Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mijn eetlust werd ineens erg weinig, en zat droge pindakaas boterhammen te eten en had geen water dus duurde lang, daarna nog kwark.
Maar als ik 1,5uur voor het slapen niet eet dan moet ik of minder slapen of minder eten.. Ik heb gewoon de hele dag nodig.
Gadver man ik doe er zeker weten langer over als ik het in de blender doe
Ja dat heb nu al met 5000Maar ik eet ook heel langzaam, 1u per maaltijd ongeveer.
Ja alleen ik ben alweer 5kg afgevallen ofzo dus heb geen zin om nog minder te gaan eten, ik wil massa.
Ben net wakker trouwens![]()
Hoeveel kg weeg je dan nog? Kerel, wat doe je nog zo laat in bed?

Ik heb een soortgelijk dieet gehad, veel boterhammen en veel pindakaas.
En als er iets is wat moeilijk weg te krijgen is als je geen honger hebt zijn het wel boterhammen met pindakaas. Ik heb het nu compleet anders aangepakt. Brood zoveel mogelijk eruit.
Btw: pak een handje noten bij je kwark. Zijn weer ongeveer 150 kcal en het vertraagt de eiwitopname van de kwark, zodat je minder lang katabool bent gedurende de nacht![]()

De Bloemen train je toch Shakawkaw? Gaat ook lekker zo te zien![]()
En als je dan toch chocomel drinkt maak dan van die 400 ml 1000 ml, scheelt je toch 500 kcal extra

Tijdens of vlak voor trainen chocomel vind ik niet zo geslaagd, komt het halverwege wat omhoog zettenJa, alleen wat ik dan weer heb.. Is dat ik m'n post workout maaltijd niet meer naar binnen krijg
Misschien chocomelk tijdens het trainen een idee?

Tijdens of vlak voor trainen chocomel vind ik niet zo geslaagd, komt het halverwege wat omhoog zetten![]()
+ goed voor de darmen vanwege de harde structuurIk vind het hele chocomel idee sws maar niks. Elke dag 130 gram klare suiker naar binnen drinken (alleen al van de 1 l chocomel) kan niet goed zijn voor je. Zeker niet als je net als ik diabetes in de familie hebt.
Krijg je geen noten weg nee? Ik vind die juist lekker, vind het altijd moeilijk om maar 1 handje te pakken, vreet het liefst de hele zak leeg.

+ goed voor de darmen vanwege de harde structuur
Neem zelf zo een 100gr pinda's per dag. In een bakje, af en toe een 'slok' nemen tijdens het gamen oid is het zo weg.
, pinda's schijt je anders zo weer uit. Dan heb je er vrij weinig aan.Haha, ja kauwen doe ik wel hoorWel kauwen he, pinda's schijt je anders zo weer uit. Dan heb je er vrij weinig aan.

Klote dat het eten k*t gaat... meer vloeibaar eten een optie?
Misschien staat hier wat interessants voor je:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eetlustopwekker-59123/