AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap meid! :kiss: komt wel goed schatje !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Beterschap meid! :kiss: komt wel goed schatje !

Tnx kanjer. :kiss:

Ik kan gelukkig een “knietje” geven zonder dat het al te veel pijn doet.
Het voelt een beetje alsof ik een blauwe plek heb.;)
Momenteel heb ik meer spierpijn in me (onder)rug waardoor ik nog steeds niet helemaal soepel loop.;)
1 keer raden welke spiergroep ik vandaag moet trainen….

Laatst bewerkt:
Euhhhmmm jaahhh... nie handig dan dus... Doe je wel een beetje rustig aan, lekker ding?

Ik heb heel slecht geslapen doordat ik gister pijn in me andere(rechter) heupbeuger heb gekregen dit keer door lunges op de step.:fuu:
Helaas nogal eigenwijs geweest door zowel me trainster als missF niks te laten weten omdat ik me niet wou laten kennen..:o
Me benen training en pumpen was ondanks bovenstaande toch weer super.

61.3 kg gaf net de weegschaal aan:D
Einde van de week laat ik me vet% meten.;)
Zeg eigenwijs vrouwke... ga je volgende keer wel iets melden en niet door dit soort pijn heen trainen?? Je hoeft niemand iets te bewijzen he, je gaat als een speer, en je intensiteit qua trainen ligt volgens mij nu ook hoger: is niet gek als je nog een keer zoiets tegen gaat komen: je lijf geeft aan dat je misschien iets te snel gaat...? Geef je lijf even de kans om daaraan te wennen, met andere woorden: luister naar die pijn en doe het gewoon even iets rustiger aan: betekent ook niet meteen dat je NIET hoeft te gaan, maar wel dat je misschien iets lager in gewicht moet gaan. Had dat toch ook eeen tijdje geleden met mijn schouder? Na rustig aan te doen, is het sinds een paar weken weer beter, en nu trekt mijn lijf het wel om zo intensief en zwaar te gaan. (sorry als ik wat dram nu hoor, maar je bent zo giga fanatatiek - wat ik heel bewonderenswaardig vindt - maar ik sta er ook niet gek van te kijken als jij jezelf een blessure traint en dat zou ik gewoon zonde vinden!)

• #1.646
Zeg eigenwijs vrouwke... ga je volgende keer wel iets melden en niet door dit soort pijn heen trainen?? Je hoeft niemand iets te bewijzen he, je gaat als een speer, en je intensiteit qua trainen ligt volgens mij nu ook hoger: is niet gek als je nog een keer zoiets tegen gaat komen: je lijf geeft aan dat je misschien iets te snel gaat...? Geef je lijf even de kans om daaraan te wennen, met andere woorden: luister naar die pijn en doe het gewoon even iets rustiger aan: betekent ook niet meteen dat je NIET hoeft te gaan, maar wel dat je misschien iets lager in gewicht moet gaan. Had dat toch ook eeen tijdje geleden met mijn schouder? Na rustig aan te doen, is het sinds een paar weken weer beter, en nu trekt mijn lijf het wel om zo intensief en zwaar te gaan. (sorry als ik wat dram nu hoor, maar je bent zo giga fanatatiek - wat ik heel bewonderenswaardig vindt - maar ik sta er ook niet gek van te kijken als jij jezelf een blessure traint en dat zou ik gewoon zonde vinden!)
tnx voor je reactie, volgende keer zeg ik het meteen ipv een dag later.
Ik heb vanavond wel naar me lichaam geluisterd en dat zal ik morgen ook doen als de pijn nog niet over is.
Me schouders zijn dan aan de beurt en ook die doen momenteel nog pijn.
Dat is zeker zonde en ga er voor zorgen dat ik geen blessure op loop.

tnx voor je reactie, volgende keer zeg ik het meteen ipv een dag later.
Ik heb vanavond wel naar me lichaam geluisterd en dat zal ik morgen ook doen als de pijn nog niet over is.
Me schouders zijn dan aan de beurt en ook die doen momenteel nog pijn.
Dat is zeker zonde en ga er voor zorgen dat ik geen blessure op loop.

Zo ist ;)

• #1.650
Ik ben er wel erg blij mee dat alles los geknepen is maar ik moest me op bepaalde plekken echt inhouden om geen auw te roepen.:o

Ik ben er wel erg blij mee dat alles los geknepen is maar ik moest me op bepaalde plekken echt inhouden om geen auw te roepen.:o

auw :( kan mij er iets bij voorstellen.
Ik verwen mijzelf 1x per jaar met een fullbody massage bij zo'n saunaclub maar dan zo'n lekkere en wel 50 min lang zucht... heerlijk :D
Alleen gier ik het dan soms uit omdat het kriebelt :p

Kan je beter een x zoiets gaan doen;)

• #1.653
auw :( kan mij er iets bij voorstellen.
Ik verwen mijzelf 1x per jaar met een fullbody massage bij zo'n saunaclub maar dan zo'n lekkere en wel 50 min lang zucht... heerlijk :D
Alleen gier ik het dan soms uit omdat het kriebelt :p

Kan je beter een x zoiets gaan doen;)
Ik blijf het zowiezo in me gym doen omdat het me ondanks de pijn wel goed doet.
Ik kan me wel voorstellen dat het in zo'n sauna complex heerlijk is.:D
Tot nu toe kom ik daar alleen voor de sauna's enz en niet voor een behandeling.
:roflol: dat doet het bij mij alleen aan de onderkant van me voeten.;)
dankje!
Ik heb goed geslapen, het was alleen niet zo fijn om op me rechter zij wakker te worden.:eek:
Nu de spierpijn minder/weg is merk ik dat me heup toch nog wel gevoelig is.:(

Ik blijf het zowiezo in me gym doen omdat het me ondanks de pijn wel goed doet.

Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het pijnlijk. Volgende keer een washandje tussen je kaken doen :roflol: Erna lijkt het met dan wel weer heerlijk als alles los is.

Goed naar meesteres Sue luisteren hè! Ze is streng maar wel rechtvaardig :D

• #1.655
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het pijnlijk. Volgende keer een washandje tussen je kaken doen :roflol: Erna lijkt het met dan wel weer heerlijk als alles los is.

Goed naar meesteres Sue luisteren hè! Ze is streng maar wel rechtvaardig :D
whaha hij ziet me aankomen.

Ik luister zeker naar Sue.Me trainster heeft me er ook op gewezen dat ik zoiets in het vervolg direct moet zeggen zodat ze de training hier op kan aanpassen. :o

Laatst bewerkt:
  • #1.656
Einde van de week laat ik me vet% meten.;)
Begin volgende week bedoel ik. ;)
Dit zal voor het eerst door me trainster gemeten worden waardoor ik deze meting niet meer met me laatste meting kan vergelijken.:p
Ik krijg dan ook mijn nieuwe voedingsschema.:)
Hier vertel ik verder ook niks over...
Zoals beloofd zal ik deze maand een nieuwe foto maken.:o

Fijn weekend allemaal!

• #1.657
Het trainen is deze week lekker gegaan behalve me rug training.
Toch heb ik deze week genoeg last gehad van spierpijn in me rug.;)
Morgenochtend hoef ik alleen nog maar triceps en biceps te trainen en dan zit het trainen er weer op voor deze week.

Vanavond heb ik na me schouder training 4x50 machine crunches gedaan met een vrouw die ik heb leren kennen.:D
Dat is me buik helemaal niet gewend dus ik ben wel benieuwd of ik morgen kan lachen zonder pijn.:p

En? Kan je nog lachen vandaag of verrek je van de spierpijn? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven