Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het pijnlijk. Volgende keer een washandje tussen je kaken doen :roflol: Erna lijkt het met dan wel weer heerlijk als alles los is.

Goed naar meesteres Sue luisteren hè! Ze is streng maar wel rechtvaardig :D
:devil::evil::whip:

ik had vanmorgen wel darm klachten na het eten van een Mac muffin met ei en spek.:o:( Dat is pas shit.:roflol:
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker.

Wat een shit, straks kan je helemaal niets meer junken :(
De rest van de dag wordt het zeker weer keurig magere eiwitjes, low carb/low fat.........

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Wat een shit, straks kan je helemaal niets meer junken :(
De rest van de dag wordt het zeker weer keurig magere eiwitjes, low carb/low fat.........
ik kan straks weer als de beste junken. :cool: (volgende week een verplicht etentje :D)
ik was een beetje naief door te denken dat het redelijk gezond is en nam er 2.hoppa dat waren 600 cals en een halfvolle melk. :roflol: (het ziet er klein en onschuldig uit)
Na 1 zat ik al een beetje vol.:o
Ik ben nog niet zo lang wakker door het feesten vannacht en weet nog niet wat ik neem. igg kwark ofzo.;)

Laatst bewerkt:
ik kan straks weer als de beste junken. :cool: (volgende week een verplicht etentje :D)
ik was een beetje naief om te denken dat het redelijk gezond is en nam er 2.hoppa dat waren 600 cals en een halfvolle melk. :roflol:
Na 1 zat ik al een beetje vol.:o
Ik ben nog niet zo lang wakker door het feesten vannacht en weet nog niet wat ik neem. igg kwark ofzo.;)

Kijk, daar komt de aap uit de mouw... 2 stuks :roflol:
Hopelijk heb je wel een leuk feest gehad!

• #1.666
Kijk, daar komt de aap uit de mouw... 2 stuks :roflol:
Hopelijk heb je wel een leuk feest gehad!
en achteraf bleek dat je ook gewoon iets lekkers had kunnen bestellen. wij dachten dat je tot 11.00 uur alleen van die ontbijt dingen kan nemen. :fuu:
Dat wel maar ik had het al snel gehad om 3.00 en het leek uren te duren tot het 7.00 was.
Normaal stappen vind ik ook niet meer zo leuk maar met grotere feesten heb ik het blijkbaar nog meer gehad.
Ik begin oud te worden. ;)

en achteraf bleek dat je ook gewoon iets lekkers had kunnen bestellen. wij dachten dat je tot 11.00 uur alleen van die ontbijt dingen kan nemen. :fuu:
Dat wel maar ik had het al snel gehad om 3.00 en het leek uren te duren tot het 7.00 was.
Normaal stappen vind ik ook niet meer zo leuk maar met grotere feesten heb ik het blijkbaar nog meer gehad.
Ik begin oud te worden. ;)

:roflol:
Wacht maar, als je zo oud bent als ik dan kunnen de meeste feesten je wel gestolen worden ;)
Ik vind 7.00 ook wel erg laat, begrijp goed dat je brak bent!
Maak er een lekker rustig avondje van :)

• #1.668
:roflol:
Wacht maar, als je zo oud bent als ik dan kunnen de meeste feesten je wel gestolen worden ;)
Ik vind 7.00 ook wel erg laat, begrijp goed dat je brak bent!
Maak er een lekker rustig avondje van :)
Dan ben je zeker blij als je rustig op de bank mag zitten ipv feesten.:roflol:
Het is ook veel te laat en heel je ritme wordt verstoord.;)
Ik heb een was gedraaid en verder helemaal niks gedaan.:D

• #1.669
Het gaat volgens mij wel weer goed met me heup/heupbuiger.:D
Als ik erop druk is het gevoelig maar lopen/bewegen gaat weer prima.
Dinsdag ga ik weer benen trainen maar ik houd wel in me achterhoofd wat er afgelopen dinsdag is gebeurd.;)

Dinsdag ga ik weer benen trainen maar ik houd wel in me achterhoofd wat er afgelopen dinsdag is gebeurd.;)

Dat gevoel "ken" ik ook wel in je heupen..is echt super vervelend..gek genoeg kreeg ik het toen ook toen ik idd Lunges aan het doen was op een step..was voor mij niet lekker..:(
Succes dinsdag met benen..maar ga je weer Lunges doen dan??

