Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mooi. Ik eet nu veel cleaner. Geen melk en zuivel meer, voel me daar alleen maar opgeblazen van. Zit op een 3000 kcals denk ik.

Ah oke maar jij wilt droger worden he? Ik weet nog niet precies tot hoever ik wil bulken. Ik zou het ideaal vinden om een zooi kilo's nog te gainen en maar 2% minder BF% maar als dat m'n gains in de weg staat dat droger worden ga ik gewoon voor alleen massa.

Ah oke maar jij wilt droger worden he? Ik weet nog niet precies tot hoever ik wil bulken. Ik zou het ideaal vinden om een zooi kilo's nog te gainen en maar 2% minder BF% maar als dat m'n gains in de weg staat dat droger worden ga ik gewoon voor alleen massa.

Inderdaad. Maar jij wilt veel massa, ik wil niet te huge worden. Zoals ik al eerder zei, wil ik een allround fysiek. Als ik bulk, kom ik de eerste 3 weken goed bij in kracht en spiermassa, en vocht natuurlijk, maar daarna komt het vet echt op mijn taille, van nature is die al niet zo smal en dat verdoet m'n shape zo wat. Dat vet wil ik er ook weer af, de abs terug, wat meer conditie, maar toch m'n kracht en massa behouden. +-100 kilo met een respectabel vetpercentage van zo'n 8-12 % is mijn doel. Verder hoeft het voor mij niet te gaan.

:thumbs: gainen met die handel! kan overigens ook prima met een cleanbulk gozer.

Ja.. Ik ga ff kijken hoeveel ik aankom met 5000. Over het algemeen eet ik wel clean dus dat zit wel goed. Ik denk dat ik niet meer 1kg per week wil aankomen die tijd is nu wel over ik wil nu niet meer vetter worden :D 2kg per maand vind ik wel goed.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Inderdaad. Maar jij wilt veel massa, ik wil niet te huge worden. Zoals ik al eerder zei, wil ik een allround fysiek. Als ik bulk, kom ik de eerste 3 weken goed bij in kracht en spiermassa, en vocht natuurlijk, maar daarna komt het vet echt op mijn taille, van nature is die al niet zo smal en dat verdoet m'n shape zo wat. Dat vet wil ik er ook weer af, de abs terug, wat meer conditie, maar toch m'n kracht en massa behouden. +-100 kilo met een respectabel vetpercentage van zo'n 8-12 % is mijn doel. Verder hoeft het voor mij niet te gaan.

Ja ik snap het, dat is ook wel nice ;) maar ik ga idd meer voor buffheid, freaky muscle :D

Ik zou nu niet als een dolle gaan vreten. Je zit nu op 15% toch? Beter gain je nu rustig zodat je dadelijk niet zo veel/lang hoeft te cutten. Cutten is vaak niet goed voor kracht/spiermassa. Gewoon een clean bulk niet al te ver boven onderhoud.

Ik zou nu niet als een dolle gaan vreten. Je zit nu op 15% toch? Beter gain je nu rustig zodat je dadelijk niet zo veel/lang hoeft te cutten. Cutten is vaak niet goed voor kracht/spiermassa. Gewoon een clean bulk niet al te ver boven onderhoud.

Nee idd, maar 5000 is niet als een dolle. Ik denk net genoeg om aan te komen. :)

Nee dat uitrekenen is zo nutteloos, ik kom gewoon niet aan als ik 4300 eet ofzo. Dus als ik daarop stil sta neem ik aan dat dat mijn onderhoud is. Mijn onderhoud zou volgens berekeningen 3520 zijn maar daar val ik op af. Gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.

Nee dat uitrekenen is zo nutteloos, ik kom gewoon niet aan als ik 4300 eet ofzo. Dus als ik daarop stil sta neem ik aan dat dat mijn onderhoud is. Mijn onderhoud zou volgens berekeningen 3520 zijn maar daar val ik op af. Gewoon een wat snellere stofwisseling denk ik.

Inderdaad. Voor mij klopt die formule wel vrij aardig btw. Het kan ook zijn dat je je kcal verkeerd berekend..

Maakt ook allemaal niet uit, als je maar (verantwoord) aankomt!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Nette training trouwens! Gebruik jij iets met deadliften, voor grip bedoel ik dus.

Inderdaad. Voor mij klopt die formule wel vrij aardig btw. Het kan ook zijn dat je je kcal verkeerd berekend..

Maakt ook allemaal niet uit, als je maar (verantwoord) aankomt!

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Nette training trouwens! Gebruik jij iets met deadliften, voor grip bedoel ik dus.

Nee voor grip gebruik ik niks maar ik kan ook niet zwaar deadliften, wel had ik al moeite bij de 2e rep van 160.. Geen mixed grip overigens.
Kheb spierpijn in me rug dus zal wel een goede training zijn geweest :)

Nice man. Ben jaloers op je stats ben ook 17 jaar, maar ik ben nog licht en slap :p Goed bezig.

Nice man. Ben jaloers op je stats ben ook 17 jaar, maar ik ben nog licht en slap :p Goed bezig.

Thnx bel112, met wat hard werk ben jij net zo ver over een tijdje ;)

Vandaag heb ik benen getraint. De zwaarste training vind ik, mentaal en fysiek.
Ik kwam aan, om spitsuur in de gym, nog nooit zoveel fietsen zien staan daar. Ik wou naar boven, kwamer er eerst 50 vrouwen van de trap af..
Nouja ondanks de drukte was het squatrek wel vrij.

Squat
Opwarmen:
8x60
5x100
5x120
Werksets:
8x140 ik faalde bij 9, ik had eigenlijk wel op 10 reps gehoopt.
3x160 PR, lichte spot op het einde van rep 2 en 3

Leg press
10x195
8x195
10x195
10x195

Leg extensions
8x80
8x70
8x70

Leg curls
15x35 damn al goed gevoel vanaf rep 1
12x45
8x50

RM Deadlift
10x60
8x100
10x120

Opzich prima training, gevoel in m'n benen is in ieder geval wel redelijk goed.
En ik kan weer goed eten, maar dat had ik al gezegd. :)

http://www.youtube.com/watch?v=FvJQ...96EBEE03&playnext=1&playnext_from=PL&index=70

liedje van Levrone's routine van de olympia 2002 :heart:

Laatst bewerkt:
Thnx bel112, met wat hard werk ben jij net zo ver over een tijdje ;)

Vandaag heb ik benen getraint. De zwaarste training vind ik, mentaal en fysiek.
Ik kwam aan, om spitsuur in de gym, nog nooit zoveel fietsen zien staan daar. Ik wou naar boven, kwamer er eerst 50 vrouwen van de trap af..
Nouja ondanks de drukte was het squatrek wel vrij.

Squat
Opwarmen:
8x60
5x100
5x120
Werksets:
8x140 ik faalde bij 9, ik had eigenlijk wel op 10 reps gehoopt.
3x160 PR, lichte spot op het einde van rep 2 en 3

Leg press
10x195
8x195
10x195
10x195

Leg extensions
8x80
8x70
8x70

Leg curls
15x35 damn al goed gevoel vanaf rep 1
12x45
8x50

RM Deadlift
10x60
8x100
10x120

Opzich prima training, gevoel in m'n benen is in ieder geval wel redelijk goed.
En ik kan weer goed eten, maar dat had ik al gezegd. :)

http://www.youtube.com/watch?v=FvJQ...96EBEE03&playnext=1&playnext_from=PL&index=70

liedje van Levrone's routine van de olympia 2002 :heart:

Waarschijnlijk een slechte mentaliteit dan in je gym. Bij mij altijd hetzelfde verhaal. Onee, ooit zijn er van die ecto's die gaan bicepscurlen in het squatrek....

Congrats met je PR

Waarschijnlijk een slechte mentaliteit dan in je gym. Bij mij altijd hetzelfde verhaal. Onee, ooit zijn er van die ecto's die gaan bicepscurlen in het squatrek....

Congrats met je PR

Klopt, maar toen ik ging squatten kwamen er wel 2 andere die wouden squatten. Maar wel jammer dat serieustrainende zo zeldzaam zijn :(

Biceps, traps.

Dumbbell Curls
10x19
10x21
10x23
11x25

Spider Curls
15x27,5
20x32,5
15x32,5
15x32,5

Hammer Curls
12x23
10x25
12x25

Barbell Shrugs -> best wel bagger grip vooral na die curls ook nog
15x100
12x120
10x120
8x120

Seated DB shrugs strict
15x25
12x32
15x32

Zo dat was het. Ik had heel erg last van dat spiertje in m'n onderarm, dat gevoel wat de meeste mensen krijgen van straight bar curls. Met dumbbell curls weer wat zwaarder gegaan, ging erg makkelijk. Was de eerste keer dat ik hammer curls deed trouwens.

Laatst bewerkt:
die curlsz :eek: roflol: daar kan ik nog een puntje aan zuigen :D

Terug
Naar boven