MuscleMeat

Contest Log (v) Log romina

• Topic Starter Topic Starter
Welke graad moeten deze zijn ? Want je hebt "wedstrijdroutes" en wedstrijdroutes ;-)

Ergens tussen 6a en 6c was ik van plan om te gaan bouwen. Vandaag een 6a gebouwd, maar valt waarschijnlijk iets makkelijk uit. Het is voor een kinderwedstrijd, dus das voor mij wel makkelijk bouwen met m'n 1,54 lengte haha. Heb dit al wel vaker gedaan.
Was ik vanmiddag op ongeveer 13/14 meter, nog maar paar meter tot de top (op 16 is dat), zijn m'n greepjes op. Dus ik weer helemaal naar beneden en nieuwe gepakt en weer omhoog, lekker stukkie door de overhang :cool: ben ik bijna klaar, moest nog 4 grepen ofzo ... wil ik een greep hard aandraaien en zet m'n gewicht er een beetje in ... schiet die sleutel uit m'n hand :mad: zo naar beneneden. Gelukkig was de hal dicht, want er klonk een behoorlijk gevloek door de hal ;) Toen had ik het gehad en heb de laatste greepjes er met de hand ingedraaid en later iemand anders omhoog gestuurd met de sleutel ;)

Donderdag 4 juni:
10.30 : 1 schep whey
weer terug naar bed, was moe
13.00 : 1 meergranen boterham pindakaas
14.30 : 1 boterham met 3 pl runderrookvlees / 1 schep eiwitpoeder
15.00 - 16.30 : route gebouwd
17.30 : 1 boterham 3 pl runderrookvlees / 1 schep whey
19.45 : halve buritto / 225 gr magere kwark
21.45 : 75 gr kipfilet
23.00 : 225 gr magere kwark
1.00 : 225 gr magere kwark / 1 schep eiwitpoeder

Opmerking: Heb een beetje weinig gegeten, maar lijkt wel alsof ik eerder vol zit nu ik niet meer rook, heb ook veel minder trek. Heb er daarom maar een paar keer een shakeje tussendoor gedaan.
Op zich gaat het niet roken goed en denk ik er ook amper aan, behalve dan wanneer ik zoals nu achter de laptop zit. Zat net te twijfelen om er eentje op te steken, alleen voor nu ff, maar zag toen de aanmoedigingen hier en doe het dus maar niet. Thanx daarvoor :)

:bow:
Donderdag 4 juni:
Opmerking: Heb een beetje weinig gegeten, maar lijkt wel alsof ik eerder vol zit nu ik niet meer rook, heb ook veel minder trek. Heb er daarom maar een paar keer een shakeje tussendoor gedaan.
Op zich gaat het niet roken goed en denk ik er ook amper aan, behalve dan wanneer ik zoals nu achter de laptop zit. Zat net te twijfelen om er eentje op te steken, alleen voor nu ff, :woot: maar zag toen de aanmoedigingen hier en doe het dus maar niet. :woot: Thanx daarvoor :)
:bow:
Goed gedaan meid! Super

Succes met stoppen!
Het kopje thee kom ik wel doen in combinatie met klimmen.
Dat lijkt me echt gaaf om weer eens geprobeerd te hebben en is een stuk dichterbij voor mij dan de Uithof.
Met jou hulp moet het wel lukken.
Fijn weekend alvast en succes met je foto!

Op zich gaat het niet roken goed en denk ik er ook amper aan, behalve dan wanneer ik zoals nu achter de laptop zit. Zat net te twijfelen om er eentje op te steken, alleen voor nu ff, maar zag toen de aanmoedigingen hier en doe het dus maar niet. Thanx daarvoor :)

Waarom had ik dat nou niet toen ik stopte, minder trek....nou ja, gelukkig maar en ga zo door meid! :)

Hoe is het vandaag gegaan???

Had een k*tdag gisteren. Het onderzoek van m'n vader van dinsdag was niet al te best, maar goed dat had ik al wel verwacht, maandag hebben we weer een gesprek. M'n vriend was de hele week weg en kwam gisteravond terug en kwam toen in de hal klimmen waar ik aan het werk was. Hij had helemaal niet meer ernaar gevraagd, dus dat vond ik al niet leuk. Nu laat ik een paar trainingen schieten om vrienden te helpen met die klimwedstrijd en begon me door was dingetjes gister behoorlijk genaaid te voelen erover. Dus uiteindelijk ben ik met een k*tbui de stad in gegaan en bij terugkomst had ik het gedaan, dus mega bonje thuis en we zijn niet meer on speaking tearms ... maar... ik heb nog steeds niet gerookt :) dus dat gaat goed en ik let nog steeds netjes op m'n eten.
De foto kan ik helaas alleen pas op maandag maken :o dus hoop dat dat niet erg is, en anders jammer dan.

Ben vandaag wel naar de NAC in Den Haag gegaan, wat was dat gaaf om te zien zeg. Was er wel al om half 10 's morgens, dus dat was een lange zit :D m'n kont is niet blij met me vandaag ;)

Morgen weer een route bouwen in de overhang, dus das ook best wel een training ;)

En ik ben sinds ik begon met trainen ergens eind april al zowat 2 kilo zwaarder :D, dus daar ben ik ook blij mee. O jah en ik had me gister nog wel 5 setjes opgetrokken en weer iets meer :) 10, 9, 7, 7, 6. Dus dat viel me niet tegen met weer een zwaarder lichaamsgewicht.

Behoorlijk klote van die ruzie thuis, maar ik kan het wel begrijpen. Een beetje begrip van zijn kant had niet misstaan

K*t van de ruzie thuis, en een beetje ongevoelig van je wederhelft.
Succes.
Wel goed dat je al 2 kg bijgekomen bent!

