Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
"gedumpt" worden is nooit leuk. maar sleep jezelf er ff doorheen en je zult zien dat je harder gaat knallen dan ooit tevoren!
Ik hoop het maar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"gedumpt" worden is nooit leuk. maar sleep jezelf er ff doorheen en je zult zien dat je harder gaat knallen dan ooit tevoren!

Ofcourse! kom op man. met zon goddelijk lichaam en brute kracht vallen die chicks allemaal voor je! dus als je wilt heb je zo weer een nieuwe![]()
Sterkte met je liefdesverdriet, is zwaar klote maar uiteindelijk komt het wel goed man!
Zorg dat je hormoonhuishouding weer op BB-niveau komt en zet weer dikke trainingen neer, dat zal je goed doen.
Chicks vallen sowieso al vaak voor me, tot ze erachter komen dat ik eigenlijk niet zo leuk ben blijkbaar. Maar goed, geen zin om hiermee me log te vervuilen.
Ontopic: een ader geknapt tijdens het deadliften, helemaal bloeduitstorting op m'n onderarm. Hardcore hoor.

Je hebt problemen met je deadlift grip zeg je, ook als je ene handpalm van je af en andere naar je toe lift met bij elke rep de barbell neerleggen en grip herpakken?

Dat deed ik bij die 160kg ja en het ging wel maar ook omdat ik maar 3 reps kon. Ik ben niet gewend zulke zware gewichten vast te houden omdat ik deadlift niet echt deed en shrugs ook niet eigenlijk.
Vanavond kuiten en triceps trainen, vooral zin in triceps![]()
+1

Add water + blender = slurpenBen nu bezig met me kwark eten, ik ga zo maar eens naar bed. **** wat neemt dat eten veel tijd in![]()
Ik zit vandaag over de 5600 kcal.

Add water + blender = slurpen
Ik wordt met mijn net aan 4000kcal af en toe al gek van dat moeten eten, laat staan als ik 1,5 keer zoveel erin moet schuiven...
. Normaal kan ik snel eten, alleen eieren, tonijn, pindakaas etc eet niet zo makkelijk...Ik heb een tijdje 6400 kcal gegeten. Ik werd inderdaad gewoon gek van het feit dat ik heel de tijd moest eten. De ene maaltijd liep over in de andere. Normaal kan ik snel eten, alleen eieren, tonijn, pindakaas etc eet niet zo makkelijk...

Vent! Hoezo zit jij om 05:14 kwark te eten?!
---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
Ik eet trouwens nooit na 1,5 uur voor het slapen. Als ik dat wel doe krijg ik ook maagklachten. Misschien iets voor jou om te proberen..
Add water + blender = slurpen
Ik wordt met mijn net aan 4000kcal af en toe al gek van dat moeten eten, laat staan als ik 1,5 keer zoveel erin moet schuiven...

Ik heb een tijdje 6400 kcal gegeten. Ik werd inderdaad gewoon gek van het feit dat ik heel de tijd moest eten. De ene maaltijd liep over in de andere. Normaal kan ik snel eten, alleen eieren, tonijn, pindakaas etc eet niet zo makkelijk...
Maar ik eet ook heel langzaam, 1u per maaltijd ongeveer.Ik word daar ook hoorndol van en voel me dan constant opgeblazen. Liters melk en cécémel, bergen pasta en rijst en al die kip en tonijn. Na verloop van tijd ben je het echt moe en eet je haast niet meer. Dan prefereer ik clean bulk, niet te veel eten. Een ander probleem is dat het zoveel tijd in beslag neemt en als je gaat werken of naar de les gaat is het haast niet mogelijk om zoveel naar binnen te rijden..![]()