MuscleMeat

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Maar kijk junk zit wel veel kcal in, maar dan zit je ook sneller vol/misselijk. Ik eet het alleen sneller op. Dus eigenlijk geen verschil behalve dat clean beter is. Want het is: of langzaam eten en clean, of junken en snel eten maar dan zit je even vol.

Als ik trainen en eten zo wat beu ben dan stop ik enkele dagen en rook ik sigaretten à volonté, eet ik junk zonder ophouden etc etc. Ik probeer dan wel lang te rusten en dan begin ik terug, gaat goed, voor mij toch. Altijd bezig met de sport is ook maar niets.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik trainen en eten zo wat beu ben dan stop ik enkele dagen en rook ik sigaretten à volonté, eet ik junk zonder ophouden etc etc. Ik probeer dan wel lang te rusten en dan begin ik terug, gaat goed, voor mij toch. Altijd bezig met de sport is ook maar niets.

Ja snap ik, maar ik heb juist super veel zin om goed te eten en te trainen maar het word niet toegelaten door me lichaam. Wat is à volonté eigenlijk?

aha ;)

net kuiten getraint

Donkey Raises
13x200
15x220
12x230
12x230

Toe press/calf raise in hacksquat
4x200
15x160
12x160
10x160

Toen nog seated calf raise, weinig rust en snellere herhalingen.

Daarna 3 tot 8kg bent over/side/front raises gedaan en dumbbell press met 8kg. En smith front press zonder gewicht. :wl:
Hopelijk ben ik morgen wat beter en kan ik rug trainen, ook hoop ik dat ik morgen gewoon me bed uit kom op tijd en voor 2 uur 's nachts m'n 5000kcal binnen heb vandaag :p

M'n kuiten, armen en benen zijn allemaal met 2cm gekrompen btw :mad:

Laatst bewerkt:
toch meer eten dan??? of afwachten wat de doc te zeggen heeft....

Ik ben echt benieuwd wat de dokter gaat te melden hebben... Want 5000 kcals eten en afvallen is absoluut niet normaal :D!

Waarschijnlijk iets in de zin van: Gun je lichaam eens wat rust, blablabla...
Ik ken je dokter niet, maar dat is vaak het antwoord.

Ik ben echt benieuwd wat de dokter gaat te melden hebben... Want 5000 kcals eten en afvallen is absoluut niet normaal :D!

Waarschijnlijk iets in de zin van: Gun je lichaam eens wat rust, blablabla...
Ik ken je dokter niet, maar dat is vaak het antwoord.

herkenbaar!

waard om er een RageToon van te maken :P:D

Ja of hij zegt dat ik bijna niet meer mag eten om m'n maag rust te geven :roflol:
Nee maar als hij zoiets zegt zeg ik wel dat dat geen optie is want trainen is mijn leven. Gisteren heb ik trouwens alles (op 1 glas melk na) naar binnen gekregen, meestal als ik eerst ben uitgehongerd en dan weer goed eet kom ik gelijk wel 2kg aan maar nu niet :no:
Ik ga weer verder met eten, vanavond deadliften/rug.

Yo Shakawkaw,
nog steeds zo een probleem om aan je kcal behoefte te komen?
Sinds gisteren heb ik een nieuwe ontbijt/post workout shake die makkelijk wegdrinkt en nog lekker is ook, hoop dat je er iets aan hebt. Het totaal is ongeveer 900ml en bevat rond de 1000kcal clean voedsel :D

Ontbijtshake.JPG

Ik heb het wat drukker waardoor ik niet alles in alle logs meer lees dus kom wat minder vaak buurten :)

Neem nog 2 extra grote shakes per dag inderdaad die rond de 1000 kcal bevatten, gooi er bijvoorbeeld; brinta fruit melk kwark noten pindakaas whey chocomelk

Neem nog 2 extra grote shakes per dag inderdaad die rond de 1000 kcal bevatten, gooi er bijvoorbeeld; brinta fruit melk kwark noten pindakaas whey chocomelk
Je kan meer havermout kwijt in je shake dan brinta + havermout wordt niet stevig dus 100-150 gram drink je zo weg, dan hoef je nog maar 3000kcal uit normaal voer te halen, lijkt me goed te doen toch? :)

Yo Shakawkaw,
nog steeds zo een probleem om aan je kcal behoefte te komen?
Sinds gisteren heb ik een nieuwe ontbijt/post workout shake die makkelijk wegdrinkt en nog lekker is ook, hoop dat je er iets aan hebt. Het totaal is ongeveer 900ml en bevat rond de 1000kcal clean voedsel :D

Ontbijtshake.JPG

Maja van shakes word ik even misselijk of zelfs nog misselijker dan van vast voedsel helaas, wel bedankt voor de tip alsnog :) Eerst was een 800kcal shake en een banaan + nog wat water normaal voor mij, nu is dat zelfmoord :D
Ik heb het wat drukker waardoor ik niet alles in alle logs meer lees dus kom wat minder vaak buurten :)

Is goed man ;)

Hehe makkelijker gezegd dan gedaan ;) naar binnen werken is het probleem niet maar zoals ik hierboven al zij liggen ook shakes heel zwaar op me maag.

Vandaag wat rug:

Deadlift
8x100
8x140
5x150

Pull ups met assist van me voeten
10x
10x
8x
8x
voelde wel erg lekker

toen BOR gedaan, veel lichter dan normaal (70kg ipv 100) en heel stict en vooral gefocust op lagere lats, na deadlifts kan ik toch niet meer goed zwaar borren dus deed ik het zo.

Dumbbell Row 1e keer dus effe de techniek aanvoelen met lightweight
12x32
12x38
12x38

Vandaag wel weer genoeg gegeten alleen doe er langer over dus lig later in m'n bed dat is wel jammer. Nog 2 maaltijden te gaan :P

Laatst bewerkt:
Mooie rugtraining!!

Ben echter benieuwd naar wat je dokter te zeggen heeft... de meeste huisdoketers hebben het niet zo op fanatieke (lees: krachtsporters/bodybuilders) Dus verwacht geen positief commentaar. Het beste is altijd nog op naar je lichaam te luisteren, en daarmee je fysieke kant, en niet de mentale kant ;)

Maar begrijp ik nu dat je aan 5000kcal nog niet genoeg hebt?

Wat weeg je nu/welke lengte? (zal wel ergens in het topic vermeld staan, maar geen zin om 10/12 pagina's te gaan doorspitten haha)

Succes kerel!

mooie dl!

goede chin ups man!!!

Om 01:50 nog 2 maaltijden moeten eten pffffffff...
Mooie training.

Mooie rugtraining!!

Ben echter benieuwd naar wat je dokter te zeggen heeft... de meeste huisdoketers hebben het niet zo op fanatieke (lees: krachtsporters/bodybuilders) Dus verwacht geen positief commentaar. Het beste is altijd nog op naar je lichaam te luisteren, en daarmee je fysieke kant, en niet de mentale kant ;)

Maar begrijp ik nu dat je aan 5000kcal nog niet genoeg hebt?

Wat weeg je nu/welke lengte? (zal wel ergens in het topic vermeld staan, maar geen zin om 10/12 pagina's te gaan doorspitten haha)

Succes kerel!

Ja ik ben ook wel benieuwd, waarschijnlijk zullen ze wel zeggen 'vind je het gek dat je last heb als je zoveel eet'. En ja ik heb aan 5000kcal nog niet genoeg, ik was dus heel snel 9kg afgevallen, dus ik ging er sowieso wel vanuit dat ik makkelijk 2kg erbij kon komen weer als ik goed ging eten (meer eten in je darmen gelijk, meer glycogeen in je spieren, meer vocht enz) maar elke morgen weeg ik nog steeds 94, echt ongelofelijk. Ik ben 1.90 en was max 103 en minstens 100.

Dankje, precies dezelfde gewichten als m'n squat :p

Thnx, niet zo moeilijk alleen als je 9kg afgevallen ben en alsnog 30kg met je benen meehelpt haha.

Om 01:50 nog 2 maaltijden moeten eten pffffffff...
Mooie training.

Ja ik had net ook wel veel moeite om me bed uit te komen, ben nu begonnen met m'n ontbijt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven