maaike1976
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m68
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat net zo vaak is, als dat ik hem juist probeer te ontwijken, dan is dat VEEL![]()

Jee romina...idd veel maaltijden..en sommige ook heel erg laat. Slaap je wel voldoende? In de rust groeien je spieren......Wat een super stofwisseling( voor jou niet dan
)
Jah, mijn werkritme is nogal laat. Werk soms tot 12 uur 's avonds, dus eer ik dan thuis ben en in bed lig ... sta ook wat later op dan de meeste mensen.
Ik probeer wel ergens tussen de 7 a 8 uur slaap te krijgen per nacht. Vroeger lukte dat niet, maar nu breng ik mezelf echt op tijd naar bed haha, anders kan ik 's morgens niet goed trainen.
Kom net terug uit de sportschool, schouders en borst getraind. En ik kreeg complimentjes over m'n biceps haha. Zal even kijken of m'n vriendin binnenkort weer even langs wil komen om foto's te maken.

[/B]
cool!!weer goed getraind!!! ben benieuwd naar je foto
![]()

Hmmm, heb eens gekeken, maar je eet wel vaak maar niet echt veel, misschien iets meer boterhammen, ipv steeds maar 1? Ik zie ook niet iets als volkoren pasta oid staan. Wel goed voor jezelf zorgen hoor!
. Ik ben nu in totaal iets van anderhalf kilo aangekomen en denk niet dat er vet bij is als ik het bekijk in de spiegel. Vrienden en collega's zagen ook al duidelijk dat m'n armen groter waren geworden.
En als je eens bij de andere dagen kijkt? Dan eet ik wel meer boterhammen. Vind je die dagen ook weinig? Andere vonden juist weer dat ik veel at. Ik ga momenteel voor spiergroei en dat lijkt aardig te werken. Heb het idee dat bf een beetje hetzelfde blijft als ik in de spiegel kijk, alhoewel ik vandaag een beetje het idee had dat het minder was geworden. De laatste dagen ben ik in gewicht weer aangekomen.
Ben pas sinds eind april/begin mei weer naar de sportschool aan het gaan. Toen ik weer begon zat ik onder de 52 kilo, nu zit ik op de 53 (gister was het 53,5). Het schommelt per dag, maar de schommeling is wel steigend. Ik ben nu in totaal iets van anderhalf kilo aangekomen en denk niet dat er vet bij is als ik het bekijk in de spiegel. Vrienden en collega's zagen ook al duidelijk dat m'n armen groter waren geworden.
Ik heb vandaag/vanmorgen idd wel wat weinig gegeten, normaal had ik bij de 2de maaltijd ook wel 2 boterhammen genomen, maar ik werd al moe wakker en had geen honger. En ik had niet verwacht daarna zooo lang te slapen (dacht dat een wekker niet nodig was haha).
Is trouwens ook verstandig om in dit stadium nog even niet op de spiegel af te gaan, maar echt op de vetmeter.
Ze zeggen wel vaker, meten=weten gissen=missen!
en die weegschalen kloppen voor geen kant.Jah, dat snap ik. maar bij mij op de sportschool doen ze niet meer aan huidplooimetingen die weegschalen kloppen voor geen kant.

Nou, weegschalen kloppen als je daar vanuit blijft gaan.
Mijn huidplooi meting komt op 14,4% en de electrische meter die je met 2 handen moet vasthouden komt ongeveer 6% hoger uit.
Maar als jij bijvoorbeeld elke week van dat percentage uit blijft gaan, zie je wel wat je zakt. Als het WEL een keer voor handen is, kan je daarop overstappen, maar dat kan je iig meer meten als gissen
Tis even aanklooien, maar je komt er wel![]()
Oke, ik ben op die weegschaal gaan staan, de dag dat ik begon. Die gaf 22% aan. Vanaf die dag heb ik geen chocolade meer gegeten en alleen nog meer netjes en op m'n eten gelet en bijna elka dag naar de sportschool. Een week later laat ik me weer meten en er zit 2 % bij. Vond ik toch wel raar. Hadden ze nog zo'n ander dingetje wat je vast moet houden en die kwam weer een paar procenten lager uit.
Dus vond het wel raar, ga ik trainen en op m''n eten letten en komt er zo 2% bij in een week. Dus ik denk, doe ik het na 2 weken weer en was er maar 1 procent vanaf, maar dus alsnog 1 procent meer dan toen ik begon. Klopt volgens mij niet helemaal. dat ding schijnt ook te kunnen zien hoeveel je aan gewicht aan kleding aan hebt. Dus doe ik hetzelfde aan en nog geeft ie wat anders aan.

Neem gewoon iedere week een meetlint om je maten te meten dat doe ik ook.
Je weet dan wel niet je bf% maar je ziet wel je progressie!
Jah, maar stel dat ik dan m'n armomtrek bv meet. Wordt ie groter, kan het zijn dat er spier bij is, maar misschien ook vet. Wordt ie kleiner, dan kan er spier af zijn of vet, alhoewel ik op dit moment niet van spierverlies uitga.
Dus bij dat meten krijg ik dan ook een beetje een dubbel gevoel.
Ik ga nu op de weegschaal staan en vergelijk het in de spiegel.
Na de 8 weken wil ik hier gewoon mee verder, dus zal ik tzt wel eens m'n vet via een huidplooimeting ergens laten doen. Ik doe nu m'n best deze 8 weken en daarna ga ik wat meer lange termijn doelen stellen.

Jah, maar stel dat ik dan m'n armomtrek bv meet. Wordt ie groter, kan het zijn dat er spier bij is, maar misschien ook vet. Wordt ie kleiner, dan kan er spier af zijn of vet, alhoewel ik op dit moment niet van spierverlies uitga.
Dus bij dat meten krijg ik dan ook een beetje een dubbel gevoel.
Ik ga nu op de weegschaal staan en vergelijk het in de spiegel.
Na de 8 weken wil ik hier gewoon mee verder, dus zal ik tzt wel eens m'n vet via een huidplooimeting ergens laten doen. Ik doe nu m'n best deze 8 weken en daarna ga ik wat meer lange termijn doelen stellen.

Ik voel het zelfs en m'n shirts zitten strakker. Alleen met een huidplooimeting heb je gewoon keiharde cijfers waar je aan moet werken en das soms ook wel fijn 
Moet echt die benen eens flink aanpakken zeg.