- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"spieren shockeren" is zo'n boute achterlijke termNogsteeds netjes al m'n trainingen gevolgdAlleen wel een kleine aanpassing in m'n split, omdat ik voelde dat ik het toch iets moest veranderen om de spieren te blijven shockeren.
Dag 1: Back/Chest
Dag 2: Legday
Dag 3: Delts and tri's bi's + forearms

Zal de source wel even via privé sturen, dan kan je het zien."spieren shockeren" is zo'n boute achterlijke term
Daarnaast is het onzinnig om dag 1 en dag 3 op deze manier te doen, dag 1 is vele malen groter dan dag 3. Beter een push/pull of rug+biceps/borst+triceps van maken, als je toch al wil splitten.
idd de t*fusOf dat 6 weken schema van Candito, doen jij en ik ook. Daar ga je alleen wel gegarandeerd Candito van haten.

idd de t*fus
Is meer powerliftgericht. Gain er verder ziek op, gewoon als assistance aan het einde wat armen pompen dan.
"spieren shockeren" is zo'n boute achterlijke term
Daarnaast is het onzinnig om dag 1 en dag 3 op deze manier te doen, dag 1 is vele malen groter dan dag 3. Beter een push/pull of rug+biceps/borst+triceps van maken, als je toch al wil splitten.
) dus als ik dan bijv Squat als 1 van de hoofdoefeningen doe en geen isolatie dan gaat het hem natuurlijk ook niet worden. En ik kan kan maar 3 dagen pw trainen nu, en niet twee 
Dit wens ik natuurlijk ook iedereen die mijn log volgt/leest toe!Nope dat is niet t geval, maat zal proberen zo snel mogelijk te filmen zodra de kans ertoe iskan je niet eens met SteenSteen samen trainen hij kan je vast een hoop tips geven over buigen
Gewoon vaak squatten brah, heeft bij mij ook lang geduurd
>
Wil niet al te kritisch zijn hoor, maar is het eigenlijk niet zo dat bij jouw uitvoering je knien te ver voorbij je voeten uitsteken? Want volgens mij is mijn uitvoering precies hetzelfde maar ik kreeg te horen dat het niet goed was.