XXL Nutrition

Contest Log (v) Log romina

Volgens mij beginnen we allemaal een beetje vermoeidheidsklachtjes door onze te krijgen.
Nah ja, het is even niet anders. Wel gelukkig dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.

Lekker is dat hè, als je fysio de pijnlijke plekken eruit weet te krijgen! :)
Kan je weer met frisse moed verder.

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag 28 mei:
10.00 : 1 boterham pindakaas / 1 whey shake
11.00 : trainen : benen/billen
12.00 : 1 banaan / 1 whey shake
13.30 : halve buritto / 225 gr magere kwark
16.00 : hetzelfde
18.30 : 200 gr zeevruchten / 2 br boterhammen
21.00 : 200 gr zeevruchten / 1 br boterham
22.30 : handje ongezouten pinda's
23.00 : 225 gr magere kwark
1.30 : 225 gr magere kwark / halve schep whey

He, nog een latertje :)
Kan je ook niet slapen, of kan je morgen uitslapen?

Fijn WEEKEND!!:wave2::wave2:

Fijn Pinksterweekend! ga je nog wat leuks doen, of moet je werken?

Vrijdag 29 mei:
10.00 : 1 boterham pindakaas / 1 whey shake
11.15 : trainen : triceps/biceps
12.15 : 1 banaan / 1 whey shake
13.15 : 2 meergranen boterhammen met slankie en 2 pl runder- en 2 paardenrookvlees
15.45 : 150 gr zeevruchten / 2 br boterhammen
18.45 : 100 gr rivierkreeften / 1 br boterham / flinke schep salade
19.45 : trainen : rug pull ups 5 setjes 10,10,7,5,5
20.15 : 1 whey shake
20.30 - 21.30 : boulderen (is een soort van klimmen, maar dan anders)
22.00 : 225 gr magere kwark / halve turkse pizza met sla/kalfsvlees
1.30 : 225 gr magere kwark / halve schep whey

Kan er wel in komen dat je baalt dat de sportschool dicht is. Ik haal voor zulk soort gelegenheden maar gewoon mijn dumbbells uit de kast en ga zelf wat spelen :)

Geniet van je vrije dag!
Hoe gaat het verder?

Geniet van je vrije dag!
Hoe gaat het verder?

Goed, maar moe. Stond voor vandaag geen training op het programma, maar moest op m'n werk een touw uithangen in de ijswand, waar normaal geen vast touw hangt. Dus moest 2x die wand omhoog (lekker knijpen in die ijsbijlen :p) en bovenin moest ik mezelf vasthouden terwijl ik het systeem klaar maakte en dat begon ik wel te voelen in m'n armen. Had gister natuurlijk ook al die rugtraining met 37 pull ups en ook nog een een boulder sessie erop zitten, dus voel me bovenlichaam nu behoorlijk haha. Lig nu lekker op de bank alle logjes bij te lezen :D

Wow! Goed bezig dus! Beetje te doen 2 keer op een dag? Lekker bijkomen! Heb je verdient!

Goed, maar moe. Stond voor vandaag geen training op het programma, maar moest op m'n werk een touw uithangen in de ijswand, waar normaal geen vast touw hangt. Dus moest 2x die wand omhoog (lekker knijpen in die ijsbijlen :p) en bovenin moest ik mezelf vasthouden terwijl ik het systeem klaar maakte en dat begon ik wel te voelen in m'n armen. Had gister natuurlijk ook al die rugtraining met 37 pull ups en ook nog een een boulder sessie erop zitten, dus voel me bovenlichaam nu behoorlijk haha. Lig nu lekker op de bank alle logjes bij te lezen :D

:nut:

Dat klinkt behoorlijk heftig, ik wil niet ruilen met mijn fietstochten hoor ;)

Het stelt eigenlijk niets voor, maar hakte er gewoon ff in na gister ;)

Nee serieus, die ijswand is er voor de klanten, die het vaak maar eenmalig doen en die komen ook meestal boven. Was meer het systeem dat ik moest maken en onhandig stond samen met de verzuring van gister, dat alles bij elkaar zeg maar.

Ik heb trouwens een vraag gesteld bij supplementen. Als iemand me daar mee kan helpen? Zal het ff kopieren voor hier, denk dat er hier misschien meer mensen lezen ;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-fructose-211125/

Zaterdag 30 mei:
11.30 : 1 schep whey / 1 meergranen boterham pindakaas
13.15 : 1 br boterham 3 pl runderrookvlees
15.15 : 3 kleine pannenkoeken / 250 gr magere kwark
17.30 : 2 br boterhammen 6 pl runderrookvlees
19.30 : hetzelfde
21.30 : 110 gr tilapia / half kopje champignons / 1 schep eiwitpoeder
23.30 : 140 gr gebakken inktvis
1.30 : 225 gr magere kwark / 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: Heb vandaag een nieuw bus met meerdere soort eiwitten gekocht, deze gebruik ik naast de whey en voor het slapen gaan. Heb hem vandaag alleen ff eerder ook al genomen om te testen. Is caramel smaak en smaakt heerlijk :D De whey blijf ik 's morgen gebruiken en rondom m'n trainingen.

Nee serieus, die ijswand is er voor de klanten, die het vaak maar eenmalig doen en die komen ook meestal boven. Was meer het systeem dat ik moest maken en onhandig stond samen met de verzuring van gister, dat alles bij elkaar zeg maar.

Ik heb trouwens een vraag gesteld bij supplementen. Als iemand me daar mee kan helpen? Zal het ff kopieren voor hier, denk dat er hier misschien meer mensen lezen ;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-fructose-211125/

Als het goed is zorgt de fructose voor een steiging in je insuline, dus en daling in de glucose waarde in je bloed, dit zorgt dat weer voor een hogere ratio van spier glycogeen herstel.
Over het algemeen wordt aangeraden zo'n supplement direct na de training te nemen. Het is wel zo dat je beter een supplement met glucose kan nemen dan met fructose gewoon omdat her efficiënter gebruikt wordt. Fructose wordt namelijk verwerkt door je lever terwijl glucose direct geoxideerd wordt in de spier zelf.

Maar om even op je vraag terug te komen, het lijkt niet slecht te zijn om het voor het slapen te nemen, maar misschien moet je eens op sites kijken voor een proteïne shake speciaal gemaakt voor vlak voor het slapen.!

Sterkte met de spierpijn in je bovenlichaam

Hey Romina!
Alles goed?
smaakt dat echt lekker caramel?? :D

Terug
Naar boven