MuscleMeat

Contest Log (v) Log romina

Gelukkig maar, gewoon kalm en gedoseerd trainen dan breekt het lijntje niet.
Jaja, ik weet het altijd heel goed voor een ander :D , train ze vanavond!

succes, ben benieuwd

:hello::hello: Gaat goed he!!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter

Ja, en af en toe snap ik niets van m'n lichaam haha. Vanmorgen had ik steekjes aan de buitenkant van m'n elleboog, denk van triceps trainen van de vorige keren. Deed zelfs zeer als ik de dop van m'n fles water af wilde draaien. Dus vanmiddag 2x ingesmeerd met tijgerbalsem. En ik ben wat filmpjes op youtube gaan kijken, naar hoe bodybuilders trainen en wat me opviel was dat zij de beweging minder volledig maakten dan dat ik doen. Dus toen ff aan m'n elleboog gevoelt bij het bewegen en wat me opviel was dat bij het totaal uitstrekken van m'n arm, het in de laatste centimeter een knakje geeft. Dus ik dacht, als ik dan vanavond triceps ga trainen, moet ik hem onderaan net niet helemaal op slot zetten. En wat denk je ... heb gewoon hard m'n triceps kunnen trainen, zonder ook maar iets te voelen :D
Heb dat wel vaker, dat ik soms ergens iets voel (m'n vingers bv) en als ik dan toch rustig ga klimmen, dan gaat het weg en kan ik gewoon moeilijke routes doen en de dag erna is alles weg.

Ja, en af en toe snap ik niets van m'n lichaam haha. Vanmorgen had ik steekjes aan de buitenkant van m'n elleboog, denk van triceps trainen van de vorige keren. Deed zelfs zeer als ik de dop van m'n fles water af wilde draaien. Dus vanmiddag 2x ingesmeerd met tijgerbalsem. En ik ben wat filmpjes op youtube gaan kijken, naar hoe bodybuilders trainen en wat me opviel was dat zij de beweging minder volledig maakten dan dat ik doen. Dus toen ff aan m'n elleboog gevoelt bij het bewegen en wat me opviel was dat bij het totaal uitstrekken van m'n arm, het in de laatste centimeter een knakje geeft. Dus ik dacht, als ik dan vanavond triceps ga trainen, moet ik hem onderaan net niet helemaal op slot zetten. En wat denk je ... heb gewoon hard m'n triceps kunnen trainen, zonder ook maar iets te voelen :D
Heb dat wel vaker, dat ik soms ergens iets voel (m'n vingers bv) en als ik dan toch rustig ga klimmen, dan gaat het weg en kan ik gewoon moeilijke routes doen en de dag erna is alles weg.

Bij jou valt het ook niet mee:(... gaat goed zo hahaha....
Helpt tijgerbalsem eigenlijk?
Wat jij hem met je elleboog heb ik ook hoor, minder strekken:)
en Poitief blijven denken;)!!
Goed van je:) lekker blijven trainen!:cheer:

Nou het ligt meer aan mij. Het is altijd alles of niets bij mij ;) Eerst trainde ik nooit en nu sinds 3 weken bijna dagelijks haha. Zo gaat dat met klimmen ook altijd en dan gelijk weer moeilijk doen. Dus tsja, zo krijg je wel eens last van pijntjes haha, maar is dus meestal niets ergs, moet alleen gewoon goed opletten. Opwarmen is ook al niet m'n favo onderdeel van het trainen ;)
O jah tijgerbalsem helpt wel bij mij als het iets is wat net is ontstaan zeg maar, maar bij iets serieus zou ik het niet weten.

Nou het ligt meer aan mij. Het is altijd alles of niets bij mij ;) Eerst trainde ik nooit en nu sinds 3 weken bijna dagelijks haha. Zo gaat dat met klimmen ook altijd en dan gelijk weer moeilijk doen. Dus tsja, zo krijg je wel eens last van pijntjes haha, maar is dus meestal niets ergs, moet alleen gewoon goed opletten. Opwarmen is ook al niet m'n favo onderdeel van het trainen ;)
O jah tijgerbalsem helpt wel bij mij als het iets is wat net is ontstaan zeg maar, maar bij iets serieus zou ik het niet weten.

