MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik kom met een straaljager :yes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Wat gaaf! ik wil mee.:p

ooh haha nice we gaan een race naar de top maken met z'n allen :D ik doe mee! ;)

Zozo, dat gaat lekker Pee! Dat is idd een keurig percentage!

Goeie morgen trouwens :kiss:

• #1.705
ooh haha nice we gaan een race naar de top maken met z'n allen :D ik doe mee! ;)
Gezellig! met welk vervoersmiddel? :cool:
Zozo, dat gaat lekker Pee! Dat is idd een keurig percentage!

Goeie morgen trouwens :kiss:
Dankje.

Toch vind ik het nog niet keurig genoeg en heb het idee er dikker uit te zien dan andere met hetzelfde vet%. :o
Ach ja gewoon lekker blijven knallen en dan komt het wel goed. ;)

Toch vind ik het nog niet keurig genoeg en heb het idee er dikker uit te zien dan andere met hetzelfde vet%. :o

Nou nou, er is vooruitgang hé ... en kan heus wel dat je bv meer vocht vasthoudt.
Dan lijkt het ook allemaal wat minder strak hé

• #1.708
Nou nou, er is vooruitgang hé ... en kan heus wel dat je bv meer vocht vasthoudt.
Dan lijkt het ook allemaal wat minder strak hé
Daar ben ik zowiezo blij mee en ik heb gewoon een normaal vet% waar niks mis mee is.
Ik heb ook goede hoop dat ik er beter uit kom te zien nu ik geen brood meer mag en alleen nog kwark als zuivel voor het slapen.:D

Gezellig! met welk vervoersmiddel? :cool:

Dankje.

Vrouwke, wees 's trots op jezelf! VOlgens mij klopt er iets niet met hoe jij denkt dat je er uitziet en hoe je er werkelijk uitziet. Toen ik je laatst zag, vorige maand zag ik al zoveel progressie in vergelijking met de zomer, en dan zie ik je nog gewoon in dagelijkse kleding.

Bedenk je dat de gemiddelde Nederlandse vrouw die slank wordt genoemd een vetpercentage heeft van 25% (meestal tussen 25 en 30). Nou sport jij je helemaal het apelazerus, hebt al flink wat spiermassa en een vetpercentage ONDER de 22%
Je ziet er nu al super uit, geloof me! En sorry... heel cliche: ga daar maar in geloven, want je gaat straks steeds verder en verder en als je niet uitkijkt ben je nooit tevreden! Zo! Schop onder je zelfvertrouwen! Hoppa! En nu weer doorknallen :p

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

:p

Daar ben ik zowiezo blij mee en ik heb gewoon een normaal vet% waar niks mis mee is.

...

Bedenk je dat de gemiddelde Nederlandse vrouw die slank wordt genoemd een vetpercentage heeft van 25% (meestal tussen 25 en 30).

...

+1! Echt heel netjes hoor Peet, 21.9%!
Dat is al beyond een 'normaal' vet%, zoals je het zelf noemde. Mag best trots op jezelf zijn hoor, daar is niks mis mee :)

• #1.711
Lief dat jullie dit zeggen.:o
Tuurlijk ben ik wel trots, alleen nog niet tevreden met dit %.
Ik geloof je ook wel Sue alhoewel ik mezelf nog steeds niet slank vind.
Misschien geloof ik je binnenkort wel voor de 100% want ik merk wel dat je steeds sneller resultaat ziet.

Ik zal komende tijd iniedergeval aan mijn zelfvertrouwen werken want ik heb ondertussen behoorlijk pijn gekregen door al die schoppen die je me geeft.;)

Vandaag heb ik even een volledige knalpauze, de batterij is helemaal leeg.
Pff vandaag snap ik ook "ineens" wat me trainster bedoelt met de opmerking dat het een best streng dieet is.:fuu:
Het zal wel vol te houden zijn maar ik moet vooral even wennen aan minder carbs. (niet dat ik op low carbs zit nu, maar ik zat best hoog nog)
Ik heb veel water gedronken en veel moeten zeiken. :p

Zo echt heel netjes vetpercentage hoor!!:thumbs:
En jah..minder koolhydraten ga je wel merken ja..brrr dat vind ik altijd zo zwaar..ik voel me echt snel slappie worden..maar ja..
Zet m op..maar je gaat al zo goed!
Echt tevreden zijn hoor..

• #1.713
Zo echt heel netjes vetpercentage hoor!!:thumbs:
En jah..minder koolhydraten ga je wel merken ja..brrr dat vind ik altijd zo zwaar..ik voel me echt snel slappie worden..maar ja..
Zet m op..maar je gaat al zo goed!
Echt tevreden zijn hoor..
Dankje.
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te denken dat ik binnenkort weer meer mag eten en dan komt het wel goed.
Zolang ik me maar steeds bewust ben waarvoor ik dit allemaal doe dan valt het best mee.:p
Dat zal ik proberen te zijn. :)

Nog ff Peet, je hebt al een ideaal bf percentage bereikt, nu nog de puntjes op de i!
Ik zie jou volgend jaar al flaneren over het Scheveningse strand :D, zal je Grosje ook wel tegenkomen :roflol:

Mag je binnenkort weer junken dan? (sorry heb ik ff nie opgelet?)
Maar wat versta je dan onder slank, als ik vragen mag. In mijn ogen ben jij behoorlijk slank!

Sterk percentage!:D

idd, je moet es een beetje trots zijn op wat je hebt bereikt meissie :thumbs:

Prettig weekend :kiss:

:heart:

Alvast een fijn weekend :wave:

• #1.719
Mag je binnenkort weer junken dan? (sorry heb ik ff nie opgelet?)
Maar wat versta je dan onder slank, als ik vragen mag. In mijn ogen ben jij behoorlijk slank!
Ik mag het denk ik niet maar doe het lekker wel morgen met het kerstfeest.
Van de 7 dagen heb ik er dan 3 gejunkt.;)
Alhoewel ik wel probeer om zoveel mogelijk goed vlees te scoren en van de frietjes probeer af te blijven.(ik vermoed dat het een lopend buffet is)
Geen garantie of me dit gaat lukken. :roflol:
Iemand die een strak buikje heeft of een klein buikje en waar de rest ook van in verhouding is.
Niet dun hoor dat vind ik niet mooi.
:D tnx.
idd, je moet es een beetje trots zijn op wat je hebt bereikt meissie :thumbs:

Prettig weekend :kiss:

:heart:
:o Je hebt gelijk kwarkie!

Fijn weekend! :kiss: :heart:
Jij ook een fijn weekend!

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar fotooo's!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven