AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log romina

Opmerking: Heb vandaag een nieuw bus met meerdere soort eiwitten gekocht, deze gebruik ik naast de whey en voor het slapen gaan. Heb hem vandaag alleen ff eerder ook al genomen om te testen. Is caramel smaak en smaakt heerlijk :D De whey blijf ik 's morgen gebruiken en rondom m'n trainingen.

Caramelsmaak klinkt super lekker!
Welk merk is dat en waar heb je het besteld? Ga ik eventjes googlen :)

• Topic Starter Topic Starter
Caramelsmaak klinkt super lekker!
Welk merk is dat en waar heb je het besteld? Ga ik eventjes googlen :)

Het is eiwit 85i van Fitshape, 85 schijnt niet echt hoogwaardig te zijn, maar ik ga dit gewoon eens proberen. Heb voor de andere tijden natuurlijk nog de whey. Ik heb het in een winkel gekocht in Den Haag. Maar weet de naam niet en ook de straatnaam niet, dus weet ook niet of zij een website hebben :(

Het is eiwit 85i van Fitshape, 85 schijnt niet echt hoogwaardig te zijn, maar ik ga dit gewoon eens proberen. Heb voor de andere tijden natuurlijk nog de whey. Ik heb het in een winkel gekocht in Den Haag. Maar weet de naam niet en ook de straatnaam niet, dus weet ook niet of zij een website hebben :(

Ik let er tegenwoordig op wat er allemaal inzit, doe je dat ook? en whey isolaat is het beste zonder aspertaam 9 zoetstof)

Ik let er tegenwoordig op wat er allemaal inzit, doe je dat ook? en whey isolaat is het beste zonder aspertaam 9 zoetstof)

Wel een beetje, maar nog niet zo heel erg. Ik denk dat dit voor mij al zowiezo beter is dat ik nu train en eiwitten neem, dan niets te nemen. Maar ga er idd wel steeds meer op letten, ook qua voeding. Na de 8 weken wil ik hier gewoon mee verder gaan :) En steeds lees ik wat, vergelijk ik het en leer er weer van.

De prijsverschillen op google zijn echt belachelijk en jouw smaak valt natuurlijk in de duurste categorie :(

De vanille zag ik al voor 19,95 per 750gr, ik heb nog niet echt naar de samenstelling gekeken.
Zelf heb ik zulk soort eiwit .n.l. van BSN: Syntha-6 is ook niet echt goedkoop maar de smaken en samenstelling zijn wel ok.

De prijsverschillen op google zijn echt belachelijk en jouw smaak valt natuurlijk in de duurste categorie :(

De vanille zag ik al voor 19,95 per 750gr, ik heb nog niet echt naar de samenstelling gekeken.
Zelf heb ik zulk soort eiwit .n.l. van BSN: Syntha-6 is ook niet echt goedkoop maar de smaken en samenstelling zijn wel ok.

O, daar heb ik helemaal niet op gelet, volgens mij ben ik altijd wel zo rond de 30 euro kwijt voor een bus. Eerst hadden we een nog andere, weet het merk niet meer, was ook ongeveer die prijs. Maar die was op en er zit een zaakje die allemaal fitness apparaten enzo verkoopt om het hoekje van m'n werk, dus was ik daar laatst ff binnen gelopen. Daar heb ik nu ook de whey vandaan en nu dan ook deze. Was gister ook iets meer dan 60 euro kwijt idd.
En... :D ... ik heb van die dingen besteld (weet de naam niet) die je om je enkels moet doen. Dan moet je daarmee aan ondersteboven een stang gaan hangen en omhoog komen voor je buikspieren. Zou volgende week ergens binnen komen :D dus ben benieuwd. Denk dat ik het alleen train als er iemand anders thuis is, want dalijk ga ik tot het uiterste en kom ik niet meer omhoog en hang ik daar ;)

Opmerking: Heb vandaag een nieuw bus met meerdere soort eiwitten gekocht, deze gebruik ik naast de whey en voor het slapen gaan. Heb hem vandaag alleen ff eerder ook al genomen om te testen. Is caramel smaak en smaakt heerlijk :D De whey blijf ik 's morgen gebruiken en rondom m'n trainingen.

Oeh, caramelsmaak... dat klinkt echt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, Zoetermeer, is er vlakbij. Maar ik werk wel in Den Haag, hoezo? :D

O vertel:p... hahaha;) nee ben geboren in Den-Haag... en tot ongeveer 18 jaar ofzo ben ik verhuist:D dus 7 jaar niet meer:D..
maar kom wel regel matig in Den haag!

O vertel:p... hahaha;) nee ben geboren in Den-Haag... en tot ongeveer 18 jaar ofzo ben ik verhuist:D dus 7 jaar niet meer:D..
maar kom wel regel matig in Den haag!

Ik werk bij Steep Part, das een klimhal en ligt net achter Holland Spoor. In hetzelfde gebouw waar ook de grote Bever winkel zit. Dus als je een keer in de buurt bent ;) ff koffie doen ;)

Ik werk bij Steep Part, das een klimhal en ligt net achter Holland Spoor. In hetzelfde gebouw waar ook de grote Bever winkel zit. Dus als je een keer in de buurt bent ;) ff koffie doen ;)

hahaha.... Joh gezellig:D hahaha...
Maar dat klimhal ken ik niet???.... dat tie daarzat....?
Richting megastore??:rolleyes:

En... :D ... ik heb van die dingen besteld (weet de naam niet) die je om je enkels moet doen. Dan moet je daarmee aan ondersteboven een stang gaan hangen en omhoog komen voor je buikspieren. Zou volgende week ergens binnen komen :D dus ben benieuwd. Denk dat ik het alleen train als er iemand anders thuis is, want dalijk ga ik tot het uiterste en kom ik niet meer omhoog en hang ik daar ;)

:roflol:

Ik zie het al helemaal voor me dat je al een half uurtje hulpeloos hangt voordat je gered wordt, hihi....
Ben benieuwd wat je van die dingen vindt, ik weet ook niet hoe het heet :)

Zaterdag 31 mei:
11.15 : 1 meergranen boterham pindakaas / 1 schep whey
13.45 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
15.45 : 1 stuk tilapia / 1 boterham
19.00 : gesteengrilled (div stukjes vlees en wit stokbrood met kruidenboter)
22.30 : 1 boterham met 3 pl runderrookvlees / 1 schep eiwitpoeder
24.00 : 225 gr magere kwark
1.45 : 225 gr magere kwark / 1 schep eiwitpoeder

Joh! Wij gaan wel eens klimmen in die hal met collega's, wat grappig! Wie weet kom ik je nog wel een keer tegen :)

Dan ben ik paar keer vlak in de buurt geweest.
Ik heb wandelschoenen bij Beversport gekocht en fiets/spinning kleding bij Hans Struijk.
;)
Tevens zit mijn werk dicht bij dat van jou.
Succes met trainen deze week.

Joh! Wij gaan wel eens klimmen in die hal met collega's, wat grappig! Wie weet kom ik je nog wel een keer tegen :)

Bedoel je die in Den Haag of Rotterdam, aangezien je zelf in Schiedam woont. Ik ken bijna alle klanten bij naam, maar er gaat geen belletje rinkelen haha. Ik ben die kleine ;) die daar rondloopt en op dit moment ook het enige meisje dat er werkt :D. Kom anders binnenkort weer eens klimmen :), wel ff zeggen wie je bent dan he ;)

Terug
Naar boven