- Waardering
- 14.131
Heerlijk, lekker het gevoel dat je wat gedaan hebt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie rug man ! Sterke bors.. waren ze strikt? Foto meteen na het trainen?

BORs waren niet strict, en foto is van een paar dagen geleden niet na het trainen.
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
Stilstand, ben een beetje aan het twijfelen of ik m'n slaap ga inkorten om iets meer te eten, ik heb veel discipline maar als ik wakker word is er maar 1 ding dat me kan schelen: verder slapen![]()
ik ken het, ik denk ook niet dat je slaap moet onderbreken om te eten. hooguit een shake maken voor het slapen gaan, in de koelkast, snachts wekker zetten, beker pakken, aan de mond en slikken en gelijk weer slapen.
Kan dat geen kwaad, snachts eten en dan weer verder slapen?
ik ken het, ik denk ook niet dat je slaap moet onderbreken om te eten. hooguit een shake maken voor het slapen gaan, in de koelkast, snachts wekker zetten, beker pakken, aan de mond en slikken en gelijk weer slapen.
Kan dat geen kwaad, snachts eten en dan weer verder slapen?
OT: hele sterke rug man. Brute V!

Nee, behalve dat je je nachtrust verstoort.
Volgens mij post ik hier nu voor het eerst, maar voor je leeftijd ga je zeer goed gozer.
Alleen ik snap dat niet dat probleem van 's nachts eten? Je kan toch gewoon overdag meer eten, neem aan dat je niet op 7000kcal zit of zo dat het echt lastig wordt?

ik kan ook niet veel eten. de trick bij mij is > gewoon door blijven eten (van 10 tot 5)... dus uiterlijk om het half uur gewoon iets naar binnen werken, hoeft helemaal niet groot. 1 of 2 boterhammen, wat reist, misschien wat kip enz enz.
sinds ik dat dus doe, maak ik weer gains![]()
Hmm dat is rot, maag problemen in de vorm van pijn en overgeven?
Jep, zelfs water, vooral water zelfs. Eigenlijk meer met vloeibaar dan vast, want dat valt niet in 1x in je maag, dat gaat geleidelijk.
WTF? Als je al niet eens meer water wegkrijgt is het echt niet goed kerel..