Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wel jammer dat je gister niet op me gelet hebt toen ik me refeed een dag ging verlengen Sue.:o
Dat heb ik van jerney geleerd. :roflol: (sorry Jerns ;) )

Zo zie je maar, van de oudjes kun je leren :D

Vertel vertel, wat heb je allemaal naar binnen gegooid behalve dan dat dubbele Mac ontbijt?

Jerney heeft een goede invloed merk ik :p

Succes vanavond met benen..

en last?? of viel t mee??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.686
Zo zie je maar, van de oudjes kun je leren :D

Vertel vertel, wat heb je allemaal naar binnen gegooid behalve dan dat dubbele Mac ontbijt?

roomboter gevulde koek staafjes en chocolade sint en piet van AH met 50% korting.

Van wie zal ik dat nou geleerd hebben.:D tnx J en C.:roflol: .

• #1.689
Ff een update.
Me vet% is nu 21.9 en wat ben ik blij dat ik dit even nergens mee kan vergelijken.
Het schijnt netjes te zijn dus ik ga lekker knallen met me nieuwe dieet en dan zie ik wel weer hoe me volgende meting zal zijn.
Het heeft geen zin om me druk te gaan lopen maken over een "getal" :o
Vandaag besef ik me ook ineens dat ik een jaar geleden midden in me trainingsdip van een half jaar zat en ruim 12 kilo lichter ben nu.:D

Vanaf morgen geen brood en zuivel (behalve kwark voor het slapen) meer, dat zijn de meest "schokkende" veranderingen.
Voor de rest was ik al gewend om schoon te eten het is nu alleen wat strenger geworden.;)
Ondertussen ben ik wel gewend hoe streng iedereen voor me is.:roflol:

Laatst bewerkt:
Mooi vetpercentage Peet!

Goed bezig meid!
Dat brood weglaten zal je zeer zeker gaan merken, ik neem aan dat je wel je eiwitten hoog blijft houden??

mooi bf al peetjuh.
naar hoeveel wil je toe

Wow! Droompercentage voor me!

Al uitgevogeld wat je doelen zijn? Immer: begeleiding, streng dieet en flink trainen doe je niet voor niks - toch?

Ff een update.
Me vet% is nu 21.9 en wat ben ik blij dat ik dit even nergens mee kan vergelijken.
Het schijnt netjes te zijn dus ik ga lekker knallen met me nieuwe dieet en dan zie ik wel weer hoe me volgende meting zal zijn.
Het heeft geen zin om me druk te gaan lopen maken over een "getal" :o
Vandaag besef ik me ook ineens dat ik een jaar geleden midden in me trainingsdip van een half jaar zat en ruim 12 kilo lichter ben nu.:D

Vanaf morgen geen brood en zuivel (behalve kwark voor het slapen) meer, dat zijn de meest "schokkende" veranderingen.
Voor de rest was ik al gewend om schoon te eten het is nu alleen wat strenger geworden.;)
Ondertussen ben ik wel gewend hoe streng iedereen voor me is.:roflol:

Wauw Peet dat heb je super gedaan het afgelopen jaar ;)
Je gaat als een trein joh!

• #1.696
mooi bf al peetjuh.
naar hoeveel wil je toe
dankje.
rond de 15 alhoewel dat maar een indicatie is.
Ik wil toch in de winter uiteindelijk op onderhoud of er iets boven eten maar dat wil ik pas als het grootste deel van me buikje er eerst af is.
Tenzei me trainster bv bepaald dat ik met 18 eindelijk eens stop met cutten dan maakt me het niet uit als ik de 15 nog niet heb gehaald....
Wow! Droompercentage voor me!

Al uitgevogeld wat je doelen zijn? Immer: begeleiding, streng dieet en flink trainen doe je niet voor niks - toch?
Het uiteindelijk doel is een fysiek zoals de 2 klasse (of1 klasse lager bij de YBF) waar Maaike en Barbara hebben gestaan maar werk in kleine doelen naar dat uiteindelijke doel.

:thumbs:

Geweldig Petra, je bent me al voorbij gestreefd! Dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten, nog even dan zit ik weer in de race :D

Hahaha, Jerney stapt op het gas :p

Is zeker heel netjes Peet! (mag ik nu zoiets zeggen als "zie je wel..." :p ?) Super gedaan van je! Lekker doorknallen!

Hey P,

Gaat lekker hier zo te horen doe je goed meid!
Hoe ziet je nieuwe voeding er uit dan? Wat ga je nu
nog strengen doen als voorheen i.p.v. zuivel en brood eruit gooien?

• #1.700
Wauw Peet dat heb je super gedaan het afgelopen jaar ;)
Je gaat als een trein joh!
volgend jaar ga ik de trein terug nemen en schoon bouwen.:D tjoek tjoek :p

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

:thumbs:

Geweldig Petra, je bent me al voorbij gestreefd! Dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten, nog even dan zit ik weer in de race :D
Sorry ik kon het niet laten:o.Jij komt dan zeker met het vliegtuig?;)

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Hahaha, Jerney stapt op het gas :p

Is zeker heel netjes Peet! (mag ik nu zoiets zeggen als "zie je wel..." :p ?) Super gedaan van je! Lekker doorknallen!
:roflol:

Dat mag je niet zeggen.:p
Het gas van de crosstrainer bleef het maar doen vanavond terwijl ik wou remmen. :mad:
Het stemmetje in me hoofd bleef maar knallen en niet stoppen roepen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven