Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Me maag lijkt beter te gaan
5000kcal per dag nu weer gewoon
en als ie helemaal goed is misschien wel meer.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5000kcal per dag nu weer gewoon
en als ie helemaal goed is misschien wel meer.Me maag lijkt beter te gaan5000kcal per dag nu weer gewoon
en als ie helemaal goed is misschien wel meer.
Dat is mooi. Ik eet nu veel cleaner. Geen melk en zuivel meer, voel me daar alleen maar opgeblazen van. Zit op een 3000 kcals denk ik.
Ah maar als dat m'n gains in de weg staat dat droger worden ga ik gewoon voor alleen massa.
Ah oke maar jij wilt droger worden he? Ik weet nog niet precies tot hoever ik wil bulken. Ik zou het ideaal vinden om een zooi kilo's nog te gainen en maar 2% minder BF% maar als dat m'n gains in de weg staat dat droger worden ga ik gewoon voor alleen massa.
gainen met die handel! kan overigens ook prima met een cleanbulk gozer.
2kg per maand vind ik wel goed.Inderdaad. Maar jij wilt veel massa, ik wil niet te huge worden. Zoals ik al eerder zei, wil ik een allround fysiek. Als ik bulk, kom ik de eerste 3 weken goed bij in kracht en spiermassa, en vocht natuurlijk, maar daarna komt het vet echt op mijn taille, van nature is die al niet zo smal en dat verdoet m'n shape zo wat. Dat vet wil ik er ook weer af, de abs terug, wat meer conditie, maar toch m'n kracht en massa behouden. +-100 kilo met een respectabel vetpercentage van zo'n 8-12 % is mijn doel. Verder hoeft het voor mij niet te gaan.
maar ik ga idd meer voor buffheid, freaky muscle 
Ik zou nu niet als een dolle gaan vreten. Je zit nu op 15% toch? Beter gain je nu rustig zodat je dadelijk niet zo veel/lang hoeft te cutten. Cutten is vaak niet goed voor kracht/spiermassa. Gewoon een clean bulk niet al te ver boven onderhoud.

Nee idd, maar 5000 is niet als een dolle. Ik denk net genoeg om aan te komen.![]()
Ok. Je bent idd ook zwaar en groot. Wat is je onderhoud ongeveer?
Nee dat uitrekenen is zo nutteloos, ik kom gewoon niet aan als ik 4300 eet ofzo. Dus als ik daarop stil sta neem ik aan dat dat mijn onderhoud is. Mijn onderhoud zou volgens berekeningen 3520 zijn maar daar val ik op af. Gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.
Inderdaad. Voor mij klopt die formule wel vrij aardig btw. Het kan ook zijn dat je je kcal verkeerd berekend..
Maakt ook allemaal niet uit, als je maar (verantwoord) aankomt!
---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------
Nette training trouwens! Gebruik jij iets met deadliften, voor grip bedoel ik dus.

Nice man. Ben jaloers op je stats ben ook 17 jaar, maar ik ben nog licht en slapGoed bezig.

Thnx bel112, met wat hard werk ben jij net zo ver over een tijdje
Vandaag heb ik benen getraint. De zwaarste training vind ik, mentaal en fysiek.
Ik kwam aan, om spitsuur in de gym, nog nooit zoveel fietsen zien staan daar. Ik wou naar boven, kwamer er eerst 50 vrouwen van de trap af..
Nouja ondanks de drukte was het squatrek wel vrij.
Squat
Opwarmen:
8x60
5x100
5x120
Werksets:
8x140 ik faalde bij 9, ik had eigenlijk wel op 10 reps gehoopt.
3x160 PR, lichte spot op het einde van rep 2 en 3
Leg press
10x195
8x195
10x195
10x195
Leg extensions
8x80
8x70
8x70
Leg curls
15x35 damn al goed gevoel vanaf rep 1
12x45
8x50
RM Deadlift
10x60
8x100
10x120
Opzich prima training, gevoel in m'n benen is in ieder geval wel redelijk goed.
En ik kan weer goed eten, maar dat had ik al gezegd.
http://www.youtube.com/watch?v=FvJQ...96EBEE03&playnext=1&playnext_from=PL&index=70
liedje van Levrone's routine van de olympia 2002![]()
Waarschijnlijk een slechte mentaliteit dan in je gym. Bij mij altijd hetzelfde verhaal. Onee, ooit zijn er van die ecto's die gaan bicepscurlen in het squatrek....
Congrats met je PR