Fitness Seller

Contest Log (v) Log romina

Jaja, kan het wel schatten en het gaat vooruit. Ik zie m'n spieren groeien :) Ik voel het zelfs en m'n shirts zitten strakker. Alleen met een huidplooimeting heb je gewoon keiharde cijfers waar je aan moet werken en das soms ook wel fijn ;)
btw. Ik kom net uit de sportschool ... en hoe heet die oefening voor je rug? Bent over barbell row ... dat je beetje door je knieen gaat en rug krom en dan de stang naar je navel toetrekt. Ik pak daarmee meer gewicht dan bij squatten ??? Moet echt die benen eens flink aanpakken zeg.

Jep, das een BOR (Ben Over Row).

Als je met de beentraining squat en met de rugtraining deadlifts doet,zal ik er wel een dag tussen laten...maar ja,wie ben ik :o.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht dat beentraining morgen op nummertje 1 komt te staan ;)

Nee, morgen borst en schouders. Maar donderdag benen idd. Maar ik kom nu, na een paar weken, al bijna m'n spijkerbroeken niet meer in :( Nahjah heb ik weer een rede om te gaan shoppen ;)

Dinsdag 26 mei:
10.15 : 1 whey shake / 1 boterham pindakaas
11.00 : trainen : biceps/rug
12.00 : halve schep whey / boterham pindakaas met hagelslag
13.45 : bagel met kruidenkaas en zalm
16.45 : halve turkse pizza met groenten en kip, zonder saus / 250 ml magere yoghurt
19.45 : hetzelfde
22.30 : 225 gr magere kwark / handje ongezouten pinda's
1.30 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey

Opmerking: bananen waren op, dus heb ik maar hagelslag op m'n brood erbij gedaan, wist niet wat ik anders als snelle suikers kon gebruiken voor na m'n training.

Nee, morgen borst en schouders. Maar donderdag benen idd. Maar ik kom nu, na een paar weken, al bijna m'n spijkerbroeken niet meer in :( Nahjah heb ik weer een rede om te gaan shoppen ;)
Waardeloos is dat met die spijkerbroeken...
Dat probleem heb ik ook altijd....heupen zijn een maat kleiner dan bovenbenen.
Het staat alleen zo raar in een slechtzittende broek :D
Je gebruikt je (onder)rug ook best wel tijdens de squat,dat was meer mijn reden,maar ja ,ik ben ik maar :o.

Je hebt gelijk hoor en ik plaag je maar! :p
Vaak voel je het zelf ook het beste aan of je er beter een dagje tussen kunt laten of niet :)

Volgens m'n schema zou ik op dinsdag ochtend rug doen en donderdag ochtend benen en dan vrijdag avond pas weer rug. Maar afgelopen week liep anders ivm met hemelvaartsdag.
En jah, ik voel m'n onderrug wel ;)

Mooi zo, spierpijn is fijn. Zet hem op meis, op naar de te kleine shirts!

Woensdag 27 mei:
10.00 : 1 whey shake / 1 boterham pindakaas
13.00 : halve buritto / 225 gr magere kwark
16.00 : hetzelfde
18.45 : 1 banaan / 1 whey shake
19.00 : trainen : borts/schouders
20.00 : 1 banaan / halve schep whey
21.45 : boterham 6 pl runderrookvlees / 2 eieren
24.00 : 225 gr magere kwark / halve schep whey

Volgens m'n schema zou ik op dinsdag ochtend rug doen en donderdag ochtend benen en dan vrijdag avond pas weer rug. Maar afgelopen week liep anders ivm met hemelvaartsdag.
En jah, ik voel m'n onderrug wel ;)

Schema kan in de war lopen he met die vrije dagen dat de fitness dicht zit,heb die va mij ook moeten omwisselen in dagen.
dan heb je goed getraind als jeje onderug nog voelt:p

Jah, en komend weeken wordt helemaal erg. Zaterdag is zowiezo al m'n rustdag omdat ik dan moet werken overdag en de sportschool 's avonds niet open is. Maar dan is het zondag en maandag ook nog eens pinksteren. En ik wil toch wel iets doen, dat wordt dus hardlopen haha.
Gisteren weer bij de fysio geweest. Tijdens m'n schouder oefeningen voelde ik behoorlijk iets onprettigs bij m'n schouderblad. Aangezien de fysio er rond liep ff naar laten kijken, was een knoop in een spier. Omdat ik later die avond toch een afspraak bij haar had, heeft ze gelijk heel m'n rug gemasseerd (zo dat voelde best lekker) en 3 werveltjes gekraakt :) Daarna mezelf nog even verwend met een zonnebankje :D

Jah, en komend weeken wordt helemaal erg. Zaterdag is zowiezo al m'n rustdag omdat ik dan moet werken overdag en de sportschool 's avonds niet open is. Maar dan is het zondag en maandag ook nog eens pinksteren. En ik wil toch wel iets doen, dat wordt dus hardlopen haha.
Gisteren weer bij de fysio geweest. Tijdens m'n schouder oefeningen voelde ik behoorlijk iets onprettigs bij m'n schouderblad. Aangezien de fysio er rond liep ff naar laten kijken, was een knoop in een spier. Omdat ik later die avond toch een afspraak bij haar had, heeft ze gelijk heel m'n rug gemasseerd (zo dat voelde best lekker) en 3 werveltjes gekraakt :) Daarna mezelf nog even verwend met een zonnebankje :D

Gelukkig mooi op tijd erbij dus!

Jezelf verwennen mag ook af en toe.. ;)

Maar, vandaag dus benen trainen? :D

Woensdag 27 mei:
10.00 : 1 whey shake / 1 boterham pindakaas
13.00 : halve buritto / 225 gr magere kwark
16.00 : hetzelfde
18.45 : 1 banaan / 1 whey shake
19.00 : trainen : borts/schouders
20.00 : 1 banaan / halve schep whey
21.45 : boterham 6 pl runderrookvlees / 2 eieren
24.00 : 225 gr magere kwark / halve schep whey

Hoeveel kcal bevat zo'n whey shake nou?

Eet je niet een beetje weinig ?

Gelukkig mooi op tijd erbij dus!

Jezelf verwennen mag ook af en toe.. ;)

Maar, vandaag dus benen trainen? :D

Ja, heb ik vanmorgen gedaan. Voor m'n gevoel ging het niet zo heel lekker. Was behoorlijk moe nog en 's morgens ben ik toch al nooit op m'n best ;) Maar voel m'n linkerbovenbeen wel nu ;) Niet dat de gewichten minder waren, maar ik had verwacht er weer wat bovenop te kunnen gooien, maar dat zat er niet in.
Gisteren was ik al zo moe, ben voor mijn doen echt vroeg naar bed gegaan om 12 uur en heb tot 10 uur in bed gelegen. Heb daardoor gisteren dus ook 1 maaltijd gemist :( maar nu gaat het weer oke, dus komt goed :D

Terug
Naar boven