AndroidHealthClinic

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hey Kerel! dank je wel! ja jammer dat je net weg was! ik kon nog zwaaien haha! Raymond was ook gauw weg maar die was helemaal hyper van ze pre work out:P

ben je er donderdag ook? dan ben ik er eerder en is het DEADLIFT dag:D BAM!

Haha die was inderdaad behoorlijk aan het stuiteren, mooi toch! Wij hadden gister rug gedaan inclusief deadlift. Vandaag weer ****ing last van mijn onderrug, hoe licht/zwaar ik de DL ook doe, is ook geen spierpijn. Jaartje terug ook al bij de manueel therapeut gelopen omdat ik me rug had verdoet met de DL. Tussenwervelschijf eruit, lekker, nog niet helemaal top. Focus me echt puur op de techniek, niet eens zo zeer op gewicht, maar dan nog.

Goed, donderdag ben ik er inderdaad! Uurtje of half 8 zoals vrijwel altijd! Zie je dan ouwe buffel
 
Tis onmogelijk dat je bij een 1RM van 172,5 al kapot zou gaan bij 3x125, hoe verzuurd, verdoet, of wat je ook bent. Je zegt sets van 20, maar dat was alleen met 50 en 70 kilo. Opwarmgewicht dus, zeker gezien je 1RM, als dat klopt. En waarom zou je trouwens in je opwarmsets al kapot gaan van verzuring, zoals je aangeeft? Dan doe je toch iets niet helemaal goed...
 
Hey Tymboo, Sorry dat ik niet reageerde ik was weg gisteren avond!

Over de sets van 20. Ja ik verzuurde erop. Normaal gesproken doe ik 5x5 en opwarmen via cardio. Dus ik begon met het volle gewicht al gelijk de eerste keer. En de andere oefeningen deed ik max 10 reps. Nu met nieuwe schema ga ik setjes van 20 doen en dan verzuur ik gewoon. ik ben het totaal niet gewent zoveel reps. Me lichaam went er van zelf wel aan en dan gaat het gewicht weer rap omhoog neem ik aan!
 
Wat heb je eraan dan?
 
Wat heb je eraan dan?

Ik ben gaan doen wat me verteld werd hier in me log. En opzich werkt het wel heel goed want ik heb gigantish spierpijn ik denk dat het gewoon wennen is
 
ik bedoel 20 reppers als warming up
 
ik bedoel 20 reppers als warming up

hoorde dat dat zo moest deed het ook met squats. Maar ik ga nu naar de gym! ik post vanavond weer:D!
 
oke voor vandaag eerste keer deadlift gedaan. Zoals ik denk dat ik het goed doe. heb het voor de spiegel gedaan en gekeken of ik het netjes deed.

Deadlift
10x50kg(om te testen)
3x90kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg
3x160kg
Ging wel goed voor een eerste keer denk ik!

Leg press

15x160
15x160
15x160
15x160
15x160

Leg Extentions

17x119(max apparaat)
16x119
16x119
16x119

Leg Curl

15x60
15x60
15x60
12x60

Hypers

25xBW
25xBW
25xBW
25xBW

Farmer walk: was me eerste keer. Iemand mee laten kijken. Eerst de route opgemeten en dan zo ver mogelijk lopen.

49Meter met 140KG(2x70kg dumbbells)
Is dit een oke afstand voor de eerste keer?
 
Niet verkeerd nee 160kg voor de eerste keer!
 
en brah? Geen probleem volgens mij toch volgende week gewoon +10 on the bar?
 
Prima deadlift man, en goede farmer's walk.
 
en brah? Geen probleem volgens mij toch volgende week gewoon +10 on the bar?

Ik denk dat ik voor safe ga en 5k per weer erbij doe!
Prima deadlift man, en goede farmer's walk.
Dank je wel man!

Training van vandaag:

Strict Front Press(staand met barbell)

6x60
6x60
6x62,5

Push Press

12x16(per arm)
12x18
12x18
12x20

Pendlay Row's

12x70
12x70
12x75
12x77,5

Face Pull

12x55
12x60
12x60
12x65

Bicep Curl met Barbell

8x42,5
8x42,5
8x42,5
8x42,5

Bicep Curl @ machine(dropset)

10x50
10x45
10x35
10x30
10x25
10x20
10x15
20x10
Super pomp!! heerlijk
 
Pushpress met dumbbells? Staand met leg drive dus? Dat kan

Nice training iig, sterke presses!
 
Pushpress met dumbbells? Staand met leg drive dus? Dat kan

Nice training iig, sterke presses!

ik had het nog nooit gedaan maar bij google zag ik met dumbbells. ik had me benen stil.

Is dat niet goed dan? hoe moet het wel?
 
Als je benen stil zijn is het geen push press, maar front press.

Military press = geen legdrive en voeten naast elkaar
Front press = geen legdrive en voeten op schouder breedte
Pushpress = legdrive en voeten iets breder dan schouder breedte

Is niet slecht hoor, maar vond het al een rare benaming. Is gewoon shoulder press dus, ook staand met dumbbells?
 
Als je benen stil zijn is het geen push press, maar front press.

Military press = geen legdrive en voeten naast elkaar
Front press = geen legdrive en voeten op schouder breedte
Pushpress = legdrive en voeten iets breder dan schouder breedte

Is niet slecht hoor, maar vond het al een rare benaming. Is gewoon shoulder press dus, ook staand met dumbbells?

ja staand maar dan de dumbbells voor me ipv naast me schouders.
http://www.menshealth.com/mhlists/cms/uploads/1/1001-dbell-push-press-483x300.jpg
 
Laatst bewerkt:
Arnold presses dus? Meen mij te herinneren dat die niet erg leuk voor je schouders zijn.
 
Arnold presses dus? Meen mij te herinneren dat die niet erg leuk voor je schouders zijn.

ik heb het zo gedaan als op de link. volgens die site moet het zo. ook door me knieen iets maar me voeten stil laten staan op de plek
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven