Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Ofcourse! kom op man. met zon goddelijk lichaam en brute kracht vallen die chicks allemaal voor je! dus als je wilt heb je zo weer een nieuwe :)

Chicks vallen sowieso al vaak voor me, tot ze erachter komen dat ik eigenlijk niet zo leuk ben blijkbaar. Maar goed, geen zin om hiermee me log te vervuilen.
Ontopic: een ader geknapt tijdens het deadliften, helemaal bloeduitstorting op m'n onderarm. Hardcore hoor.

Sterkte met je liefdesverdriet, is zwaar klote maar uiteindelijk komt het wel goed man!
Zorg dat je hormoonhuishouding weer op BB-niveau komt en zet weer dikke trainingen neer, dat zal je goed doen.

Sterkte met je liefdesverdriet, is zwaar klote maar uiteindelijk komt het wel goed man!
Zorg dat je hormoonhuishouding weer op BB-niveau komt en zet weer dikke trainingen neer, dat zal je goed doen.

Dankje, ja als ik weer eens voluit schouders en borst kan trainen zou ik erg blij zijn (en veel kunnen eten). Word tijd.

Chicks vallen sowieso al vaak voor me, tot ze erachter komen dat ik eigenlijk niet zo leuk ben blijkbaar. Maar goed, geen zin om hiermee me log te vervuilen.
Ontopic: een ader geknapt tijdens het deadliften, helemaal bloeduitstorting op m'n onderarm. Hardcore hoor.

pics or it didn't happen :)

Vast over heen gelezen. Hoe lang ben je eigenlijk?

Je hebt problemen met je deadlift grip zeg je, ook als je ene handpalm van je af en andere naar je toe lift met bij elke rep de barbell neerleggen en grip herpakken?

Je hebt problemen met je deadlift grip zeg je, ook als je ene handpalm van je af en andere naar je toe lift met bij elke rep de barbell neerleggen en grip herpakken?

Dat deed ik bij die 160kg ja en het ging wel maar ook omdat ik maar 3 reps kon. Ik ben niet gewend zulke zware gewichten vast te houden omdat ik deadlift niet echt deed en shrugs ook niet eigenlijk.

Vanavond kuiten en triceps trainen, vooral zin in triceps :)

Dat deed ik bij die 160kg ja en het ging wel maar ook omdat ik maar 3 reps kon. Ik ben niet gewend zulke zware gewichten vast te houden omdat ik deadlift niet echt deed en shrugs ook niet eigenlijk.

Vanavond kuiten en triceps trainen, vooral zin in triceps :)

dussss, meer deadliften, chin ups en shruggs

dussss, meer deadliften, chin ups en shruggs

Ga ik zeker doen :)
Vandaag kuiten en triceps dus.

Toe press in liggende hacksquat ik doe volledige rom en langzaam omlaag en even boven en onder wachten en niet veren. Gewichten gaan helemaal niet hoog voor kuiten.
5x200
6x200
6x200
5x200

Donkey Raises zelfde uitvoering
15x220
12x220
12x220
12x220

Cable pulldown
15x35
10x40
8x40
8x40
was 1 katrol ipv 3 dus stuk zwaarder dan een andere stellage die ik normaal deed.

CGBP in smith
geen boeiende gewichten

Overhead DB extension
15x14
11x17
11x17

de week ervoor deed ik nog 24kg maarja.

Ben nu bezig met me kwark eten, ik ga zo maar eens naar bed. **** wat neemt dat eten veel tijd in :roflol:
Ik zit vandaag over de 5600 kcal.

Vent! Hoezo zit jij om 05:14 kwark te eten?!

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Ik eet trouwens nooit na 1,5 uur voor het slapen. Als ik dat wel doe krijg ik ook maagklachten. Misschien iets voor jou om te proberen..

Ben nu bezig met me kwark eten, ik ga zo maar eens naar bed. **** wat neemt dat eten veel tijd in :roflol:
Ik zit vandaag over de 5600 kcal.
Add water + blender = slurpen :p

Ik wordt met mijn net aan 4000kcal af en toe al gek van dat moeten eten, laat staan als ik 1,5 keer zoveel erin moet schuiven...

Ik wordt met mijn net aan 4000kcal af en toe al gek van dat moeten eten, laat staan als ik 1,5 keer zoveel erin moet schuiven...

Ik heb een tijdje 6400 kcal gegeten. Ik werd inderdaad gewoon gek van het feit dat ik heel de tijd moest eten. De ene maaltijd liep over in de andere:rolleyes:. Normaal kan ik snel eten, alleen eieren, tonijn, pindakaas etc eet niet zo makkelijk...

Ik heb een tijdje 6400 kcal gegeten. Ik werd inderdaad gewoon gek van het feit dat ik heel de tijd moest eten. De ene maaltijd liep over in de andere:rolleyes:. Normaal kan ik snel eten, alleen eieren, tonijn, pindakaas etc eet niet zo makkelijk...

Ik word daar ook hoorndol van en voel me dan constant opgeblazen. Liters melk en cécémel, bergen pasta en rijst en al die kip en tonijn. Na verloop van tijd ben je het echt moe en eet je haast niet meer. Dan prefereer ik clean bulk, niet te veel eten. Een ander probleem is dat het zoveel tijd in beslag neemt en als je gaat werken of naar de les gaat is het haast niet mogelijk om zoveel naar binnen te rijden..:)

Vent! Hoezo zit jij om 05:14 kwark te eten?!

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Ik eet trouwens nooit na 1,5 uur voor het slapen. Als ik dat wel doe krijg ik ook maagklachten. Misschien iets voor jou om te proberen..

Ja mijn eetlust werd ineens erg weinig, en zat droge pindakaas boterhammen te eten en had geen water dus duurde lang, daarna nog kwark.
Maar als ik 1,5uur voor het slapen niet eet dan moet ik of minder slapen of minder eten.. Ik heb gewoon de hele dag nodig.

Gadver man ik doe er zeker weten langer over als ik het in de blender doe :P

Ja dat heb nu al met 5000 :( Maar ik eet ook heel langzaam, 1u per maaltijd ongeveer.
Ik word daar ook hoorndol van en voel me dan constant opgeblazen. Liters melk en cécémel, bergen pasta en rijst en al die kip en tonijn. Na verloop van tijd ben je het echt moe en eet je haast niet meer. Dan prefereer ik clean bulk, niet te veel eten. Een ander probleem is dat het zoveel tijd in beslag neemt en als je gaat werken of naar de les gaat is het haast niet mogelijk om zoveel naar binnen te rijden..:)

Ja alleen ik ben alweer 5kg afgevallen ofzo dus heb geen zin om nog minder te gaan eten, ik wil massa.
Ben net wakker trouwens :p

Terug
Naar boven