Fitness Seller

Contest Log (v) Log romina

hihihi, gezellig bezig meiden!
Hoe gaat met je Romina?

• Topic Starter Topic Starter
Jah, gaat goed, heb vandaag voor het eerst geen spierpijn meer sinds vrijdag ;) Maar ben al 3 dagen niet gaan trainen. Zaterdag moest ik werken en gister en vandaag is de sportschool dicht. Morgen kan ik misschien ook niet, omdat ik voor m'n werk met m'n vader mee wil naar het ziekenhuis, die moet voor onderzoek. Dus dan wordt het pas weer woensdag avond. Maar misschien ga ik straks anders thuis (zit nu op m'n werk) nog wel ff chinnen en buikspieren doen, heb ik dat alvast gedaan.

Maandag 1 juni:
10.00 : 1 schep whey / 1 meergranen boterham pindakaas
12.30 : 2 br boterhammen met slankie
15.00 : 3 kleine pannenkoeken / 250 gr magere kwark
18.00 : 200 gr zeevruchten / 4 stukjes ciabatta brood
20.15 : 1 schep whey
20.15 : pull ups 5 setjes van 10, 10, 6, 6, 5
21.15 : halve pizza tonijn met 56 gr extra tonijn
24.00 : 225 gr magere kwark
1.45 : 1 schep eiwitpoeder

Jah, gaat goed, heb vandaag voor het eerst geen spierpijn meer sinds vrijdag ;) Maar ben al 3 dagen niet gaan trainen. Zaterdag moest ik werken en gister en vandaag is de sportschool dicht. Morgen kan ik misschien ook niet, omdat ik voor m'n werk met m'n vader mee wil naar het ziekenhuis, die moet voor onderzoek. Dus dan wordt het pas weer woensdag avond. Maar misschien ga ik straks anders thuis (zit nu op m'n werk) nog wel ff chinnen en buikspieren doen, heb ik dat alvast gedaan.

Succes met je vader! Hoop dat alles goed is. Enneh, hoe doe je dat chinnen toch? Los, met ondersteuning? Hoeveel reps doe je? Het ziet er altijd zo gaaf uit als een vrouw goed kan chinnen, en het lijkt me dat jij als klimster het aardig wat reps kan!

Succes met je vader! Hoop dat alles goed is. Enneh, hoe doe je dat chinnen toch? Los, met ondersteuning? Hoeveel reps doe je? Het ziet er altijd zo gaaf uit als een vrouw goed kan chinnen, en het lijkt me dat jij als klimster het aardig wat reps kan!

Chinnen of pull ups, wat het ook is, daar vergis ik me altijd in. Ik doe ze iig met de handpalmen van me af. En jah, ik heb de afgelopen 2 keren in 5 setjes al 37 pull ups weten te doen.

Verder was het vandaag een zooitje wat betreft eten. Was voor mijn doen veelste vroeg op, 7 uur, en heb voor m'n gevoel te weinig eiwitten en teveel koolhydraten op vandaag. Ook geen training gedaan, omdat ik daar geen tijd voor had vanmorgen, maar heb nog wel even op m'n werk aan de muur gehangen om een route te bouwen.

Na ruim 18 jaar ben ik vanaf vandaag gestopt met roken. Cold turkey zoals ze dat noemen :D. Eens kijken hoe het bevalt en wat het met m'n lichaam doet.

Hey super dat je gestopt bent! Vorig jaar zelf ook na 17 jaar gestopt, in 1 keer. Vond de eerste week heel hysterisch... kreeg spontaan ADHD waar iedereen gek van werd, terwijl ik het zelf heel grappig vond :p Bij gebrek aan iets aan mijn handen ben ik aan het zoethout gegaan, dat hielp erg! En suikervrije lollies en dan eindeloos nog aan het stokje blijven kauwen. Als ik dat niet had ging ik toch meer eten dan normaal, dus hou de stokjes in de buurt!!! Uiteindelijk vond ik het redelijk makkelijk, eerste maand is even doorbijten, maar je merkt al snel dat je meer energie krijgt, en meer gaat ruiken en meer lucht krijgt, dat vond ik heel fijn en motiverend.

Helaas ben ik na 9 maanden weer begonnen, uit frustratie rond mijn toenmalige werk... Het is dus wel goed om te weten waarbij je de meeste behoefte hebt om te roken...
Zelf ga ik na het trouwen weer een poging doen om te stoppen, doe ik lekker met je mee!
Succes met stoppen!

oja... dat chinnen/pull uppen, als je het nog niet zelf kan en je hebt geen hulp, hoe kun je het dan het beste trainen?

een stoel er iets verder/schuin vanaf zetten, waar je je voeten op laat rusten. Dan kun je met je tenen of enkels een beetje meeduwen. Dit ga je dan wel weer voelen in je buikspieren, omdat je dan een beetje schuin hangt. Maar dit vond ik zelf het prettigst werken als ik lange sets wilde doen

Woensdag 4 juni:
10.30 : 1 meergranen boterham pindakaas / 1 schep whey
13.30 : 2 boterhammen slankie met 5 pl runderrookvlees
16.00 : halve buritto / 250 gr magere kwark
18.00 : 250 gr magere kwark
19.30 : 100 gr kibbeling
20.25 : halve schep eiwitpoeder
20.30 - 21.00 fysio
21.00 : trainen : schouders/biceps
22.00 : 1 banaan / 1 schep whey
23.00 : 75 gr kipfilet / half kopje groente / 1 tomaat
1.00 : 225 gr magere kwark / 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: Voelde vandaag bij de oefeningen wel wat meer m'n schouder "kraken", maar nog niet echt pijnlijk. Moet even kijken hoe ik m'n trainingen ga inplannen de komende week. Heb namelijk mensen beloofd om 3 wedstrijdroutes te bouwen, das al een training op zich ;).

Succes met stoppen! :D

Na ruim 18 jaar ben ik vanaf vandaag gestopt met roken. Cold turkey zoals ze dat noemen :D. Eens kijken hoe het bevalt en wat het met m'n lichaam doet.

Bikkel!!!!!! Mijn ouders zijn heel cliché op 1 Januari gestopt, Succes, sterkte, en gebruik alle afkick verschijnselen maar in de sportschool!

Heel veel succes Romina :)!
Ik ben al heel lang geleden gestopt maar ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Nu mijn man nog :(

Het duurt misschien eventjes maar na verloop van tijd, ga je jezelf echt stukken beter voelen!!!

Zet hem op hoor!

En, hoe is het gegaan vandaag?
Hoop wel goed, zet hem op!

Terug
Naar boven