Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Post je dieet eens want het moet beter kunnen..

Ja mijn eetlust werd ineens erg weinig, en zat droge pindakaas boterhammen te eten en had geen water dus duurde lang, daarna nog kwark.
Maar als ik 1,5uur voor het slapen niet eet dan moet ik of minder slapen of minder eten.. Ik heb gewoon de hele dag nodig.

Gadver man ik doe er zeker weten langer over als ik het in de blender doe :P

Ja dat heb nu al met 5000 :( Maar ik eet ook heel langzaam, 1u per maaltijd ongeveer.

Ja alleen ik ben alweer 5kg afgevallen ofzo dus heb geen zin om nog minder te gaan eten, ik wil massa.
Ben net wakker trouwens :p

Hoeveel kg weeg je dan nog? Kerel, wat doe je nog zo laat in bed?

• Topic Starter Topic Starter
Post je dieet eens want het moet beter kunnen..

100gr havermout
400ml melk
whey
2 eetlepels lijnzaad of walnoten olie

5 boterhammen met pindakaas
400ml melk
meusli reep

100gr rijst
150gr kip
banaan
400ml melk

na het trainen 400ml chocomelk

3 hele eieren
4 boterhammen
400ml melk
meusli reep

4 boterhammen
200gr vlees
400ml melk
banaan

500gr kwark

en dan nog wat dingetjes erbij van 500kcal ofzo om tot 5000 te komen. Maarja ik groeide er hard op, maar ik slaap gewoon slecht. Ik slaap te lang waardoor ik weer minder tijd heb om te eten, maarja dan ga ik dus laat naar bed om het toch te halen. Maar als ik dan een afspraak heb in de ochtend ofzo moet ik weer vroeger naar bed dus heb maar een halve dag enz. Dus de laatste tijd eet ik vaak een maaltijd minder.

Hoeveel kg weeg je dan nog? Kerel, wat doe je nog zo laat in bed?

net 97kg in de ochtend na een dag dat ik meer dan 5600kcal heb gegeten, vorige week ofzo 100 en paar weken daarvoor nog meer. Wat ik zo laat nog doe, slapen.

Gister trouwens weer extreme misselijkheid gehad na het eten van een maaltijd, damn wat voelt dat naar.

Laatst bewerkt:
Ik heb een soortgelijk dieet gehad, veel boterhammen en veel pindakaas.
En als er iets is wat moeilijk weg te krijgen is als je geen honger hebt zijn het wel boterhammen met pindakaas. Ik heb het nu compleet anders aangepakt. Brood zoveel mogelijk eruit.

Btw: pak een handje noten bij je kwark. Zijn weer ongeveer 150 kcal en het vertraagt de eiwitopname van de kwark, zodat je minder lang katabool bent gedurende de nacht ;)

De Bloemen train je toch Shakawkaw? Gaat ook lekker zo te zien:thumbup:

Ik heb een soortgelijk dieet gehad, veel boterhammen en veel pindakaas.
En als er iets is wat moeilijk weg te krijgen is als je geen honger hebt zijn het wel boterhammen met pindakaas. Ik heb het nu compleet anders aangepakt. Brood zoveel mogelijk eruit.

Btw: pak een handje noten bij je kwark. Zijn weer ongeveer 150 kcal en het vertraagt de eiwitopname van de kwark, zodat je minder lang katabool bent gedurende de nacht ;)

Ik krijg boterhammen met pindakaas niet zo goed weg nee, maar eerst at ik pasta met tartaar en na een tijd ging dat al helemaal niet meer. Maar ik heb de tijd dus die boterhammen gaan er wel in ookal duurt het lang. Noten krijg ik al helemaal niet weg helaas.. dan maar pindakaas :p
De Bloemen train je toch Shakawkaw? Gaat ook lekker zo te zien:thumbup:

Nee ik train in Heemskerk en heb ook nog een abbo in Beverwijk, in de Bloemen kan je niet eens squatten enzo.

En als je dan toch chocomel drinkt maak dan van die 400 ml 1000 ml, scheelt je toch 500 kcal extra

En als je dan toch chocomel drinkt maak dan van die 400 ml 1000 ml, scheelt je toch 500 kcal extra

Ja, alleen wat ik dan weer heb.. Is dat ik m'n post workout maaltijd niet meer naar binnen krijg :mad:
Misschien chocomelk tijdens het trainen een idee?

Ja, alleen wat ik dan weer heb.. Is dat ik m'n post workout maaltijd niet meer naar binnen krijg :mad:
Misschien chocomelk tijdens het trainen een idee?
Tijdens of vlak voor trainen chocomel vind ik niet zo geslaagd, komt het halverwege wat omhoog zetten :mad:

Ik vind het hele chocomel idee sws maar niks. Elke dag 130 gram klare suiker naar binnen drinken (alleen al van de 1 l chocomel) kan niet goed zijn voor je. Zeker niet als je net als ik diabetes in de familie hebt.

Krijg je geen noten weg nee? Ik vind die juist lekker, vind het altijd moeilijk om maar 1 handje te pakken, vreet het liefst de hele zak leeg.

Ik vind het hele chocomel idee sws maar niks. Elke dag 130 gram klare suiker naar binnen drinken (alleen al van de 1 l chocomel) kan niet goed zijn voor je. Zeker niet als je net als ik diabetes in de familie hebt.

Krijg je geen noten weg nee? Ik vind die juist lekker, vind het altijd moeilijk om maar 1 handje te pakken, vreet het liefst de hele zak leeg.
+ goed voor de darmen vanwege de harde structuur :)

Neem zelf zo een 100gr pinda's per dag. In een bakje, af en toe een 'slok' nemen tijdens het gamen oid is het zo weg.

Nou vandaag benen weer.

Squat
8x140
3x160
6x140

Leg Press
8x195
10x180
10x180

Leg Extensions
10x70
8x70
9x70

Lying Leg Curl
10x50
7x60
10x50

Standing Leg Curl
8x20
10x15
10x15

Dat was 't.

Wel weer last van me maag de laatste dagen :janken:

Vandaag even wat biceps gedaan.

Dumbbell Curls
10x21
10x25
8x28 PR
3x32 PR

Spider Curls
15x30
12x30
12x30
10x30

ik wou nog cable curls doen maar raakte aan de praat met iemand.

Deadlift
8x100
8x140
6x150 PR
1x170 PR

Pull ups met hulp van benen die ik dan naar achter buig en m'n voeten op een bankje leg
15x
12x
10x
10x

BOR
10x80
8x90
10x80

Close grip pull down
10x50
10x55
10x55
10x50

Dat was het, ff m'n voedingsschema op orde brengen, ik eet normaal 4900 op een dag. Laatste weken had ik dat er wel es een paar dingen weg vielen en dan een paar honderd meer at. Dus vet veel afgevallen. Moet eigenlijk ruim over de 5000 maargoed dat gaat nu niet echt ik hou het nu effe bij die 4900.
Morgen weer eens bankdrukken, ik heb zo'n gevoel dat de 100 nog niet eens gaat lukken maarja :o
Ik weeg nu iets van 96,5 en eind november 103.

foto van nu: Alleen armen heb ik, geen schouders, borst.

DSC01375b.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven