- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keiharde been training gisteren, heb nog eens naar m'n squat- en deadliftuitvoering laten kijken door een gozer die al best lang in t wereldje zit. Paar kleine puntjes waar ik nog aan moest werken, maar voorderest was het perfect! Goede pomp en ze liepen aardig vol[emoji41]volgende keren ga ik de krachtstats er weer bij zetten
Ik snap wat je bedoelt, maar dit had wel echt een postieve invloed op m'n uitvoering[emoji6]Zou serieus niet vertrouwen op een gast in de gym. Vroeger vroeg ik ook om te kijken naar mn form, was helemaal goed volgens de 'fitness instructeur', . Later mezelf gefilmt en dan zie je je fouten. Als je die zelf niet ziet zou ik gewoon hier je form laten checken.
Nieuw schema?Monday Heavy Lower Day (van gisteren)
Squat 3 sets x 6 reps
Opwarmen 2x met stang
1x6x50kg
1x6x70kg
1x6x70kg (ik weet dat ik zwaarder kan, maar even rustig aan doen na 2 weken niet getraind te hebben)
Sumo Deadlift 3 sets x 6 reps
Licht setje met 70 kg inkomen
2x6x100kg (erg wennen, haast nog nooit deze oefening gedaan)
Leg Press 3 sets x 8-12 reps
Weer met de nieuwe machine, slome negatieven.
Standing Hamstring curl 3 sets x 8-12 reps
3x10x25 a 30kg
Nee man, volg deze al ong. 2 maanden, wel een aantal aanpassingen gedaan (zoals hieronder te zien).
Ziet er prima uit. Lijkt veel op candito's lineairNee man, volg deze al ong. 2 maanden, wel een aantal aanpassingen gedaan (zoals hieronder te zien).
Geef nu de ene dat meer aandacht en armen en dan andere meer aan delts ipv gemixt.
![]()
Thanks man, ja is het ook

Back Squat 5 sets x 8 reps
1x8x50kg
2x8x60kg
2x8x70kg Op 6 reps kan ik een stuk zwaarder, maar bezig met mind mossel connection
als je 5x5 doet is dat allemaal met hetzelfde gewicht. Dus in dat geval begin je dus met tellen bij 75. Als ik al mn warm up setjes mee zou tellen zou ik ongeveer halverwege mn warm up moeten stoppen![]()
Daar ben ik me bewust van, maar anders gaat het gewoon echt niet lukken. Gewoon enorm pijn na het squaten, als ik allee 65kg doe heeft dit minder effect lijkt meHeb het zelfs voor je opgezocht, deze pagina in je log was het allemaal al verteld.
Dit is volgens het schema op hypertrophy day en 6 reps op kracht dag
Daar ben ik me bewust van, maar anders gaat het gewoon echt niet lukken. Gewoon enorm pijn na het squaten, als ik allee 65kg doe heeft dit minder effect lijkt me
Ja dat snap ik, maar waarom staat dat zo in je schema.. Ik zou dan op die kracht dat gewoon wat meer volume doen ipv zo highrepDit is volgens het schema op hypertrophy day en 6 reps op kracht dag
Ja dat snap ik, maar waarom staat dat zo in je schema.. Ik zou dan op die kracht dat gewoon wat meer volume doen ipv zo highrep
Ah oke, misschien is het voor hem dan niet zo'n goed schema als hij hier al denkt dat hij niet meer kan, lijkt me ook dat hij dan snel form breakdown krijgt en dan kan je beter low rep doen.Hij volgt het schema dat Candito heeft geschreven, hij heeft het niet zelf gemaakt dus logisch dat hij het zo volgt.
Heb zelf altijd zelfmoordneigingen als ik high rep moet doen van candito maar maakt me deadlift toch sterker.
Zooha, wat voor deadlift variatie doe je trouwens?
M'n doel is het streven naar massa/ esthetiek, niet naar powerlifting doeleinde daarom lijkt me dit juist wel een geschrikt schema. Buiten het feit dat high rep wel wat minder is op de grote compounds..Ah oke, misschien is het voor hem dan niet zo'n goed schema als hij hier al denkt dat hij niet meer kan, lijkt me ook dat hij dan snel form breakdown krijgt en dan kan je beter low rep doen.