jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig! met welk vervoersmiddel?ooh haha nice we gaan een race naar de top maken met z'n allenik doe mee!
![]()

Dankje.Zozo, dat gaat lekker Pee! Dat is idd een keurig percentage!
Goeie morgen trouwens![]()

Toch vind ik het nog niet keurig genoeg en heb het idee er dikker uit te zien dan andere met hetzelfde vet%.
Ach ja gewoon lekker blijven knallen en dan komt het wel goed.![]()
Zo istNou nou, er is vooruitgang hé ... en kan heus wel dat je bv meer vocht vasthoudt.
Dan lijkt het ook allemaal wat minder strak hé
Daar ben ik zowiezo blij mee en ik heb gewoon een normaal vet% waar niks mis mee is.Nou nou, er is vooruitgang hé ... en kan heus wel dat je bv meer vocht vasthoudt.
Dan lijkt het ook allemaal wat minder strak hé

Gezellig! met welk vervoersmiddel?
Dankje.
Toch vind ik het nog niet keurig genoeg en heb het idee er dikker uit te zien dan andere met hetzelfde vet%.
Ach ja gewoon lekker blijven knallen en dan komt het wel goed.![]()

Daar ben ik zowiezo blij mee en ik heb gewoon een normaal vet% waar niks mis mee is.
...
Bedenk je dat de gemiddelde Nederlandse vrouw die slank wordt genoemd een vetpercentage heeft van 25% (meestal tussen 25 en 30).
...

Dankje.Zo echt heel netjes vetpercentage hoor!!
En jah..minder koolhydraten ga je wel merken ja..brrr dat vind ik altijd zo zwaar..ik voel me echt snel slappie worden..maar ja..
Zet m op..maar je gaat al zo goed!
Echt tevreden zijn hoor..

Ik mag het denk ik niet maar doe het lekker wel morgen met het kerstfeest.Mag je binnenkort weer junken dan? (sorry heb ik ff nie opgelet?)
Maar wat versta je dan onder slank, als ik vragen mag. In mijn ogen ben jij behoorlijk slank!

tnx. idd, je moet es een beetje trots zijn op wat je hebt bereikt meissie
Prettig weekend
![]()
Je hebt gelijk kwarkie!
Jij ook een fijn weekend!