• #1.671
Dat gevoel "ken" ik ook wel in je heupen..is echt super vervelend..gek genoeg kreeg ik het toen ook toen ik idd Lunges aan het doen was op een step..was voor mij niet lekker..:(
Succes dinsdag met benen..maar ga je weer Lunges doen dan??
Balen dat jij het ook hebt meegemaakt.:(
De vorige keer toen ik het in me andere heup had ging ik de eerste training met me trainster wel lunges doen maar moest ik terug omhoog als ik de pijn voelde en dus niet zover door zakken als normaal.
Dankje, geen idee of me trainster ze er inhoud of gaat vervangen door een andere oefening.

Moge peetje, hoe istie skattie? Nog trainen vandaag?

xxx

Dan ben je zeker blij als je rustig op de bank mag zitten ipv feesten.:roflol:
Het is ook veel te laat en heel je ritme wordt verstoord.;)
Ik heb een was gedraaid en verder helemaal niks gedaan.:D

Bankzitten op zich is al een feestje ;)
Moet zeggen dat ik gisteren toch wel iets meer gedaan heb dan jij, maar dat was ook niet zo moeilijk :p

Sterkte met die heupbuigers morgen!

ach ja eigenlijk "kennen" we allemaal wel de zogezegde blessures..mijn mannetje zegt altijd tja het hoort er nou eenmaal bij..sja dat kan wel wezen maar tis super irritant!! Maar ben benieuwd hoe het je afgaat morgen..succes

• #1.675
Moge peetje, hoe istie skattie? Nog trainen vandaag?

xxx
goedenavond kwarkie, na me training gaat het weer lekker met me alhoewel ik daar weinig van zal merken gezien ik bijna ga slapen.;)
Ik kom net thuis van een super borst training en een slechte buik training doordat ik buikpijn kreeg.
Ik heb 10 min gejogd op de loopband en 10 minuten crosstrainer wat veel te weinig is.:p
:kiss:

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Bankzitten op zich is al een feestje ;)
Moet zeggen dat ik gisteren toch wel iets meer gedaan heb dan jij, maar dat was ook niet zo moeilijk :p

Sterkte met die heupbuigers morgen!
Dat doe ik echt te weinig.:o
Dat moet een eitje voor je geweest zijn.:roflol:

Dankje, ik kijk wel uit want een kleine verkeerde stap op de loopband voelt niet fijn. :(
Het lijkt zo kwetsbaar nu het door een minder ergere vetlaag wordt beschermd. ;)

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

ach ja eigenlijk "kennen" we allemaal wel de zogezegde blessures..mijn mannetje zegt altijd tja het hoort er nou eenmaal bij..sja dat kan wel wezen maar tis super irritant!! Maar ben benieuwd hoe het je afgaat morgen..succes
Ik hoop dat het er niet bij hoort maar we ontkomen er denk ik niet aan.:(
tnx! ik ga me best doen om er toch wat van te maken.:)

Dankje, ik kijk wel uit want een kleine verkeerde stap op de loopband voelt niet fijn. :(
Het lijkt zo kwetsbaar nu het door een minder ergere vetlaag wordt beschermd. ;)

Grappig dat jij dat nu ook noemt. Als ik onder een bepaald gewicht zit heb ik dat ook altijd met mijn heupen, dat ze zo ieletjes worden en breekbaar aanvoelen...of is dat nu osteoporose :roflol:

Ik hou je in de gaten he!

:p:)

• #1.678
Grappig dat jij dat nu ook noemt. Als ik onder een bepaald gewicht zit heb ik dat ook altijd met mijn heupen, dat ze zo ieletjes worden en breekbaar aanvoelen...of is dat nu osteoporose :roflol:
Ik dacht dat ik een beetje gek was door die opmerking te plaatsen maar jij hebt er dus ook last van.:p
In jouw geval is het osteoporose ,) :roflol:
het is maar goed dat ik in de gaten wordt gehouden. :p :o

• #1.680
Wel jammer dat je gister niet op me gelet hebt toen ik me refeed een dag ging verlengen Sue.:o
Dat heb ik van jerney geleerd. :roflol: (sorry Jerns ;) )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven