MuscleMeat

Log Shakawkaw, gotta get huge....

kwark is gewoon viesch, PUNT!

:D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag wat Qauds gedaan alleen, ik was weer veel te laat in de gym.

Squat
9x140 PR
4x150 ik ging veel te sloom
10x120 <- had echt geen zin meer deze set

toen een beetje gekloot op de legpress, had niet veel puf meer.

Leg Extensions
10x80
9x80
7x80
10x70

dat was het.

voeding vandaag:

14:00 - 5 boterhammen pindakaas, 400ml melk
17:00 - 100gr rijst, 130gr kip, 200ml melk, 200ml sinasappelsap, banaan
20:00 - 4 boterhammen, 150gr kip, 400ml melk
22:00 - 400ml chocomelk halfvol
zometeen:
23:00 - 300ml melk, 100gr havermout, 20ml olie, 20gr whey, banaan
2:00 - 4 boterhammen, 3 hele eieren, muesli reep
3:00 - 500gr kwark

dat is 4300kcal.

Heb je geen vrienden

Nope, dat is waarom ik mijn qauds alleen deed :sad: nouja eigenlijk niet, ik had een spotter.

Maag is ****ed up, ik weeg niks meer ;)

Sterke squats hoor !

Nice squats!
Doe je olympic squats of low bar?

Thanks Hervee en teakwonboxer, ik doe Olympic Squats (high bar, ietsjes wijder dan schouderbreedte anders kan ik nog geen eens tot par)

Net hamstrings gedaan.

Romanian Deadlift
12x60
10x90
10x110
10x120 PR

toen wat kloten op een bagger lying leg curl (was in andere gym, wat een kak apparaten ze hebben 2 leg curls allebei niet relax)

Had/heb een vervelend gevoel in m'n hamstring, heb al heel lang dat ik soms dat gevoel krijg, zit bovenin m'n hamstring. Ik hoop dat het geen serieuze blessure is.

Goejemorguh jij traint flink zwaar.. en ik dacht dat ik veel moest eten om aan te komen :D

Thanks.
Ja ik vind het ook wel veel, maar het is wel te doen als ik een goed ritme heb en goede maag (wat ik niet heb :D)

Ah, heb het nooit een probleem gevonden... mijn maag is een bodemloze put

;)

Hoezo alleen hamstrings trainen?

Ik zou eigenlijk quads en hams trainen vrijdag maar was ****ing laat dus had ik alleen tijd voor quads, dus deed de volgende dag maar even hams, en toen was ik er ook net voor sluitingstijd dus ook geen tijd voor iets anders.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Onder de 4000 kcals doet mijn lichaam het niet voor. Op dagen waarop in benen train ligt mijn verbruik zo hoog dat ik minimaal 5000+ nodig heb ;)

Hoe weet je hoe hoog je verbruik is per dag? Maar opzich verschilt dat niet zo heel veel met mij denk ik. 4600 op rustdagen 5000 op trainingsdagen werkt denk ik wel, als ik weer boven de 100 weeg word het wel wat meer.

Laatst bewerkt:
Hoe weet je hoe hoog je verbruik is per dag? Maar opzich verschilt dat niet zo heel veel met mij denk ik. 4600 op rustdagen 5000 op trainingsdagen werkt denk ik wel, als ik weer boven de 100 weeg word het wel wat meer.

Als ik elke dag 4000 kcals eet blijft mijn gewicht stabiel, als ik op zware trainingsdagen 5000kcals eet kom ik heel clean aan.. na een lange poos trainen leer je je lichaam steeds beter kennen :thumbs:

Als ik elke dag 4000 kcals eet blijft mijn gewicht stabiel, als ik op zware trainingsdagen 5000kcals eet kom ik heel clean aan.. na een lange poos trainen leer je je lichaam steeds beter kennen :thumbs:

Oke ik snap het.

Heb trouwens flinke spierpijn in hams en quads :thumb:

Terug
Naar boven