Dan ben ik paar keer vlak in de buurt geweest.
Ik heb wandelschoenen bij Beversport gekocht en fiets/spinning kleding bij Hans Struijk.
Tevens zit mijn werk dicht bij dat van jou.
Succes met trainen deze week.
Ook koffie doen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben ik paar keer vlak in de buurt geweest.
Ik heb wandelschoenen bij Beversport gekocht en fiets/spinning kleding bij Hans Struijk.
Tevens zit mijn werk dicht bij dat van jou.
Succes met trainen deze week.

Maar ben al 3 dagen niet gaan trainen. Zaterdag moest ik werken en gister en vandaag is de sportschool dicht. Morgen kan ik misschien ook niet, omdat ik voor m'n werk met m'n vader mee wil naar het ziekenhuis, die moet voor onderzoek. Dus dan wordt het pas weer woensdag avond. Maar misschien ga ik straks anders thuis (zit nu op m'n werk) nog wel ff chinnen en buikspieren doen, heb ik dat alvast gedaan.Ik lust geen koffie.

Ik lust geen koffie.
Dat zal dan een keer na me werk worden na mijn vakantie indien je ook thee of water hebt![]()

Jah, gaat goed, heb vandaag voor het eerst geen spierpijn meer sinds vrijdagMaar ben al 3 dagen niet gaan trainen. Zaterdag moest ik werken en gister en vandaag is de sportschool dicht. Morgen kan ik misschien ook niet, omdat ik voor m'n werk met m'n vader mee wil naar het ziekenhuis, die moet voor onderzoek. Dus dan wordt het pas weer woensdag avond. Maar misschien ga ik straks anders thuis (zit nu op m'n werk) nog wel ff chinnen en buikspieren doen, heb ik dat alvast gedaan.
Succes met je vader! Hoop dat alles goed is. Enneh, hoe doe je dat chinnen toch? Los, met ondersteuning? Hoeveel reps doe je? Het ziet er altijd zo gaaf uit als een vrouw goed kan chinnen, en het lijkt me dat jij als klimster het aardig wat reps kan!
Bij gebrek aan iets aan mijn handen ben ik aan het zoethout gegaan, dat hielp erg! En suikervrije lollies en dan eindeloos nog aan het stokje blijven kauwen. Als ik dat niet had ging ik toch meer eten dan normaal, dus hou de stokjes in de buurt!!! Uiteindelijk vond ik het redelijk makkelijk, eerste maand is even doorbijten, maar je merkt al snel dat je meer energie krijgt, en meer gaat ruiken en meer lucht krijgt, dat vond ik heel fijn en motiverend.Na ruim 18 jaar ben ik vanaf vandaag gestopt met roken. Cold turkey zoals ze dat noemen. Eens kijken hoe het bevalt en wat het met m'n lichaam doet.

.Welke graad moeten deze zijn ? Want je hebt "wedstrijdroutes" en wedstrijdroutes ;-)Heb namelijk mensen beloofd om 3 wedstrijdroutes te bouwen, das al een training op zich.
Na ruim 18 jaar ben ik vanaf vandaag gestopt met roken. Cold turkey zoals ze dat noemen. Eens kijken hoe het bevalt en wat het met m'n lichaam doet.
Durf je het aan als ik een klimpoging kom doen?

Na ruim 18 jaar ben ik vanaf vandaag gestopt met roken. Cold turkey zoals ze dat noemen. Eens kijken hoe het bevalt en wat het met m'n lichaam doet.