jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, en af en toe snap ik niets van m'n lichaam haha. Vanmorgen had ik steekjes aan de buitenkant van m'n elleboog, denk van triceps trainen van de vorige keren. Deed zelfs zeer als ik de dop van m'n fles water af wilde draaien. Dus vanmiddag 2x ingesmeerd met tijgerbalsem. En ik ben wat filmpjes op youtube gaan kijken, naar hoe bodybuilders trainen en wat me opviel was dat zij de beweging minder volledig maakten dan dat ik doen. Dus toen ff aan m'n elleboog gevoelt bij het bewegen en wat me opviel was dat bij het totaal uitstrekken van m'n arm, het in de laatste centimeter een knakje geeft. Dus ik dacht, als ik dan vanavond triceps ga trainen, moet ik hem onderaan net niet helemaal op slot zetten. En wat denk je ... heb gewoon hard m'n triceps kunnen trainen, zonder ook maar iets te voelen
Heb dat wel vaker, dat ik soms ergens iets voel (m'n vingers bv) en als ik dan toch rustig ga klimmen, dan gaat het weg en kan ik gewoon moeilijke routes doen en de dag erna is alles weg.
... gaat goed zo hahaha....
!!
lekker blijven trainen!
Eerst trainde ik nooit en nu sinds 3 weken bijna dagelijks haha. Zo gaat dat met klimmen ook altijd en dan gelijk weer moeilijk doen. Dus tsja, zo krijg je wel eens last van pijntjes haha, maar is dus meestal niets ergs, moet alleen gewoon goed opletten. Opwarmen is ook al niet m'n favo onderdeel van het trainen 
Nou het ligt meer aan mij. Het is altijd alles of niets bij mijEerst trainde ik nooit en nu sinds 3 weken bijna dagelijks haha. Zo gaat dat met klimmen ook altijd en dan gelijk weer moeilijk doen. Dus tsja, zo krijg je wel eens last van pijntjes haha, maar is dus meestal niets ergs, moet alleen gewoon goed opletten. Opwarmen is ook al niet m'n favo onderdeel van het trainen
O jah tijgerbalsem helpt wel bij mij als het iets is wat net is ontstaan zeg maar, maar bij iets serieus zou ik het niet weten.

Jah, vanmorgen rug en biceps. M'n favo training haha. En jij? ik probeer het allemaal een beetje bij te houden, maar m'n internetverbinding kapt er elke keer mee![]()
en vandaag? 
Zit nu op m'n werk. Vanavond naar de fysio voor m'n rug en daarna nog borst en schouders trainen.

.Cardio is een goede tabak vervanger, de dagen dat ik zware cardio doe, rook ik nauwelijks.Want voor iemand die nooit cardio doet en een pakje per dag rookt, is de conditie natuurlijk ver te zoeken.
Vandaag een verplichte rustdag omdat de sportschool dicht is. Ben net even 20 minuutjes gaan harlopen met tussendoor m'n benen een beetje rekken. Doe normaal nooit iets aan cardio, is nu de 2de keer dat ik dit rondje loop. De vorige keer kon ik na het rekken niet meer het rondje geheel uitrennen en liep ik tussendoor. Nu heb ik alles gerend, dus er is al vooruitgang
Op dit moment wil ik nog steeds groeien in spieren, maar als m'n vet teveel blijft zitten zal ik toch veel meer aan cardio moeten gaan doen, dus ben nu al een beetje wat conditie aan het opbouwen. Want voor iemand die nooit cardio doet en een pakje per dag rookt, is de conditie natuurlijk ver te zoeken.
)