Ja, rustig aan beginen he!;)

Maandag 18 mei:
10.30 : 1 whey shake / 1 bruine boterham pindakaas
11.15 : trainen : borst en schouders
12.15 : 1 banaan / 1 whey shake
13.15 : 2 br boterhammen met slankie en 4 pl runderrookvlees
15.45 : hetzelfde
18.00 : 120 gr tilapia / half kopje champignons / 1 tomaat
19.15 : 1 whey shake
19.15 : trainen : triceps en buik
20.00 : 1 banaan
21.00 : 120 gr tilapia
22.00 : bruscetta, zijn 2 stukjes ciabatta brood met tomaat erop
23.30 : 225 gr magere kwark
1.30 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey

En nog lekker getraind?:D

Dinsdag 19 mei:
10.30 : 1 whey shake / 1 br boterham pindakaas
11.15 : trainen : rug/biceps
12.15 : 1 banaan / 1 whey shake
13.30 : 2 br boterhammen met slankie en 4 pl runderrookvlees
16.00 : hetzelfde
18.30 : 1 buritto (wrap tortilla met rundergehakt, div groente, bonen en saus)
21.30 : 225 gr magere kwark
23.30 : hetzelfde
2.00 : 225 gr magere kwark / 1 shep whey

Vindt wel heel gaaf dat je vol gas gaat! Heb dat ook hoor, als ik iets uitdagends vindt, ga ik er meteen ook vol gas tegenaan! Maar toch, blijven luisteren naar je lijf en opbouwen. En anders is er altijd nog... tijgerbalsem :p
Trainse vanavond!

Woensdag 20 mei:
10.30 : 1 whey shake / br boterham met slankie
13.00 : 2 br boterhammen met slankie en 4 pl paardenrookvlees
15.30 : halve buritto / 250 ml magere yoghurt
19.00 : 225 gr magere kwark / 2 br boterhammen met 4 pl paardenrookvlees
19.45 : 1 whey shake
20.00 : fysio
20.30 : trainen : borst/schouders
21.45 : 1 whey shake / 1 banaan
22.30 : 100 gr zeevruchten met 3 stukjes ciabatta brood
24.00 : 100 gr zeevruchten
2.00 : 225 gr magere kwark / 1 whey shake

netjes hoor, echt wel dedicated bezig aan je voeding te zien, suc6 :)

Vandaag een verplichte rustdag omdat de sportschool dicht is. Ben net even 20 minuutjes gaan harlopen met tussendoor m'n benen een beetje rekken. Doe normaal nooit iets aan cardio, is nu de 2de keer dat ik dit rondje loop. De vorige keer kon ik na het rekken niet meer het rondje geheel uitrennen en liep ik tussendoor. Nu heb ik alles gerend, dus er is al vooruitgang ;)
Op dit moment wil ik nog steeds groeien in spieren, maar als m'n vet teveel blijft zitten zal ik toch veel meer aan cardio moeten gaan doen, dus ben nu al een beetje wat conditie aan het opbouwen. Want voor iemand die nooit cardio doet en een pakje per dag rookt, is de conditie natuurlijk ver te zoeken ;).

Vandaag een verplichte rustdag omdat de sportschool dicht is. Ben net even 20 minuutjes gaan harlopen met tussendoor m'n benen een beetje rekken. Doe normaal nooit iets aan cardio, is nu de 2de keer dat ik dit rondje loop. De vorige keer kon ik na het rekken niet meer het rondje geheel uitrennen en liep ik tussendoor. Nu heb ik alles gerend, dus er is al vooruitgang ;)
Op dit moment wil ik nog steeds groeien in spieren, maar als m'n vet teveel blijft zitten zal ik toch veel meer aan cardio moeten gaan doen, dus ben nu al een beetje wat conditie aan het opbouwen. Want voor iemand die nooit cardio doet en een pakje per dag rookt, is de conditie natuurlijk ver te zoeken ;).

Goed zeg!! (gewoon stoppen;))

Donderdag 21 mei:
10.00 : 1 whey shake / 1 br boterham met slankie
12.30 : halve buritto / handje ongezouten pinda's
?tussendoor : nog een handje pinda's
15.30 : 225 gr magere kwark
17.15 : 1 whey shake
17.30 : ongeveer 20 min cardio (hardlopen)
18.30 : kopje champignons / 90 gr tonijn
21.15 : 56 gr tonijn / halve ui / half ei
23.15 : hetzelfde
1.00 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey

Terug
Naar boven