Fitness Seller

Log: Road naar being a Beeer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nogsteeds netjes al m'n trainingen gevolgd;) Alleen wel een kleine aanpassing in m'n split, omdat ik voelde dat ik het toch iets moest veranderen om de spieren te blijven shockeren.
Dag 1: Back/Chest
Dag 2: Legday
Dag 3: Delts and tri's bi's + forearms
"spieren shockeren" is zo'n boute achterlijke term :o

Daarnaast is het onzinnig om dag 1 en dag 3 op deze manier te doen, dag 1 is vele malen groter dan dag 3. Beter een push/pull of rug+biceps/borst+triceps van maken, als je toch al wil splitten.

Of gewoon een fullbody. als beginnner ga je hier weinig uit halen

• Topic Starter Topic Starter

Daarnaast is het onzinnig om dag 1 en dag 3 op deze manier te doen, dag 1 is vele malen groter dan dag 3. Beter een push/pull of rug+biceps/borst+triceps van maken, als je toch al wil splitten.
Zal de source wel even via privé sturen, dan kan je het zien.

Of dat 6 weken schema van Candito, doen jij en ik ook. Daar ga je alleen wel gegarandeerd Candito van haten :).

+1000

Ik snap nu inderdaad wat jullie bedoelen, maar het probleem is dat mijn squatvorm gewoon helemaal bout is. (Zelfs nadat iemand me heeft geprobeerd te helpen deed ik het nog niet goed:o) dus als ik dan bijv Squat als 1 van de hoofdoefeningen doe en geen isolatie dan gaat het hem natuurlijk ook niet worden. En ik kan kan maar 3 dagen pw trainen nu, en niet twee :o

Buiten dat wel weer de laatste benensessie van het jaar gehad. Op naar een 2016 vol succes en gains:D Dit wens ik natuurlijk ook iedereen die mijn log volgt/leest toe!

kan je niet eens met SteenSteen samen trainen hij kan je vast een hoop tips geven over buigen

Wonen niet bepaald bij elkaar in de buurt

Filmen helpt

filmen.

Ik heb er nog eens goed naar gekeken, maar zo gek is dat schema inderdaad nog niet! Vooral ook omdat je om de 4/8 weken toch de optionele oefeningen kan omgooien en er zo toch meer variatie is.

Heb t naar mijn zegge denk ik wel goed aangevuld, wat vinden jullie ervan? (Wil er morgen mee gaan starten)

Het is wel zo dat ik op de 3e dag armen aan toegevoegd heb, maar dit is omdat m'n benen al erg voor lopen en mijn armen extra aandacht nodig hebben gr.

x3dbur.jpg

ik vind helemaal hartstikke mooi

Denk dat dit srs heel veel voor je op gaat leveren als je het een halfjaartje doet.

Gewoon vaak squatten brah, heeft bij mij ook lang geduurd

>

Gewoon vaak squatten brah, heeft bij mij ook lang geduurd

>

Ziet er toch nice uit!;) Wil niet al te kritisch zijn hoor, maar is het eigenlijk niet zo dat bij jouw uitvoering je knien te ver voorbij je voeten uitsteken? Want volgens mij is mijn uitvoering precies hetzelfde maar ik kreeg te horen dat het niet goed was.

Had het filmen nog geprobeerd tegen m'n waterfles, maar ik kreeg toch niet de goede hoek, dus volgende keer met gymbuddy even een filmpje maken. Ook weer gestart met whey en crea.

Krachtstats van de eerste upper hyperthropy day waren best triest (en heb t bovendien niet bijgehouden) dus dat komt de volgende keer.

Heavy Lower Day:

Squat (vorm rambout, dus daar moet ik echt logwel aan werken):
6x50kg
6x50kg
8x60kg

Rack Deadlift (pulls)
2x6x100kg (ook best lastige uitvoering rip)

Legpress
1x8x130kg
1x8x170kg
1x8x190kg hnng heerlijk

Hamstring curl
Nu een nieuw staand apparaat wat wel veel beter is als die oude, maar was wel nog even wennen
3x10x20kg PR

Ook weer even carbjes ingeslagen:)
fc8y8i.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven