MuscleMeat

Log wedstrijd prep...

Ik weet niet hoe hoog je omega 3 (epa/dha) gedoseerd is en waarom je ze neemt, maar die 4 capsules zullen denk ik ook geen zoden aan de dijk zetten, om nog maar even te zeuren over supplementen :p
Daarom is het beter om de omega's uit voeding te halen. Ikzelf eet elke dag 240gr. sardientjes. Kan ook zalm eten maar dat is net even wat te kuur.

Ik weet niet hoe hoog je omega 3 (epa/dha) gedoseerd is en waarom je ze neemt, maar die 4 capsules zullen denk ik ook geen zoden aan de dijk zetten, om nog maar even te zeuren over supplementen :p

True. Ik heb eens geteld en ik moest er 10 of 12 van nemen om aan de recommended dose epa/dha te komen. Jammer alleen dat ik er fucking gore visboeren en oprispingen van krijg.

True. Ik heb eens geteld en ik moest er 10 of 12 van nemen om aan de recommended dose epa/dha te komen. Jammer alleen dat ik er fucking gore visboeren en oprispingen van krijg.
Deze vlak voor het slapen en je hebt nergens last van

Daarom is het beter om de omega's uit voeding te halen. Ikzelf eet elke dag 240gr. sardientjes. Kan ook zalm eten maar dat is net even wat te kuur.
Ik zit een beetje in de voedingswetenschap, en de gezondheidsvoordelen van vette vis worden ook voornamelijk gezien bij het consumeren van de vis zelf ipv omega 3 in capsule vorm. Het is nog niet helemaal duidelijk hoe dat precies komt. De wetenschappers concluderen altijd zo iets van ''het geheel is meer dan de som der delen''. Blijkbaar bevat de hele vis een bepaalde samenstelling van marco's en micro's dat dat altijd superieur is aan capsules met slechts één onderdeel van de vis.
Kosten technisch is veel vette vis eten natuurlijk wel een dingetje..

Ik zit een beetje in de voedingswetenschap, en de gezondheidsvoordelen van vette vis worden ook voornamelijk gezien bij het consumeren van de vis zelf ipv omega 3 in capsule vorm. Het is nog niet helemaal duidelijk hoe dat precies komt. De wetenschappers concluderen altijd zo iets van ''het geheel is meer dan de som der delen''. Blijkbaar bevat de hele vis een bepaalde samenstelling van marco's en micro's dat dat altijd superieur is aan capsules met slechts één onderdeel van de vis.

Volgens mij heeft (o.a.) vis ook een belangrijke rol (gespeeld) in de evolutie van de mens.
Dat zal niet zomaar zijn :) .

Volgens mij heeft (o.a.) vis ook een belangrijke rol (gespeeld) in de evolutie van de mens.
Dat zal niet zomaar zijn :) .
Sommige dingen kunnen we gewoon niet evenaren met een supplement. Persoonlijk hou ik erg van vis, en bezuinig ik niet op eten, maar als je niet van vis houdt en/of minder budget hebt zijn visolie caps een prima second best denk ik.. :)

Sommige dingen kunnen we gewoon niet evenaren met een supplement. Persoonlijk hou ik erg van vis, en bezuinig ik niet op eten, maar als je niet van vis houdt en/of minder budget hebt zijn visolie caps een prima second best denk ik.. :)

Er gaat niks boven een verse hollandse nieuwe met uitjes drool:

Back on topic: ik wist niet dat kaneel zo lijp kon zijn :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Bedenk me net dat ik die al twee weken nie meer neem ofzo... ik ben daar gewoon slecht in... lol

Heb dus gister een high day gehad... denk zo een 700 a 800 calorieen hoger dan normaal... resultaat is er zo te zien... ben terug wat voller harder en oog droger dus t heeft zn werk gedaan,

Nu terug laag en nog dieper cutten;-)))

Bijlagen

• PSX_20200829_191635.jpg
    PSX_20200829_191635.jpg
    253,4 KB · Weergaven: 147
  • 20200829_191702.jpg
    20200829_191702.jpg
    250,4 KB · Weergaven: 136
  • PSX_20200828_144601.jpg
    PSX_20200828_144601.jpg
    204,6 KB · Weergaven: 134
Echt bruut hoor!

Ziek hoog niveau. Ben echt benieuwd hoe je on-stage komt te staan.
Die extra kcals op je high dag waren vooral KH neem ik aan?

.

Laatst bewerkt:
Vandaag schouders gedaan...

Trainings lopen nog aardig goed, kracht, pomp etc nog altijd goed....

Training vandaag zag er zo uit

4x Seated Machine Shoulder Press – 12,12,10,8
4 x Smith machine front press 15,12,10,8
4x Standing dumbbell Side Raises - 12,12,12
3x Standing bent over dumbbell raises – 15,12,12
4x Cable rope face pulls (rear delts) - 12,12,12 ,12
Superset met
4x rear delt met pulley 12,12,12,12

Na training 30 minuten cardio

Voeding is weer aangepast naar beneden... wel nu 1 x per week een high day zoals ik eerder al postte...

Shape gaat goed, gewicht nog altijd 107 a 108... verwacht nog te zakken naar 104 a 105 denk ik...

Mijn voeding ziet er nu zo uit:

Low:

2x 30 minuten cardio per dag.

Zodra je wakker wordt: 1 hele citroen geperst in 400ml water, 10 gram glutamine, 1,5 gram HMB

10-15 min voor meal 1:

300mg R-Alpha Lipoic Acid
400mcg Chroom Picolinaat

Meal 1:
6 eieren waarvan 1 hele
50 gram havermout met 1 eetlepel kaneel en 30g whey isolaat of hydrolisaat

Na meal 1:
4000-6000iu vitamine D3 (gel capsules, geen tabletten)
2 capsules Omega 3
200mg Magnesium Citraat
Multi vitamin

Meal 2:
200 gram kipfillet
50 gram rijst
75 gram groentes

Na meal 3: 200mg magnesium citraat

Meal 3:
200 gram zalmfillet
200 gram zoete aardappel
75 gram broccoli of spinazie

Meal 4:
200 gram kabeljauw
50 gram ongekookte zilvervlies of basmati rijst
75 gram groentes

Meal 5:
250 gram magere kwark
20 gram walnoten

Na meal 5 (voor het slapen):
2 capsules Omega 3
1000mg vitamine C

Pre-workout:
150-200mg caffeine
3g Beta Alanine
5g Citrulline Malaat
10g Glutamine
1,5 gram HMB

Intra-workout:
10g EAA

Post-workout:
30 gram whey isolaat of hydrolisaat
10 gram Glutamine
5 gram Creatine Monohydraat
1,5 gram HMB
300mg R-Alpha Lipoic Acid
400mcg Chroom Picolinaat

waar dient die ‘1 hele citroen geperst in 400ml water, 10 gram glutamine, 1,5 gram HMB’ voor? Wat doet dat/moet dat doen?

waar dient die ‘1 hele citroen geperst in 400ml water, 10 gram glutamine, 1,5 gram HMB’ voor? Wat doet dat/moet dat doen?
Die glutamine en hmb natuurlijk voor spierafbraak tegen te gaan... althans daar dienen beide producten doen...

Ik neem trouwens appelazijn erbij voor t slapen gaan en na t opstaan... dat is gunstig voor je bloedsuikerspiegel...

Die glutamine en hmb natuurlijk voor spierafbraak tegen te gaan... althans daar dienen beide producten doen...

Ik neem trouwens appelazijn erbij voor t slapen gaan en na t opstaan... dat is gunstig voor je bloedsuikerspiegel...

zou dat veel uitmaken? Je pakt kort nadat je wakker bent je ‘eerste meal’ lijkt mij? Ben gewoon nieuwsgierig, begrijp me niet verkeerd :)

Terug
Naar boven