AndroidHealthClinic

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Staat op de vorige pagina volgens mij en anders die daarvoor, KEUN vroeg het namelijk ook.
Maarja, gister en eergister heb ik niks gegeten want had dikke last van me buik.
Ik weeg nu 94kg (9kg minder 5 weken geleden) maar ben niet droger geworden, helaas.
Dernet bicep training gedaan, hoogste was 8x26 dumbbell curl, ging niet zo lekker.

Raar man, je blijft maar gewicht verliezen..

Zo dat is goed gaar. Zou gewoon even naar de Doctor gaan voor de zekerheid, kijken wat er is, want 9kg verliezen is niet niets.

ik denk ook dat ff naar de Doc gaan geen kwaad kan!

9 kilo in 5 weken is wel erg veel!

• Topic Starter Topic Starter
Zo dat is goed gaar. Zou gewoon even naar de Doctor gaan voor de zekerheid, kijken wat er is, want 9kg verliezen is niet niets.

Ja ben al gweest een paar keer, heb nu een afspraak in het ziekenhuis. Maarja er zijn altijd wachtlijsten hè.. Tegen de tijd dat ik daar terecht kan weeg ik 85kg.

Fuuu k*t wachtlijsten, wanneer kan je terecht dan of weet je dat ook niet ?

Je lintworm heeft een lintworm

Fuuu k*t wachtlijsten, wanneer kan je terecht dan of weet je dat ook niet ?

Ja in Maart, valt nog mee dus, voor dermatoloog moest ik 8 maanden wachten.

Je lintworm heeft een lintworm

Ja alleen schijnt het een fabel te zijn dat je van een lintworm vermagerd.

M'n dokter weet het niet. Dus daarom moet ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.

Ben vanmorgen 3 uur vroeger dan normaal opgestaan zodat ik een extra maaltijd kon nemen, dat ben ik vanaf nu van plan. Maar na het opstaan duurde het eerst 2,5 uur voor m'n maag klaar was om mijn ontbijt te accepteren, dus eignelijk voor niks. Ik ga toch proberen alles erin te krijgen dus zo'n 5000. Misschien ga ik vanavond wel kuiten trainen en schouders heel licht. Ben niet sterk genoeg om te deadliften enzo.

Succes man! K*t dat het zo slecht gaat. Kun je anders niet aangeven dat het spoed is bij je dokter, 9 kg afvallen in 5 weken is echt niet goed.

haha je bent gek dat je 3 uur eerder uit bed gaat

maar is wel klote zo dat afvallen, hopelijk is het snel over

Succes man! K*t dat het zo slecht gaat. Kun je anders niet aangeven dat het spoed is bij je dokter, 9 kg afvallen in 5 weken is echt niet goed.

Ja maar in Noord-Holland kan ik op z'n vroegst over 3 weken terecht en k ga dus over 3 weken.

haha je bent gek dat je 3 uur eerder uit bed gaat

maar is wel klote zo dat afvallen, hopelijk is het snel over

Nouja normaal lig ik 11uur lang in bed dus nu 8uur, valt nog mee maar was wel zwaar om zo 'vroeg' uit bed te komen :p

Ok. Ik zou je act. niveau anders wat lager houden, zodat je niet nog meer afvalt. Aangezien veel eten niet lukt...

Hehe, 11uur slapen en 13uur stilzitten, ik kom geen eens buiten, als ik niet slaap zit ik achter de pc, 4000-4500kcal eten en toch afvallen. K*t lichaam :D

Ga je eens een hele dag volsteken met M&M's, snickers, muffins, brownies, pizza's, hamburgers, frieten, kebaps, broodjes, chocolade, snoep. :D puik plan. I'm serious.

Maar kijk junk zit wel veel kcal in, maar dan zit je ook sneller vol/misselijk. Ik eet het alleen sneller op. Dus eigenlijk geen verschil behalve dat clean beter is. Want het is: of langzaam eten en clean, of junken en snel eten maar dan zit je even vol.

Terug
Naar boven