Fitness Seller

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wel prima. Wanneer ik niet reageer op je training is dat 90% van de tijd omdat ik niets toe heb te voegen aan hetgeen er al gezegd is.

Maar zoals dus al gezegd, tis geen sm training en ik ben benieuwd naar de diepte van je squats.
Maar die diepte dat trekken ze zondag wel recht in Papendal. :D

ja daarom! ik ga er puur heen om te leren. Hopelijk leren ze me ook de deadlift want die vind ik wel erg lastig.
 
:sad:

Auw...

Ot: Verder best nette training toch? Let er idd wel op dat je squats onder parralel zijn, niet op :D

Ja ik vond het een super training. lopen doet zeer vandaag:P

Zondag gaan ze het me wel leren neem ik aan:D
 
nette training man
 
vandaag vond ik het erg pittig. zoveel sets en herhalingen ben ik totaal niet gewend. ben nu nog duizelig:P

Bench Press

20x50
20x70
12x90
7x100
4x110
3x125

Allemaal touch and go

Dit was heel wat anders dan 5x5 130kg jeetje man wat pittig was dit. bij de 7x100 begon het te verzuren als de malle!

Incline Dumbbell Press

10x32 per arm
10x32
10x34
8x40

BOR

10x80
10x80
10x80
10x80

CGBP

12x50
12x55
10x60
9x60

Chin up (tot armen bijna strekken)

6x
6x
7x(super dikke hardstyle op mp3 maakte me gek)
6x

Tricep

Push Down

15x77
11x82
7x88
15x60
20x50
20x40
Ik had zo'n lekkere pomp dat ik nog effe wat drop sets moest doen:D

Ik vond het een pittige training. heel anders dan 5x5. ik begon echt te verzuren bij de 10x setjes.

Ik vond het een top training:D
 
Wat is je 1 RM BP als ik vragen mag?
 
Wat is je 1 RM BP als ik vragen mag?

1x 172,5 gedrukt toch and go. dat is me maar 1 keer gelukt 2de keer dat ik het probeerde kwam ik niet over de 170
 
Damn gast! Thats some serious weight!

ja het was in Italie. ik mocht voor 85 euro 2 weken lang met een bodybuilder daar trainen. hij deed elke oefening mee. ik was zo opgefokt dat het gewoon lukte. die kerel riep zo hard dat ik het kon dat ik het nog deed ook!
 
ja het was in Italie. ik mocht voor 85 euro 2 weken lang met een bodybuilder daar trainen. hij deed elke oefening mee. ik was zo opgefokt dat het gewoon lukte. die kerel riep zo hard dat ik het kon dat ik het nog deed ook!

Haha! Hoe kom je daar nu toch bij? Was je op vakantie daar of?
 
3x125 bij een 1rm van 172,5? not sure if serious...
 
Haha! Hoe kom je daar nu toch bij? Was je op vakantie daar of?

ik was op vakantie ja teminste ik vertelde op bodybuilding.com dat ik daar op vakantie ging. toen nodigde hij me uit. heb er zo veel geleerd kwa techniek was het zeker waard!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 23:43 ----------

3x125 bij een 1rm van 172,5? not sure if serious...

ja ik maak geen grapje. maar ik ben die hoge herhalingen echt helemaal niet gewent. bij de 10 verzuur ik als de malle. ik heb al 4 maanden niet boven de 8 reps gezeten. ik vond het vet zwaar. het is totaal anders dan een 5x5 ofzo
 
Brute bench man!

Dank je wel dennis. ik was eigenlijk niet tevreden. ik verzuurde super hard. normaal zit ik wel op 130+ met minimaal 5x.

Ik zal wel spierpijn hebben morgen:meal::meal:
 
bench je wel tot op je borst dan?

zoja, dan heb je wel een bizarre 1rm kracht tov je reps
 
ik was op vakantie ja teminste ik vertelde op bodybuilding.com dat ik daar op vakantie ging. toen nodigde hij me uit. heb er zo veel geleerd kwa techniek was het zeker waard!

Haha internationalisering right there! Wel leuk dat hij je zo uitnodigde overigens.
 
bench je wel tot op je borst dan?

zoja, dan heb je wel een bizarre 1rm kracht tov je reps

Uhm die meneer heeft me geleerd Touch & go. ik tik hem aan en gelijk weg die bar. Dat is toch goed? ja 3x 125 is nie veel. maarja ik ben dit soort sets niet gewent dit is me eerste week dat ik zo train na een hoop commentaar op me schema
 
Uhm die meneer heeft me geleerd Touch & go. ik tik hem aan en gelijk weg die bar. Dat is toch goed?

op zich wel ja (alleen voor PL moet je een pauze op de borst hebben)

maar dan nog is het raar dat je maar 3x125 drukt bij een max van 172,5
 
Jezus lekkere training weer hoor Roderik! Ik was net klaar met trainen, shame! Maar sowieso kom ik niet eens in de buurt van jouw krachtstats haha, damn. Maar het zet wel aan tot nog harder trainen ;)
 
op zich wel ja (alleen voor PL moet je een pauze op de borst hebben)

maar dan nog is het raar dat je maar 3x125 drukt bij een max van 172,5
Ja zoals ik net al zei ben dit niet gewent. 3 weken terug drukte ik 7x 135 en dat ging prima. Dan verzuur ik nog niet als de malle. maar bij sets van 20x brand het wel als de malle:(

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 23:51 ----------

Jezus lekkere training weer hoor Roderik! Ik was net klaar met trainen, shame! Maar sowieso kom ik niet eens in de buurt van jouw krachtstats haha, damn. Maar het zet wel aan tot nog harder trainen ;)

Hey Kerel! dank je wel! ja jammer dat je net weg was! ik kon nog zwaaien haha! Raymond was ook gauw weg maar die was helemaal hyper van ze pre work out:P

ben je er donderdag ook? dan ben ik er eerder en is het DEADLIFT dag:D BAM!
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven