jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He, nog een latertje
Kan je ook niet slapen, of kan je morgen uitslapen?

Kwam pas tegen enen thuis van m'n werk en dan ga ik nooit gelijk slapen. Maar moet nu wel snel m'n bed in, want wil morgen voor m'n werk nog wel trainen![]()
Fijn Pinksterweekend! ga je nog wat leuks doen, of moet je werken?
) en bovenin moest ik mezelf vasthouden terwijl ik het systeem klaar maakte en dat begon ik wel te voelen in m'n armen. Had gister natuurlijk ook al die rugtraining met 37 pull ups en ook nog een een boulder sessie erop zitten, dus voel me bovenlichaam nu behoorlijk haha. Lig nu lekker op de bank alle logjes bij te lezen 
Goed, maar moe. Stond voor vandaag geen training op het programma, maar moest op m'n werk een touw uithangen in de ijswand, waar normaal geen vast touw hangt. Dus moest 2x die wand omhoog (lekker knijpen in die ijsbijlen) en bovenin moest ik mezelf vasthouden terwijl ik het systeem klaar maakte en dat begon ik wel te voelen in m'n armen. Had gister natuurlijk ook al die rugtraining met 37 pull ups en ook nog een een boulder sessie erop zitten, dus voel me bovenlichaam nu behoorlijk haha. Lig nu lekker op de bank alle logjes bij te lezen
![]()

Het stelt eigenlijk niets voor, maar hakte er gewoon ff in na gister![]()

De whey blijf ik 's morgen gebruiken en rondom m'n trainingen.Nee serieus, die ijswand is er voor de klanten, die het vaak maar eenmalig doen en die komen ook meestal boven. Was meer het systeem dat ik moest maken en onhandig stond samen met de verzuring van gister, dat alles bij elkaar zeg maar.
Ik heb trouwens een vraag gesteld bij supplementen. Als iemand me daar mee kan helpen? Zal het ff kopieren voor hier, denk dat er hier misschien meer mensen lezen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-fructose-211125/