AndroidHealthClinic

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Precies :)

Goeie stats heb je trouwens man, zeker gezien je leeftijd very impressive :eek:

Vandaag rug...

Bent Over Row
10x80
10x100
7x110 PR

Deadlift
10x110
8x140 (ging soepeler dan vorige keer)
4x150
5x140

blijf het een a-relaxte oefening vinden.

Pull ups met assist van m'n voeten
12x
12x
11x

V-grip pulldown
12x55
10x60
10x60
10x60 pr

achterkant schouders gedaan nog op een reserve fly machine

training was redelijk.

DSC01420b.jpg

Goeie rug man ! Sterke bors.. waren ze strikt? Foto meteen na het trainen?

:woot::bow:

hoe gaat het met gewicht???

Goeie rug man ! Sterke bors.. waren ze strikt? Foto meteen na het trainen?

danku, BORs waren niet strict ik beweeg mooi mee zoals je vaak in filmpjes ziet, en foto is van een paar dagen geleden niet na het trainen.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Stilstand, ben een beetje aan het twijfelen of ik m'n slaap ga inkorten om iets meer te eten, ik heb veel discipline maar als ik wakker word is er maar 1 ding dat me kan schelen: verder slapen :D

BORs waren niet strict, en foto is van een paar dagen geleden niet na het trainen.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Stilstand, ben een beetje aan het twijfelen of ik m'n slaap ga inkorten om iets meer te eten, ik heb veel discipline maar als ik wakker word is er maar 1 ding dat me kan schelen: verder slapen :D

ik ken het, ik denk ook niet dat je slaap moet onderbreken om te eten. hooguit een shake maken voor het slapen gaan, in de koelkast, snachts wekker zetten, beker pakken, aan de mond en slikken en gelijk weer slapen.

Zoo, dikke rug dan, nice !

mooie v vorm :thumbup:

ik ken het, ik denk ook niet dat je slaap moet onderbreken om te eten. hooguit een shake maken voor het slapen gaan, in de koelkast, snachts wekker zetten, beker pakken, aan de mond en slikken en gelijk weer slapen.

Kan dat geen kwaad, snachts eten en dan weer verder slapen?

OT: hele sterke rug man. Brute V!

Nee, behalve dat je je nachtrust verstoort.

Volgens mij post ik hier nu voor het eerst, maar voor je leeftijd ga je zeer goed gozer.

Alleen ik snap dat niet dat probleem van 's nachts eten? Je kan toch gewoon overdag meer eten, neem aan dat je niet op 7000kcal zit of zo dat het echt lastig wordt?

Ja dat deed ik eerst, kan nu niet meer dankzij m'n maag. Ik bedoel gewoon 2 uur eerder opstaan zodat ik meer tijd heb om te eten.

Dankje, naja dik, hij is opzich wel wijd niet dik haha.

Dankje

OT: hele sterke rug man. Brute V!

Nee ik vind het super, super makkelijk om aan extra kcal/voedingsstoffen te komen ik word sowieso altijd wakker 's nachts om te pissen. En thanks :P
Nee, behalve dat je je nachtrust verstoort.

Volgens mij post ik hier nu voor het eerst, maar voor je leeftijd ga je zeer goed gozer.

Alleen ik snap dat niet dat probleem van 's nachts eten? Je kan toch gewoon overdag meer eten, neem aan dat je niet op 7000kcal zit of zo dat het echt lastig wordt?

Heb maag problemen, vandaar, ik doe bijv 2-3 uur over een klein ontbijt en kan sowieso niet veel in 1x eten. Maar moet toch 5000kcal eten om aan te komen. En bedankt voor je complimentjes :p

ik kan ook niet veel eten. de trick bij mij is > gewoon door blijven eten (van 10 tot 5)... dus uiterlijk om het half uur gewoon iets naar binnen werken, hoeft helemaal niet groot. 1 of 2 boterhammen, wat reist, misschien wat kip enz enz.

sinds ik dat dus doe, maak ik weer gains :D

Hmm dat is rot, maag problemen in de vorm van pijn en overgeven?

ik kan ook niet veel eten. de trick bij mij is > gewoon door blijven eten (van 10 tot 5)... dus uiterlijk om het half uur gewoon iets naar binnen werken, hoeft helemaal niet groot. 1 of 2 boterhammen, wat reist, misschien wat kip enz enz.

sinds ik dat dus doe, maak ik weer gains :D

Doe ik nu dus ook, maar omdat ik te lang slaap kom ik wat tijd te kort om nog meer te eten.

Hmm dat is rot, maag problemen in de vorm van pijn en overgeven?

Ja voelt alsof m'n maag gaat knappen dan, maar overgeven moet ik sowieso bijna nooit. In maart heb ik een afspraak in het ziekenhuis.

Leip, en dat heb je met alles dat je eet? Ook vloeibare shit?

Jep, zelfs water, vooral water zelfs. Eigenlijk meer met vloeibaar dan vast, want dat valt niet in 1x in je maag, dat gaat geleidelijk.

Terug
Naar boven