Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Ik bespeur hier een opkomend adonis-complex als ik je reacties over je eigen lichaam lees man :x
Toen je begon met trainen, hoeveel kg was toen je streeffysiek?

Rugfoto's zelf maken is niet te doen! Gewoon een klikgrage vriend(in) het toestel geven en vanalles uitproberen kwa poses, dan zit er vast wel iets tussen en anders post je meerdere foto's (of kort filmpje) voor een duidelijker beeld.

Ik heb sowieso bigorexia, vanaf dat ik een jochie was wou ik al een beer zijn maar ik was alles behalve. Mijn doel is altijd wel minstens 120kg ofzo geweest.
Maar ik kan opzich wel een paar vage rug foto's posten voor een beeld.

zo

DSC01382b.jpg

DSC01360b.jpg

Op die 2de foto is je rug bruut! :D

Haha dankje, ja hij lijkt best dik door die schaduwen.:)

je spread zit er idd goed uit :)

Net weer eens bench gedaan en wat triceps.

Benchpress
3x100
9x90
7x90

dikke kak dus, laatste keer deed ik 9x100 best easy.

De rest is niet boeiend.

9*100 fokking sickkk is gewichtheffer of strongman niks voor jou?

Haha gewichtheffen en strongman hebben allebei volgens mij niet zoveel met benchen te maken, je bedoelt powerliften? Maar nee man, er zijn teveel die dat kunnen. Ik wil ergens goed in zijn en qua kracht ben ik echt niet zo uitblinkend. Strongman vind ik wel vet trouwens, misschien dat ik dat eens voor de lol ga doen.

Haha gewichtheffen en strongman hebben allebei volgens mij niet zoveel met benchen te maken, je bedoelt powerliften? Maar nee man, er zijn teveel die dat kunnen. Ik wil ergens goed in zijn en qua kracht ben ik echt niet zo uitblinkend. Strongman vind ik wel vet trouwens, misschien dat ik dat eens voor de lol ga doen.
Strongman... Hmz, ik zie jou dat idd wel doen :)

allemaal een pot nat! waar het was ff los van je bench, want overall ben je volgens mij ook erg sterk voor je leeftijd!

goeie massa, maar je begint lovehandles te krijgen van je 5000 kcals:D

allemaal een pot nat! waar het was ff los van je bench, want overall ben je volgens mij ook erg sterk voor je leeftijd!

Ach sterker dan de gemiddelde 17 jarige wel, maar er zijn honderden van mijn leeftijd sterker.

goeie massa, maar je begint lovehandles te krijgen van je 5000 kcals:D

Ja ach ik wou persé zo snel gaan.. Veel aangekomen maar elk voordeel heeft z'n nadeel hè :o
Ik weeg nu 95, eet per dag minstens 4500 kcal. Ik ga ff googlen op lintworm.

Vandaag benen getraint met gozer uit m'n gym.

Eerst ff wat opwarmen op lex entensions.
Squat
5x100
8x140
5x150

3 of 4 sets lying leg curl

Leg press
20x165 toen konden m'n benen niet meer verder en stopte ik
paar seconden gewacht en ging weer verder nog 5x165
15x150

focking zwaar was dat.

Daaaaamn lekkere benentraining!

Daaaaamn lekkere benentraining!

Ja man, na die squats en leg press was ik echt aan het hijgen en na die leg press voelde ik me helemaal kapot. High reps vind ik sowieso echt vet om dan maar door te blijven gaan, heel zwaar mentaal en fysiek maar jammer genoeg schijnen hoge herhalingen niet zo geschikt voor massa te zijn.

Ja man, na die squats en leg press was ik echt aan het hijgen en na die leg press voelde ik me helemaal kapot. High reps vind ik sowieso echt vet om dan maar door te blijven gaan, heel zwaar mentaal en fysiek maar jammer genoeg schijnen hoge herhalingen niet zo geschikt voor massa te zijn.
Slapper zal je er niet van worden dus niets mis mee op zijn tijd toch ;)

He baas ! Post nog eens hoe je voeding er nu uitziet nu je rond 4900 zit. Mijn voeding staat ook regelmatig in m'n log. Ik zou eens moeten uitrekenen op hoeveel kcals ik kom.

He baas ! Post nog eens hoe je voeding er nu uitziet nu je rond 4900 zit. Mijn voeding staat ook regelmatig in m'n log. Ik zou eens moeten uitrekenen op hoeveel kcals ik kom.

Staat op de vorige pagina volgens mij en anders die daarvoor, KEUN vroeg het namelijk ook.
Maarja, gister en eergister heb ik niks gegeten want had dikke last van me buik.
Ik weeg nu 94kg (9kg minder 5 weken geleden) maar ben niet droger geworden, helaas.
Dernet bicep training gedaan, hoogste was 8x26 dumbbell curl, ging niet zo lekker.

Terug
Naar boven