XXL Nutrition

Contest Log (v) Log romina

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag extra vroeg opgestaan, om voor m'n werk toch nog te kunnen trainen. Zit mezelf nu wakker te krijgen met espresso's.
Wat ik niet snap, is dat de weegschaal vanmorgen weer minder aangaf dan de afgelopen dagen, terwijl ik juist probeer te groeien. Ergens doe ik toch iets fout dan. Heb even gekeken naar het eten van gister en het leek idd wel wat weinig, maar ik had gister een rustdag en ben hoog in m'n eiwitten gaan zitten, juist omdat ik geen spierverlies wil. En ik neem niet aan dat het door die 20 minuutjes cardio komt, of wel?

Vandaag extra vroeg opgestaan, om voor m'n werk toch nog te kunnen trainen. Zit mezelf nu wakker te krijgen met espresso's.
Wat ik niet snap, is dat de weegschaal vanmorgen weer minder aangaf dan de afgelopen dagen, terwijl ik juist probeer te groeien. Ergens doe ik toch iets fout dan. Heb even gekeken naar het eten van gister en het leek idd wel wat weinig, maar ik had gister een rustdag en ben hoog in m'n eiwitten gaan zitten, juist omdat ik geen spierverlies wil. En ik neem niet aan dat het door die 20 minuutjes cardio komt, of wel?

Klinkt goed toch? ;)
Ben je al wakker?

Fijn weekend:D

Hangt er vanaf hoe intensief deze was. Soms kan ik in een zware cardio sessie een kilo vocht verliezen.

Ok, het voelde wel mega zwaar aan haha en zweette als een gek. Maar dat heb ik er dan in de loop van de avond toch wel weer bij gedronken?
Waar ik nu ook al ruim een week last van heb, is dat ik 's morgens helemaal zeik nat van het zweet wakker word :eek: echt ranzig eigenlijk. Normaal heb ik dit alleen maar als ik een soort van ziek begin te worden en dan zweet ik het er 's nachts uit. Maar ik voel me nu best prima, ondanks dat ik zo vaak train, dus dat kan het niet zijn.

Tja, dat heb je met espresso, van cafeïne gaat je stofwisseling omhoog, misschien een ander alternatief voor het wakker worden verzinnen?

Vrijdag 22 mei:
8.30 : 1 whey shake / meergranen boterham met slankie
9.30 : trainen : triceps/biceps
10.30 : 1 whey shake / 1 banaan
12.30 : 2 boterhammen met 6 pl paardenrookvlees
15.00 : halve buritto / 250 ml magere yoghurt
?: handje ongezouten pinda's
17.15 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey
18.00 : trainen : pull ups 5 sets: 10, 7, 7, 6, 4. buik, 5 sets knee raises x10
18.45 : cardio: 15 minuten achter elkaar geklommen (zit al vooruitgang in dus)
20.00 : halve proteine reep / handje ongezouten pinda's
22.30 halve proteine reep / handje ongezouten pinda's
23.45 : 56 gr tonijn / 1 ei / bijna hele ui
2.00 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey

Opmerking: training ging goed, was alleen wel wat misselijk na m'n laaste training, vandaar dat ik een beetje raar gegeten heb daarna. Morgen rustdag en weer wat meer proberen te eten, misschien beetje junken.

wat een hoeveelheid eten weer! Zet hem op vandaag!

wat een hoeveelheid eten weer! Zet hem op vandaag!

Vind je? Ik vond het maar magertjes, tenminste dat idee had ik. Ik tel namelijk geen calorien. Vanavond naar de verjaardag van m'n neefje :) ... Ik neem geen taart ofzo, maar wel veel toastjes denk ik en nootjes ;)

Veel plezier vanavond! En lekker knabbelen :p

Vind je? Ik vond het maar magertjes, tenminste dat idee had ik. Ik tel namelijk geen calorien. Vanavond naar de verjaardag van m'n neefje :) ... Ik neem geen taart ofzo, maar wel veel toastjes denk ik en nootjes ;)

Dat kan nog best, fijne avond;)

hmmmm je gaat elke dag op de weegschaal staan?? stop daar eens mee doe dat een keer per week en daarbij gewicht wil niet alles zeggen...succes verders

Zaterdag 23 mei:
9.30 : 1 whey shake / 1 meergranen boterham pindakaas
12.00 : halve buritto / 225 gr magere kwark
14.30 : halve buritto
17.00 : 1 whey shake
19.00 : 100 gr tilapia / half kopje champignons
Om 20.30 naar een verjaardag gegaan en daar heel de avond nootjes, paar stukjes kaas en toastjes gegeten.
1.30 : 225 gr magere kwark / 1 schep whey

Terug
Naar boven