Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80 minuten per dag is wel lang ja, maar ligt ook aan de intensiteit. Wandelen, fietsen of HIIT maakt nogal verschil.Netjes!
2x40min cardio per dag en dan ook nog je training.
Best heftig
Liever langer cardio dan kcal omlaag tho80 minuten per dag is wel lang ja, maar ligt ook aan de intensiteit. Wandelen, fietsen of HIIT maakt nogal verschil.
Ik doe nu nog geen cardio(alleen naar de gym en stad fietsen enzo) en ga mn kcal niet echt verlagen de hele cut maar gewoon steeds meer cardio toevoegen. Kijk als je echt super laag gaat wordt het hem niet dan doe je 2 uur cardio per dag ofzo. Maar volgens mij is het beter om neer voeding en macros te hebben tijdens een cut en wat meer macros80 minuten per dag is wel lang ja, maar ligt ook aan de intensiteit. Wandelen, fietsen of HIIT maakt nogal verschil.
Voeding zo hoog mogelijk is altijd t best...Ik doe nu nog geen cardio(alleen naar de gym en stad fietsen enzo) en ga mn kcal niet echt verlagen de hele cut maar gewoon steeds meer cardio toevoegen. Kijk als je echt super laag gaat wordt het hem niet dan doe je 2 uur cardio per dag ofzo. Maar volgens mij is het beter om neer voeding en macros te hebben tijdens een cut en wat meer macros
Ja dat is het fijne aan een coach, als die goed is weet hij wat het beste voor je is. Ik ga over een paar weken ook even wandelen/fietsen erin doenVoeding zo hoog mogelijk is altijd t best...
Maar ik heb iemand die ziet wat mijn lichaam doen en we doen wat nodig is.
Eigenlijk zei hij me 2 x 25 minuten maar gezien ik buiten wandel pak ik een rondje die 40 minuten is op 6.5 km per uur.. en vond dat wel goed dus heb t erin gelaten, daarnaast zijn er dagen dat ik maar 1 x kan ivm werk dus op die manier zit ik zeker goed...
En ik ga liever richting de wedstrijd bij moeten eten en minder hoeven cardioeen omdat ik al klaar ben dan nog dieper en meer moeten cardioen
80 minuten per dag is wel lang ja, maar ligt ook aan de intensiteit. Wandelen, fietsen of HIIT maakt nogal verschil.

Ja dat is het fijne aan een coach, als die goed is weet hij wat het beste voor je is. Ik ga over een paar weken ook even wandelen/fietsen erin doen
Snel wandelen gewoon toch? Dat deed ronnie coleman ook altijd in de ochtend. Die was niet aan het rennen maar gewoon op een hoog tempo aan het wandelenJe cardio buiten doen is moeilijk omdat t vaak een zondags wandeling word in plaats van werken op een hartfrequentie... sws zie ik veel mensen in de gym daar ook nie op letten... dan sla je gewoon de plank mis als je t mij vraagt.
Toch wel ceylon kaneel? Ik maakte die fout namelijk zelf ook door cassia te nemen en dat heeft nu net niet de voordelen van kaneel. Of neem je het gewoon omdat het smaakt?80 gram havermout met 1 eetlepel kaneel en 30g whey isolaat of hydrolisaat
Geen idee of ik dat gemist heb ergens, maar wie is je coach?
Kortom: Zowel de Ceylon- als de Cassiakaneel lijkt antidiabetische en bloedsuikerverlagende effecten te hebben. Cassia is echter beter onderzocht bij mensenToch wel ceylon kaneel? Ik maakte die fout namelijk zelf ook door cassia te nemen en dat heeft nu net niet de voordelen van kaneel. Of neem je het gewoon omdat het smaakt?
Geloof dat ik ooit las dat 1 van de 2 wat een belasting voor de lever kan zijn als je meer neemt, natuurlijk geen idee of het waar is.Kortom: Zowel de Ceylon- als de Cassiakaneel lijkt antidiabetische en bloedsuikerverlagende effecten te hebben. Cassia is echter beter onderzocht bij mensen
Voor waar ik t voor neem zijn beide oke
Zal t veel extra schade aanrichten als je all 4 verschillende orals pakt? LolGeloof dat ik ooit las dat 1 van de 2 wat een belasting voor de lever kan zijn als je meer neemt, natuurlijk geen idee of het waar is.
*ceyclon dus.
Het zal vast niet om een paar gram kaneel gaanZal t veel extra schade aanrichten als je alle verschillende orals pakt? Lol

Nee, dat dacht ik ook maar is niet zo. Ook werkt cassia toxisch door coumarin, niet goed voor de lever en verhoogt zelfs de kans op kanker.Kortom: Zowel de Ceylon- als de Cassiakaneel lijkt antidiabetische en bloedsuikerverlagende effecten te hebben. Cassia is echter beter onderzocht bij mensen
Voor waar ik t voor neem zijn beide oke