Shit Romina, sterkte met je vader en hopelijk ziet je vriend in dat zijn gedrag niet bepaald sociaal te noemen is.
Respect dat je nog steeds niet gerookt heb ondanks de omstandigheden!

En uit pure frustratie waarschijnlijk ook nog super getraind :clap:

Shit Romina, sterkte met je vader en hopelijk ziet je vriend in dat zijn gedrag niet bepaald sociaal te noemen is.
Respect dat je nog steeds niet gerookt heb ondanks de omstandigheden!

En uit pure frustratie waarschijnlijk ook nog super getraind :clap:
+1

foto is vast niet erg! Ben benieuwd!

Had een k*tdag gisteren. Het onderzoek van m'n vader van dinsdag was niet al te best, maar goed dat had ik al wel verwacht, maandag hebben we weer een gesprek. M'n vriend was de hele week weg en kwam gisteravond terug en kwam toen in de hal klimmen waar ik aan het werk was. Hij had helemaal niet meer ernaar gevraagd, dus dat vond ik al niet leuk. Nu laat ik een paar trainingen schieten om vrienden te helpen met die klimwedstrijd en begon me door was dingetjes gister behoorlijk genaaid te voelen erover. Dus uiteindelijk ben ik met een k*tbui de stad in gegaan en bij terugkomst had ik het gedaan, dus mega bonje thuis en we zijn niet meer on speaking tearms ... maar... ik heb nog steeds niet gerookt :) dus dat gaat goed en ik let nog steeds netjes op m'n eten.
De foto kan ik helaas alleen pas op maandag maken :o dus hoop dat dat niet erg is, en anders jammer dan.

Ben vandaag wel naar de NAC in Den Haag gegaan, wat was dat gaaf om te zien zeg. Was er wel al om half 10 's morgens, dus dat was een lange zit :D m'n kont is niet blij met me vandaag ;)

Morgen weer een route bouwen in de overhang, dus das ook best wel een training ;)

En ik ben sinds ik begon met trainen ergens eind april al zowat 2 kilo zwaarder :D, dus daar ben ik ook blij mee. O jah en ik had me gister nog wel 5 setjes opgetrokken en weer iets meer :) 10, 9, 7, 7, 6. Dus dat viel me niet tegen met weer een zwaarder lichaamsgewicht.

sterkte meid!!:(....

heb jou ook niet gezien;).. was wel leuk he hahaha:D....
Wij waren er rond.. 18:00 uur...
en als nog pijn in mijn kont hahaha echt lang zitten:rolleyes:....
Goed van je dat je 2 kilo zwaarder bent.. ben benieuwd naar je foto:)

succes en sterkte:)

Laatst bewerkt:

Cool zeg dat je daar bent geweest, ook goed op dieet nog;)

Ja, was zeker super cool. Wat een sfeertje zeg, echt super. Ga snel weer naar een wedstrijd, vind het helemaal geweldig haha. Die routines en dan die muziek erbij, echt zo cool.
Heb trouwens Aimee nog gezien, mahjah zij mij niet whahaha :D ;) ff kijken wanneer zij mee gaat doen aan een wedstrijd, want dat wil ik zeker wel zien :)
Ik vond het eerst nog wel een prijzig kaartje :) als ik het vergelijk met beurzen en conventies waar ik wel eens heenga. Maar na 13 uur in m'n stoeltje te hebben gezeten, vond ik dat ik toch wel weer meevallen ;) Ben zelfs nog iets voor het eind weggegaan, want had gezien wat ik wilde zien en m'n kont deed zeer ;)

Ja, was zeker super cool. Wat een sfeertje zeg, echt super. Ga snel weer naar een wedstrijd, vind het helemaal geweldig haha. Die routines en dan die muziek erbij, echt zo cool.
Heb trouwens Aimee nog gezien, mahjah zij mij niet whahaha :D ;) ff kijken wanneer zij mee gaat doen aan een wedstrijd, want dat wil ik zeker wel zien :)
Ik vond het eerst nog wel een prijzig kaartje :) als ik het vergelijk met beurzen en conventies waar ik wel eens heenga. Maar na 13 uur in m'n stoeltje te hebben gezeten, vond ik dat ik toch wel weer meevallen ;) Ben zelfs nog iets voor het eind weggegaan, want had gezien wat ik wilde zien en m'n kont deed zeer ;)

Aimee.... oo die heb ik niet gezien....
13uur hahaha lang he hahahha...
waar zat jij dan??
Ja! wil opzeker ook weer een wedstrijd zien:D...
alleen die geval achter die microfoon:rolleyes::eek:.....
hahaha maar goed wij hebben in de deuk gelegen over zijn engels hahahhahahah:D

Aimee.... oo die heb ik niet gezien....
13uur hahaha lang he hahahha...
waar zat jij dan??
Ja! wil opzeker ook weer een wedstrijd zien:D...
alleen die geval achter die microfoon:rolleyes::eek:.....
hahaha maar goed wij hebben in de deuk gelegen over zijn engels hahahhahahah:D

haha, jah dat was wel grappig. Ik zat aan de rechterkant van de zaal, beetje tegen het midden aan. Na elke pauze weer ergens anders ;) maar wel elke keer daar in de buurt.

haha, jah dat was wel grappig. Ik zat aan de rechterkant van de zaal, beetje tegen het midden aan. Na elke pauze weer ergens anders ;) maar wel elke keer daar in de buurt.

hahaha ja he! hahaha..

wij zaten aan de Linkerkant:D vooraan vlak achter die vip
tafels:p;) hihihi....
heb jij ook mascha gezien?

Terug
Naar boven