XXL Nutrition

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Goede squat bro, benen training looks intense :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je met "dat spiertje in mijn onderarm" de spier naast je ellepijp. Zo ja, daar heb ik ook superlang last van gehad. Bij mij kwam het door barbell curls met een rechte stang. Sinds ik met EZ-stang train is het weg.

Bedoel je met "dat spiertje in mijn onderarm" de spier naast je ellepijp. Zo ja, daar heb ik ook superlang last van gehad. Bij mij kwam het door barbell curls met een rechte stang. Sinds ik met EZ-stang train is het weg.

Ja dat. Maar met rechte stang is toch de beste voor je biceps vind ik, maar niet voor je onderarm. Misschien toch maar weer EZ doen ja.

ik had eerst ook altijd last met rechte stang.
tijdje alleen EZ gedaan, =pijnvrij.

NU geen last meer met rechte bb!

Dan voel je hem inderdaad beter op je biceps. Maarja, als daardoor mijn onderarm eraan gaat...

Dat is ook weer zonde inderdaad, ik kijk wel.
ik had eerst ook altijd last met rechte stang.
tijdje alleen EZ gedaan, =pijnvrij.

NU geen last meer met rechte bb!

Ja misschien is het ook wennen/moet dat spiertje eerst sterker worden ofzo. Ik ga wel ff googlen.
for those of you with wrist stress due to bicep curls....its a compound lift, it involves more than just isolating the biceps.

the wrists are supinated by the forearm muscle (the one under the Joint that faces upwards when you are curling).

flex this muscle, and bring your wrists forward (upwards when looking down while curling) at an angle.

feel that forearm flex!!

now curl!

primary muscle- biceps
secodnary muscle/stabalizer- forearms

the majority of people iv talked to with wrist problems, really just have form problems, and try and relax their wrists while curling, which is retarded and puts too much stress on it

Oke ga ik volgende keer proberen, dus je moet juist je onderarmen die kant op draaien en niet proberen te ontspannen wat ik doe.

Laatst bewerkt:
Dat is ook weer zonde inderdaad, ik kijk wel.

Ja misschien is het ook wennen/moet dat spiertje eerst sterker worden ofzo. Ik ga wel ff googlen.

Oke ga ik volgende keer proberen, dus je moet juist je onderarmen die kant op draaien en niet proberen te ontspannen wat ik doe.

Dat wist ik eigenlijk al. Met die techniek is het probleem bij mij nog steeds niet opgelost.
Maar wel het proberen waard.

Goed bezig Shakawkaw.
Volgende week ga ik ook weer de rechte stang proberen, zelfde pijnprobleem bovenaan mijn onderarm :x

ik had het ook. een tijdje alleen de EZ en gewoon minder de bicep trainen. de tijd dat je normaal je biceps traint ga je je onderarm trainen. en na een tijdje ga je het gewoon weer rustig proberen. werkte voor mij!

Goed bezig Shakawkaw.
Volgende week ga ik ook weer de rechte stang proberen, zelfde pijnprobleem bovenaan mijn onderarm :x

Succes volgende week dan maar :D
ik had het ook. een tijdje alleen de EZ en gewoon minder de bicep trainen. de tijd dat je normaal je biceps traint ga je je onderarm trainen. en na een tijdje ga je het gewoon weer rustig proberen. werkte voor mij!

Ja ik begin net met biceps serieus trainen ik ga nu niet weer kappen :o maar toch bedankt voor het delen van je ervaring :)

Vandaag triceps getraint met een vriend. Weet niet meer de gewichten en herhalingen alleen CGBP 10x90 en 4x100 met nog wat spothulp ook. Maar dit was ook de eerste keer dat ik die oefening deed eigenlijk.

dernet rug beetje getraind.

Deadlift
8x140
3x160 pr
5x140

bagger grip, en ik ben gewoon slap.

Pull ups met voeten op een bankje dus niet m'n hele BW
12x
12x
10x
8x

Bent over row
6x100
8x90
8x90
8x90
minder gewicht gewoon slechte grip en ik had moeite met stabiel staan

daarna nog wat gekloot met een pull down maar ging niet zo lekker.

Ik ben weer een paar kilo lichter maar niet droger, gaat ****ing slecht allemaal.

Laatst bewerkt:
kop op maat!!!!!!

Terug
Naar boven