6 met je trainingen en als je af en toe wat update..dan lees ik het wel
, dat kan ik wel bijhouden 

) Beterschap meid, goed te lezen dat je alweer opknapt!